|
nietmeer
|
@heraux, de boze heks is blij, de boze heks is verdrietig en de boze heks is Vrolijk |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Klopt, al deze boeken kunnen niet praten |
|
nietmeer
|
klopt ook weer |
|
nietmeer
|
iedereen, weet iemand waar ik een eigen website kan maken? heb het nog nooit echt serieus gedaan |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ MA, ik zeg toch dat boek is stom .. Voor de nieuwschierige mensen onder ons, ik probeer noodzakelijk kwaad van rene appel te lezen |
|
nietmeer
|
weet niemand een site hiero? (voor het maken van een eigen website)?! |
|
heraux Oudgediende
@Aimed: je kunt oefenen met een lokaal geinstalleerde webserver - en met frontpage - begin simpel - breid langzaam uit.
|
|
nietmeer
|
|
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@heraux, nooit met frontpage beginnen! Nooit, dat is de slechste manier aimed, begin met lezen over html&css iets verouders check ditlokaal opslaan (C:/website) en dan open in je browser(bestand openen) |
|
heraux Oudgediende
Een van velenApache MSI installerapache Unix TargzInstructies voor de Laatstetar zxf apache*gz cd apache_2.2.4 # ./configure --enable-so {of nog meer} # make # make install # rehash # vi /usr/local/apache2/conf/httpd.conf (pas zaken aan) {druk op esc} q # cp /usr/local/apache2/bin/apachectl /usr/bin # rehash # apachectl config (OK?) dan # apachectl start maak een link naar de config # ln -s /usr/local/apache2/conf/httpd.conf ~/ |
|
my-angel Oudgediende
@hereaux, als je niet met php/mysql etc. gaat werken, hoef je ook geen webserver te instaleren, anders zet je mogelijk de deur open voor virussen enzo |
|
heraux Oudgediende
Quote my-angel: @heraux, nooit met frontpage beginnen! Nooit, dat is de slechste manier Psst.. het is beginnen - niet eindigen en je moet Frontpage proberen om erachter te komen waarom niet. |
|
my-angel Oudgediende
@heraux, als je met frontpage begint, wil je alleen maar WYIWYG toepassen, en zo hoort het toch niet ... |
|
heraux Oudgediende
Quote my-angel: hereaux, als je niet met php/mysql etc. gaat werken, hoef je ook geen webserver te instaleren, anders zet je mogelijk de deur open voor virussen enzo We gaan er vanuit dan je deze lokaal gebruikt en niet open maakt voor gasten. Dat kan middels je firewall, ook de interne FW van XP kan dit. En verder kun je Apache beperken tot lokaal gebruik. |
|
my-angel Oudgediende
maar ik ben weer bezig met mijn website, zie jullie later |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hmmm wat een interessant gesprek toch weer |
|
heraux Oudgediende
Quote my-angel: @heraux, als je met frontpage begint, wil je alleen maar WYIWYG toepassen, en zo hoort het toch niet ... whatev |
|
my-angel Oudgediende
even tussen door:
WYSIWYG => What You See is What You Get,
je moet het zelf leren coderen, dus op de html manier, en niet zeggen "Ow daar wil ik een achtergrond kleurtje, een menutje doorbladeren, klaar" zo leer je er niks van ... en de pagina wordt vaak heel erg zwaar |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
LQ. Zin om te zwemmen *boink heraux |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Ik ga zo wel zwemmen |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Ik heb zin in.... |
|
nietmeer
|
Ik heb zin in een lekker tukje, zometeen maar eens een matras op het balkon leggen, de zomer komt er aan dus ik pit weer buiten |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Kpuc; oude gewoontes...? |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
oew, jouw balkon... hmm, waar doet me dat aan denken? |
|
nietmeer
|