|
Thommy Erelid
WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Ik heb al lekker, weekend.. Biertje erbij, een peuk en chillen maar! |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
gezocht informatie over een specifiek electronisch onderdeel wie is tronisch begaaft? |
|
RonHunter Oud Moderator
WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Wikipedia is erg tronisch schijnt het, heraux. |
|
gothic Erelid
WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
Goeiemiddag |
|
nietmeer
|
Hoi allemaal |
|
gothic Erelid
|
Hoi, het is lekker rustig hier. |
|
nietmeer
|
Lekker he |
|
gothic Erelid
|
Heerlijk, kreeg net de schrik van m'n leven toen ik thuiskwam, kan ik nu even van bekomen. |
|
nietmeer
|
Wat was er dan gebeurd? |
|
gothic Erelid
|
Bij ons in het dorp kan je altijd de achterdeur loslaten omdat er toch niets gebeurd. Nou was ik vanochtend naar de stad geweest. De poort en de achetrdeur waren nog gewoon op slot. Toen ik thuiskwam, was de poort open en stond er iemand in de achtertuin. Ik schrok me kapot, er wordt echt nooit ingebroken, en nou stond er dus gewoon iemand in de tuin. Ik snel m'n spullen binnen zetten, deur los maken in de tuin kijken wie het was. Bleken m'n buurman en buurjongen alvast de nieuwe schutting aan het plaatsen te zijn, hun hadden de poort losgemaakt. |
|
nietmeer
|
Dat is zeker wel even schrikken gelukkig waren het je buren |
|
gothic Erelid
|
Ja, ik ben alleen thuis en zag al helemaal rampscenario's voor me, dat ik m'n ouders moest gaan bellen op vakantie met de mededeling dat er ingebroken was enzo.. |
|
doctorhuig Erelid
WMRindex: 2.187 OTindex: 112
|
jah das vrij vervelend
|
|
doctorhuig Erelid
|
wie is er hier bezig met zn examen vwo en weet hoe ik het beste latijn kan aanpakken om een schier onmogelijke 6.3 binnen te slepen??
|
|
gothic Erelid
|
het is gelukkig goed gegaan, maar het was wel schrikken |
|
gothic Erelid
|
Quote doctorhuig: wie is er hier bezig met zn examen vwo en weet hoe ik het beste latijn kan aanpakken om een schier onmogelijke 6.3 binnen te slepen??
doe geen examen, maar wat bij mij altijd goed ging met talen was 1 kant van de woordenlijst of zinnetjes afdekken zodat je alleen nog de latijnse woordjes ziet, en dan de nederlandse woorden opschrijven. de woorden die je fout had net zolang opschrijven tot je ze allemaal goed hebt. |
|
doctorhuig Erelid
|
@ gothic
gelukkig heb ik een woordenboek en hoef ik die k*twoorden niet uit mn hoofd te leren. Dat was in de onderbouw (1e t/m 3e);) |
|
gothic Erelid
|
|
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
@ gothic, latijn heeft een geweldige grammatica |
|
Loek Oudgediende
|
trouwens ben er weer |
|
gothic Erelid
|
@leok, ik ken alleen medisch latijn, vind ik eigenlijk wel genoeg. |
|
Loek Oudgediende
|
@ gothic, dat is meer dan genoeg! |
|
doctorhuig Erelid
|
@ loek hele logische grammatica, zo logisch dat ik er geen bal van begrijp, net als wiskunde btw |
|
gothic Erelid
|
@Loek, vind ik ook. Hoi trouwens |
|
doctorhuig Erelid
|
@ gothic
ik moet een boek met een groot gedeelte van de werken van vergilius doorwerken, eigenlijk gewoon de teksten uit het hoofd leren en begrijpen waarom hier een coñotyfus staat en daar een gerundivum enz... |
|