|
Erik Senior lid
WMRindex: 777 OTindex: 339
|
Nou als je op een camping zit en je maakt even gebruik van het toilet noem ik het geen uitgaan hoor Maar wat het ook is, vond dat er alleen niet zo vriendelijk op werd gereageerd en dat is Jannick zelf wel |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Giovanni: @Mmore-Ik geloof er niks van. Ik heb ook bij de luchtmacht gezeten. Nooit van mij gehoort? Generaal Joey S., ik begeleid de nederlandse F16's |
|
gothic Erelid
WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
@Loek, denk niet dat ik twee projecten, een presentatie, een casus en een beroepsopdracht in een half uurtje af heb. |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
@ gothic, dan wil je het niet hard genoeg uhm neej denk het ook niet, succes dan maar de aankomende uren, en morgen, en het weekend |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Mmore: Quote Giovanni: Mmore-Ik geloof er niks van. Ik heb ook bij de luchtmacht gezeten. Nooit van mij gehoort? Generaal Joey Saddal, ik begeleid de nederlandse F16's Ja, vanuit je huiskamer zeker, heb je een landkaartje voor je en je schreeuwt orders door de walkie talkie |
|
Erik Senior lid
WMRindex: 777 OTindex: 339
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Mmore: Quote Giovanni: Mmore-Ik geloof er niks van. Ik heb ook bij de luchtmacht gezeten. Nooit van mij gehoort? Generaal Joey Saddal, ik begeleid de nederlandse F16's Ja, vanuit je huiskamer zeker, heb je een landkaartje voor je en je schreeuwt orders door de walkie talkie Maar moet zijn computer niet vastlopen dan moet ie opnieuw beginnen bij zijn savegame |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Joey, nooit van je gehoord. Is al weer lang geleden voor mij m'n diensttijd. Was 1980. |
|
gothic Erelid
|
@Loek ik wil het echt af hebben maar ik moet ook nog ontzettend veel leren. gelukkig heb ik nog 2 weken, maar ik ben bang dat het niet gaat lukken. |
|
Mmore Administrator
|
Niet spotten met mijn Generaalschap.. Wacht maar als ik echt Generaal ben dan stuur ik geheime teams naar jullie huizen want ik weet waar ze wonen |
|
Giovanni Oudgediende
|
Quote Mmore: Quote Giovanni: Mmore-Ik geloof er niks van. Ik heb ook bij de luchtmacht gezeten. Nooit van mij gehoort? Generaal Joey Saddal, ik begeleid de nederlandse F16's De piloten zeker, naar de kantine. |
|
Giovanni Oudgediende
|
@Mmore-Dan ga ik gauw verhuizen. |
|
Loek Oudgediende
|
@ gothic, okee succes er mee |
|
Mmore Administrator
|
Quote Giovanni: Mmore-Dan ga ik gauw verhuizen. Waarheen? Ik stuur gewoon een AIVD team achter je aan die vinden je overal |
|
gothic Erelid
|
@Loekdank je, zal het nodig hebben. Begin nu in middels 2 opdrachten door elkaar te halen, dat schiet al helemaal niet op. |
|
Giovanni Oudgediende
|
Quote Mmore: Quote Giovanni: Mmore-Dan ga ik gauw verhuizen. Waarheen? Ik stuur gewoon een AIVD team achter je aan die vinden je overal maar mij niet. |
|
Loek Oudgediende
|
@ gothic ik steun je met het maken van je opdrachten hoor! |
|
gothic Erelid
|
@Loek, ga morgen weer verder. nu nog een paar uurtjes leren. |
|
Loek Oudgediende
|
@ gothic, heb diep respect voor je dat je nu nog gaat leren een paar uur!! |
|
gothic Erelid
|
|
|
Giovanni Oudgediende
|
Quote gothic: @Loek, ga morgen weer verder. nu nog een paar uurtjes leren. een paar uurtjes? Ik hoop dat je dat volhoudt. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote gothic: @Loek, ga morgen weer verder. nu nog een paar uurtjes leren. waar gaat dat over? |
|
gothic Erelid
|
|
|
gothic Erelid
|
@heraux. moet nog veel leren, dus nu nog een paar uurtjes doorbikkelen. |
|
Loek Oudgediende