|
nietmeer
|
@john: Wel opletten, hè? Quote Loek: 1x bessen spa zonder ijs voor cootje en een borreltje voor ome jon, Alstublieft!, @Erik: Welterusten |
|
nietmeer Erelid
WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Naaoomi Hey Cootje Jep, morgen weer bellen, ze heeft vandaag dwangvoeding gekregen en hopen nu maar, dat ze het binnen heeft gehouden en dat ze voor morgen weer zelf iets is gaan eten, dan komt het misschien allemaal nog goed.....zal het morgen allemaal horen.... |
|
nietmeer
|
@Lessien: Zal nog een zak theelichtjes klaar zetten en flink doorbranden! De eerste heeft iig een beetje geholpen! |
|
nietmeer Erelid
|
Cootje Dank je....hoop echt dat we morgen goed bericht krijgen |
|
Thommy Erelid
WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
|
|
nietmeer
|
Lessien: Ik ook! Heb zelf twee katten moeten laten inslapen (één van zes jaar en één van 18 jaar) in één jaar tijd en de derde is weggelopen tijden mijn kraambed in het ziekenhuis. Zo heb je er drie en zo heb je niks. En het trieste is dat je zo machteloos bent |
|
nietmeer Erelid
|
Thom blijft leuk hahahahaha Cootje... Het is voor mij ook niet de eerste, maar zit er niet echt op te wachten ....blijft altijd weer moeilijk Wij hebben met Twixie erbij er vijf rond lopen, maar zal haar niet willen missen..... |
|
nietmeer
|
Lessien: Iedere kat is als een kind, met een eigen persoonlijkheid |
|
Thommy Erelid
|
Come sail away! Come sail away! |
|
nietmeer Erelid
|
Cootje... Iedere kat heeft zeker zijn eigen persoonlijkheid en Twixie was echt super tegen de draad in, toen ze bij ons kwam en nu is ze zo super lief En ja, de andere die rondlopen, zijn allemaal op hun manier weer lief....incl. mijn zoon |
|
Thommy Erelid
|
Mwah, heb zin in een peuk |
|
nietmeer Erelid
|
Thom.... Heb ze hier naast me liggen |
|
Thommy Erelid
|
Wat rook jij dan Lessien? Rookt Elro ook? |
|
nietmeer
|
Quote LessienElensar: Thom.... Heb ze hier naast me liggen Ik heb ook gewoon een asbak en een buil shag bij me hoor |
|
nietmeer Erelid
|
Rook sigaretten en Elro ook.....
|
|
Thommy Erelid
|
En het merk? Ik zit nu op de Davidoff Classic, mooie dingen met die witte filter ook. |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Thom: En het merk? Ik zit nu op de Davidoff Classic, mooie dingen met die witte filter ook. nu ff een lucky straks weer van nelle shag. *stuift op de koelkast af en pakt 2 5 literblikken* |
|
nietmeer
|
Twaggy!!! |
|
Twaggy Oudgediende
|
Ey cootje |
|
nietmeer Erelid
|
Thom
Rook gewoon het merk West..... |
|
Thommy Erelid
|
Zozo Twagz, 10 liter bier ? |
|
nietmeer
|
Ik rook af en toe Camel, maar voornamelijk half zware Van nelle... |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Thom: Zozo Twagz, 10 liter bier ? yups 5 voor mij 5 voor me beste vriend die naast me staat |
|
Thommy Erelid
|
Chill dan! Ik rook meestal Davidoffs en Luckies. Soms een Marlboro/West. |
|
nietmeer
|
Heel emmel? Doe mij maar eerst een vodka dan |
|