|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
@ cnc, maar thom geeft daarmee aan dat hij dronken is |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Chocolate: Dan is Thom een hele goeie 2e zuiplap Jep, als ze samen op kroegentocht gaan Worden ze uit elke tent geschopt Niet omdat ze herrie schoppen Maar omdat tijdens hun verblijf al het bier er doorheen gejast wordt |
|
Thommy Erelid
WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Quote Loek: @ cnc, maar thom geeft daarmee aan dat hij dronken is En ik ga straks nog uit |
|
Loek Oudgediende
|
@ gothic, dood kan soms ook zijn charme hebben |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Thom: Quote Loek: @ cnc, maar thom geeft daarmee aan dat hij dronken is En ik za straks nog uit za? |
|
Loek Oudgediende
|
Quote Thom: Quote Loek: @ cnc, maar thom geeft daarmee aan dat hij dronken is En ik za straks nog uit wat za je straks doen, lekker dronken cker |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@Conficus ze worden er niet uitgeschopt.. ze worden naar de volgende kroeg geschopt |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Loek: @ gothic, dood kan soms ook zijn charme hebben Pfft, je hebt nergens last meer van, maar daar houd het ook wel mee op |
|
gothic Erelid
WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
@Loek, niet als de heg helemaal bruin is en er geen groen meer inzit |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote alweerdood: Conficus ze worden er niet uitgeschopt.. ze worden naar de volgende kroeg geschopt Ofniet |
|
Loek Oudgediende
|
@ gothic, begrijp ik ook wel hoor |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote Cee-N-Cee: Quote alweerdood: Conficus ze worden er niet uitgeschopt.. ze worden naar de volgende kroeg geschopt Ofniet pff, ook zo'n dooddoener.. Dat zeggen ze altijd in onze klas.. Of niet he... |
|
Thommy Erelid
WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Pfiew, straks meer bier |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote alweerdood: Quote Cee-N-Cee: Quote alweerdood: Conficus ze worden er niet uitgeschopt.. ze worden naar de volgende kroeg geschopt Ofniet pff, ook zo'n dooddoener.. Dat zeggen ze altijd in onze klas.. Of niet he... Ja toch |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ik had zonet een potlood in mijn hand En toen legde ik hem neer en ik pakte het potlood weer En toen was hij half zo groot
Rara hoe kan dat |
|
gothic Erelid
WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
@CNC zou lekker rustig zijn als je nergens meer last van hebt. @Loek, nou heb ik ook nog bijna de vissen van m'n zusje dood laten gaan. Gaat lekker zo |
|
Chocolate Erelid
WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
@ CnC Je doet moeilijk *zucht* |
|
Kriebeltje Erelid
WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Iemand nog wat macaroni? |
|
Loek Oudgediende
|
@ cnc je hond liep langs? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote gothic: CNC zou lekker rustig zijn als je nergens meer last van hebt. @Loek, nou heb ik ook nog bijna de vissen van m'n zusje dood laten gaan. Gaat lekker zo Lijkt me ook heerlijk rustig, ik word doodmoe van mezelf @Choco, IK doe moeilijk? Goh, komt er ook iemand achter |
|
Chocolate Erelid
WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
@ Kriebel hmmm nee dank je , heb net pizza op |
|
Loek Oudgediende
|
@ gothic, moet je ze leren rugzwemmen |
|
gothic Erelid