|
nietmeer
|
Quote Theemonster: Fijnnnn dat krijg ik er vandaag niet meer uit Beter als dat deuntje van Carnaval uit de Efteling... Heb ik eens een hele week in mijn hoofd gehad tijdens een zomerkamp! De kids werden stapelgek van mij |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Fijn he? van die kinderprogramma's |
|
Theetje Oudgediende
Quote Cootje68: Quote Theemonster: Fijnnnn dat krijg ik er vandaag niet meer uit Beter als dat deuntje van Carnaval uit de Efteling... Heb ik eens een hele week in mijn hoofd gehad tijdens een zomerkamp! De kids werden stapelgek van mij hoe ging dat ook al weer? dat was zo'v vrolijk liedje, maar dat krijg je inderdaad niet uit je hoofd |
|
nietmeer
|
Quote Theemonster: Fijn he? van die kinderprogramma's Echt wel! FF de handen vrij! |
|
nietmeer
|
Quote Theemonster: hoe ging dat ook al weer? dat was zo'v vrolijk liedje, maar dat krijg je inderdaad niet uit je hoofd Taa ta ta taa ta ta da tada... |
|
Theetje Oudgediende
ik ga gelukkig het deuntje er niet bij verzinnen |
|
nietmeer
|
Zoiets: linkBeetje vals, maar t gaat om t idee... |
|
nietmeer
|
|
|
Theetje Oudgediende
wat doe je? nou zit het in mijn hoofd |
|
nietmeer
|
Quote Theemonster: ik ga gelukkig het deuntje er niet bij verzinnen Als je de link hebt geopend ben je de flos |
|
Theetje Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Kpuc: Hahaha, da's lang geleden dat ik die gehoord heb! |
|
nietmeer
|
Quote Theemonster: ARRGG nu heb ik dat liedje van de efteling in mijn hoofd, piet piraat, de doderit, en ben je geil of wil je een koekje Word het toch nog een gezellige dag dan! (in je hoofd!!! ) Moet er weer ff vandoor, moederlijke plicht roept. Misschien tot vanmiddag |
|
Theetje Oudgediende
Was het toen stil hier? Nou dan zet ik nog wel een kop thee voor mezelf en ga ergens bij een raam zitten om in mijn leuke boek verder te lezen |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Cootje Zo, moest even ergens kijken...En heb een nieuwe mop gepost op mijn bloggie |
|
|
Ik kan je nog een nummer aanraden: Zomer van Rob de Nijs |
|
Theetje Oudgediende
Ik heb hem gelezen, echt weer een "mannen met bier op"-grap maar wel lachen |
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Hallo iedereen |
|
|
MA Hij is wel redelijk grappig toch Thee?? |
|
my-angel Oudgediende
Hey LM, hoe is het nu? |
|
Theetje Oudgediende
Hijs wel leuk ja |
|
|
@MA: Ik voel me weer kiplekker. Ik kan de hele wereld aan. Gisteren een shitdag gehad. Nu een topdag! @TheE: Weer een nieuwe gepost |
|
my-angel Oudgediende
@Lm, goedzo Hey Thee, sorry dat ik je net niet begroet hebt |
|
Theetje Oudgediende
Hey sander, nou dat overleef ik wel hoor |
|
|
Quote my-angel: Hallo iedereen Quote my-angel: Lm, goedzo Hey Thee, sorry dat ik je net niet begroet hebt volgens mij had je dat wel gedaan... |
|