|
nietmeer Erelid
WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Hugo.....kan je vast wennen aan het echte leven |
|
hugo456 Senior lid
WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
@LE wil nog niet opgroeien , blijf liever nog poos student enzo, als werken nog beetje uitdagend en leuk was, maar dat si het helft van tijd niet |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
goed hoor lekker geslapen. net onder de douche vandaan nu wakker worden met een shaggie en de koffie is bijna klaar |
|
nietmeer Erelid
|
Ach Hugo....ik ben ook weer op zoek naar een andere baan hoor, heb het hier ook niet meer naar mijn zin....heb het wel voor elkaar dat ik zoveel mogelijk thuis kan werken , dus geen gezeur van de mensen op de zaak |
|
nietmeer Erelid
|
Twagmans..... Net je bed uit ???? |
|
hugo456 Senior lid
WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
LE, ja, ik heb ook geen gezeur hier, maar wil geen bureaubaan, niets voor mij, heb al rugklachten door deze stage, dus gaat niet zo goed , maar nog 2 maandjes doorzetten en dan hopen dat ik af kan ronden |
|
Twaggy Oudgediende
|
@ lessien jazeker heb nog niet 1 keer bij kunnen komen van zaterdag nu lukt het eindelijk een beetje |
|
Twaggy Oudgediende
|
@ Hugo ik ken dat ik word nu ook gesloopt op het werk omdat de helft ziek is moet de andere helft het opvangen |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Moge Twaggy.
|
|
nietmeer Erelid
|
Twagmans....als je niet zoveel zuipt hoef je ook niet bij te komen van zo'n dag Hugo.... Ik zit wel op kantoor en bevalt me prima, maar niet meer waar ik nu werk, dus druk opzoek naar wat anders..... |
|
Twaggy Oudgediende
|
mogguh LM
ik ben weer weg ff koffie drinken en dan rijles ben er om half 1 ofzo wel weer |
|
Twaggy Oudgediende
|
@ lessien ik heb zaterdag vrijwel niet gezopen hoor moest 14 uur werken |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
nietmeer Erelid
|
Twagmans....
Dat doe jezelf, je MOET niets....dan moeten ze maar zorgen, dat er versterking bij komt, tot de zieken weer beter zijn.... |
|
|
|
|
nietmeer Erelid
|
LM Twagmans heeft zijn rijbewijs nog niet |
|
Twaggy Oudgediende
|
juust maar doe ik dat niet dan moeten mijn collega's nog meer uren maken en ik zat daardoor net op de 45 uur(exclusief pauzes) deze week zit 3 man waaronder ik op de 48 uur maar we krijgen eindelijk 2 man extra |
|
|
LE: aha, das jammer voor hem dan... |
|
Twaggy Oudgediende
|
ik ben nu echt weg laters |
|
nietmeer
|
Twaggy, niet te veel hooi op je vork nemen. |
|
nietmeer Erelid
|
LM Jep, maar ja, misschien gaat het hem nog wel lukken . Hopen dat hij dan wel zo verstandig is, om niet te drinken en te rijden |
|
nietmeer Erelid
|
Kpuc..... Er komt vandaag iets met de post naar je toe |
|
|
@Twaggy: Wel zorgen dat je niet overwerkt raakt....Tenzij je ambtenaar bent. Dan kun je best dubbele diensten draaien |
|
|
LE: Ik hoop ook niet dat hij meteen 158 gaat rijden als hij net zijn rijbewijs heeft... |
|
nietmeer Erelid
|
LM Ambtenaren die werken, moet ik nog tegen komen |
|