|
Mier Oudgediende
WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ brie ik zat balans cornflaks te eten met appel en peer dat spul is lekker alleen die stukjes gedroogde appel en peren zijn niet lekker nu ben ik er misselijk van geworden |
|
Brie Erelid
WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
@Mier, sterkte @Erik, miss een x een idee om dat zwembad uit te testen dan, tis alleen zo ver fietsen |
|
Erik Senior lid
WMRindex: 777 OTindex: 339
|
Quote brie: @Mier, sterkte @Erik, miss een x een idee om dat zwembad uit te testen dan, tis alleen zo ver fietsen Vanaf de Zien is het 20 minuutjes nog ja. Maar ga er maar een keer heen (deze vakantie heb ik geen tijd meer door bekefinale, dagje weg met nog vriend en huiswerk ) Maar volgende vakans ga ik weer en ik ga vaak doordeweeks na school 1,5 uur zwemmen (zwembad is tot 8 uur open). Heeft de Zien nog steeds die rare openingstijden dat ze even tussendoor dichtgaan? Crommenije is doordeweeks van 7 tot 20 open Trouwens: Ik heb Jannicks nummer dus die moet ik ook nog irriteren! |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote mier: @ brie ik zat balans cornflaks te eten met appel en peer dat spul is lekker alleen die stukjes gedroogde appel en peren zijn niet lekker nu ben ik er misselijk van geworden goed ideeO_o ik ff een boterham opsnorren |
|
Mier Oudgediende
@ Brie dankje @ twaggy oh please ben al misselijk |
|
Brie Erelid
|
@Erik, oh dan valt het me nog mee! Ja nog steeds die rare tussenpoos dat ze sluiten. Echt dom! Daarna heb ik geen zin meer om weer heen en terug te fietsen . Maar goed.. strand is altijd open! @Mier, asje |
|
Twaggy Oudgediende
|
Brood met Pindakaas en Kaas met mosterd net of je bton zit te eten maar wel lekker |
|
Erik Senior lid
|
Quote brie: @Erik, oh dan valt het me nog mee! Ja nog steeds die rare tussenpoos dat ze sluiten. Echt dom! Daarna heb ik geen zin meer om weer heen en terug te fietsen . Maar goed.. strand is altijd open! @Mier, asje Ja das waar Maar ik ga (ging deze vakans dan), steeds van 11 tot 5 ongeveer. En dan van half 7 tot 8 nog. Is maar 5 mins fietsen En is altijd gezellig . Is als je een los kaartje hebt gekocht die nog wel geldig na die rare tussenpauze? |
|
Brie Erelid
|
Mensen, ik ga slapen! Morgen weer werken Als ik jullie niet meer spreek; fijn weekend |
|
Twaggy Oudgediende
|
Truste Brie en succes op je werk |
|
Mier Oudgediende
@ Twaggy please hou op trusten Brie |
|
Erik Senior lid
|
Quote brie: Mensen, ik ga slapen! Morgen weer werken Als ik jullie niet meer spreek; fijn weekend Truste Castricumsmeisje |
|
Erik Senior lid
|
Ik ga ook maar eens Dag vriendjes en vriendinnetjes Tot de volgende keer maar weer |
|
Mier Oudgediende
|
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Goeienavond |
|
Mier Oudgediende
hoii Ikke |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
|
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Haj.. The night before.. |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Quote Jannick: Haj.. The night before.. Waarvoor? de nacht voor vrijdag |
|
Jannick Oudgediende
Nee, de nacht voor Polen.. Ik wil niet.. Ik wil in Nederland blijven.. |
|
Twaggy Oudgediende
|
oei rustig |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Jannick: Ik wil niet.. Ik wil in Nederland blijven.. *woeps, ik ben m'n wekker vergeten te zetten* Kun je nog uitslapen ook Is er trouwens nog koffie te vinden in dit cafe? |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Wat zoek je nou weer in Polen?! @Ikke, moeten we nog even uit het vorige café halen, ik laat Twaggy wel even lopen... @Twaggy, ophoepelen mafkees, ga maar koffie halen! |
|
Jannick Oudgediende
Hmm, koffieautomaat is in het vorige café gebleve.. |
|
Jannick Oudgediende
Hmmm.. Loituma's enzo.. |
|