|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Ja maar jij gaat naar pinkpop |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Thee is vasthoudend |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Luna; anders zie ik hem waarschijnlijk pas 1 juni weer... maar dan wel voor 3 dagen.. |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ Noom, kom je gewoon ff naar die camping toe waar ik zit , komt CNC daar ook heen, gaan we met zn allen zwemmen |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Luna: Thee is vasthoudend Net een aardappel Eh |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Little Queen: @ Noom, kom je gewoon ff naar die camping toe waar ik zit , komt CNC daar ook heen, gaan we met zn allen zwemmen Of wij gaan bij CNC op bezoek |
|
Theetje Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote Luna: Thee is vasthoudend Net een aardappel Eh dat is vastkokend |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Theemonster: Quote Cee-N-Cee: Quote Luna: Thee is vasthoudend Net een aardappel Eh dat is vastkokend Je weet wel wat ik bedoel |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Ikke: Quote Little Queen: @ Noom, kom je gewoon ff naar die camping toe waar ik zit , komt CNC daar ook heen, gaan we met zn allen zwemmen Of wij gaan bij CNC op bezoek Als het regent dan komen jullie hier, als het zonnig is dan gaan we zwemmen |
|
Theetje Oudgediende
ik ga is kijken of het eten al op tafel staat tot straks |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Cee-N-Cee: Ja maar jij gaat naar pinkpop Ja Quote Little Queen: @ Noom, kom je gewoon ff naar die camping toe waar ik zit , komt CNC daar ook heen, gaan we met zn allen zwemmen Maar dat kan niet Quote Ikke: Quote Little Queen: @ Noom, kom je gewoon ff naar die camping toe waar ik zit , komt CNC daar ook heen, gaan we met zn allen zwemmen Of wij gaan bij CNC op bezoek Ben jaloers |
|
Little Queen Oudgediende
|
@ CNC.. vrijdag wordt het al 30 graden |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
|
|
Naaoomii Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote Ikke: Quote Little Queen: @ Noom, kom je gewoon ff naar die camping toe waar ik zit , komt CNC daar ook heen, gaan we met zn allen zwemmen Of wij gaan bij CNC op bezoek Als het regent dan komen jullie hier, als het zonnig is dan gaan we zwemmen En dan het beeld van Arne in een zwembroek voorbij laten gaan Hoe kan ik dat ooit verwerken |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Little Queen: @ CNC.. vrijdag wordt het al 30 graden Fok |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Naaoomii: Quote Cee-N-Cee: Quote Ikke: Quote Little Queen: @ Noom, kom je gewoon ff naar die camping toe waar ik zit , komt CNC daar ook heen, gaan we met zn allen zwemmen Of wij gaan bij CNC op bezoek Als het regent dan komen jullie hier, als het zonnig is dan gaan we zwemmen En dan het beeld van Arne in een zwembroek voorbij laten gaan Hoe kan ik dat ooit verwerken Komt tijd komt raad |
|
Naaoomii Oudgediende
@ Dieuw, kijk dat weer moeten we hebben Doei Thee |
|
Ikke Oudgediende
@Naomi: je mag best meekomen hoor |
|
Naaoomii Oudgediende
@ Cnc, nouhou |
|
Ikke Oudgediende
Quote Naaoomii: En dan het beeld van Arne in een zwembroek voorbij laten gaan Hoe kan ik dat ooit verwerken Dieuw heeft nu 'n videocamera |
|
Naaoomii Oudgediende
Quote Ikke: @Naomi: je mag best meekomen hoor Dat wil ik ook wel |
|
Naaoomii Oudgediende
Quote Ikke: Quote Naaoomii: En dan het beeld van Arne in een zwembroek voorbij laten gaan Hoe kan ik dat ooit verwerken Dieuw heeft nu 'n videocamera |
|
Little Queen Oudgediende
|
Hmm, ik ga gewoon alles filmen .. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Omg |
|
Naaoomii Oudgediende