|
ikky Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Ik krijg best veel trek nu |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
jij ook al? mijn maag knort |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Ik heb net een stuk suikerbrood achterover gedrukt. Ik red t wel weer even |
|
ikky Oudgediende
|
|
|
Irripirr Senior lid
WMRindex: 718 OTindex: 516
|
Meisjes.. (Ikky en Thee) Echt ik heb helemaal niks tegen jullie. Ik ken jullie verder niet eens. Ik vind alleen de opmerkingen die jullie maken een beetje zinloos. Daar is alles dan ook mee gezegd. |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
@ Ikky, jij ook al, chocoladetaart! Ik heb hartstikke dorst dussss een kip is geen mus en een olifant geen brievenbus! Nee, dusss ga ik wat drinken, tot zo |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
irripirr plz kunnen we er over op houden dan krijg je desnoods nog een HJ van me |
|
ikky Oudgediende
|
@Irripir, hou nou alsjeblieft eens op, en spreek ons niet aan met een toon alsof we minder zijn.. "Meisjes". Ik vind onze reacties niet zinloos, en ik denk dat meerdere mensen het daarmee eens zijn. |
|
nietmeer
|
Zeg Irri, hoe oud ben je nu eigenlijk? Ook een meisje toch? Zo gedraag je je wel, ik heb je net gemaild van wil je je normaal gedragen dus doe dat ook en als je denkt dat kan ik niet dan gaat heen en vermenigvuldigt u |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik wil popcorn |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@irripir; leg je er ajb bij neer dat het onderwerp ik afgedaan, de sfeer wordt verpest voor de leden die er niets mee te maken hebben, dat zijn ze niet waard. Laat hun gewoon de gezelligheid van wmr kennen... |
|
nietmeer
|
Lekker Ikke, doe mij ook maar eenemmertje |
|
Naaoomii Oudgediende
@ Ikke, ik wil nog steeds chocoladetaart |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Kunnen we de sfeer hier een beetje intact houden? Ik vind het niet verwonderlijk dat mensen van de afgelopen paar discussies een naar gevoel hebben overgehouden. Afijn, dat mag. Maar Kpuc heeft niet voor niets die hele topic verwijdert. |
|
Ikke Oudgediende
@Naomi: of warme appeltaart met kaneel (waarom heeft WMR geen kwijlsmiley? ) |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik wil taart... eeeeuh VLAAI |
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@Ikke, maak jij dat hmm, ik droom steeds weg |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Kpuc: Lekker Ikke, doe mij ook maar eenemmertje of een emmertje van mij net me famillie weer gezien en die zuipen net als ikO_o ik ben dus onschuldig het zit in de genen |
|
Ikke Oudgediende
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Ikke: @Naomi: of warme appeltaart met kaneel (waarom heeft WMR geen kwijlsmiley? ) We willen geen stalagtieten op de site al dat gekwijl, geeft zo'n gedruip. Het is hier geen druipsteengrot |
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
|
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
MA het is VLAAI |
|
Ikke Oudgediende
Quote my-angel: @Ikke, over Gebak Volgende keer wanneer je langskomt trakteer ik wel op echte vlaai |
|
Naaoomii Oudgediende
Quote Ikke: @Naomi: of warme appeltaart met kaneel (waarom heeft WMR geen kwijlsmiley? ) Ja, zullen we stemmen voor een kwijlsmiley |
|
Ikke Oudgediende
Quote Little Queen: MA het is VLAAI Alle vlaai is gebak, maar niet alle gebak is vlaai |
|