Cafe Ochtend glooren |
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Alstublieft.. een sauzijcen broodje.. Hoeveel kosten die eigenlijk bij de Super? Heb er zin in.. |
|
nietmeer
|
Bij de super....Ga je mond spoelen Kreepmaster, hop naar de echte enige bakker Boonzaaijer! |
|
Jannick Oudgediende
Met of zonder zeep? |
|
nietmeer
|
Met zeep, groene welteverstaan |
|
Jannick Oudgediende
Mag het ook bij de lokale bakker zijn? ops: |
|
nietmeer
|
je mag je mond ook gewoon bij de wasbak spoelen hoor (flauw) |
|
dandy winnaar PW 06
WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
bakker BART!! goedemorgen allemaal. |
|
Jannick Oudgediende
Jij ook ja.. |
|
dandy winnaar PW 06
WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
het is geen ochtend meer. opent iemand ff een middagtopic? |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
FYI dit is gewoon lekker vroeg.. tot 11 uur.. voor de vroegste vogels.. ik maak geen middag topic - dat gaat me te ver (persoonlijke mening..)
|
|
heraux Oudgediende
pfuuu - hallo zondags kinderen..
Hier is het ochtend programma Voor de Liefhebber; Symphony Linux redde mijn leven...
LifeCD met installatie mogelijkheid..
nou..
Café is open, broodjes zijn warm, Er zitten een paar friks in de pan..
|
|
frizzy
|
Ik vindt dit eigenlijk DOM Het na 12en topic OK Maar straks heb je het zondag-2-minuten-over-12-topic Sjaak: Je bent alweer behoorlijk aan het zeuren, Frank. We hoopten dat je je leven als Frizzy zou beteren. |
|
frizzy
|
Niet zeuren.. Staat op m'n lijsje |
|
Jannick Oudgediende
Goedenmorgen, Net bed uit.. Eindeloze zondag.. |
|
heraux Oudgediende
ook al laat op; heerlijk..
even speuren naar het vreemde gebeuren...
Vacuumpomp niet alleen goed voor een bommelding, maar tijdens een bommel is een vacuumpomp ook handig..
|
|
Jannick Oudgediende
G-aap.. |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Die super is veel te duur, wat dacht je van de aldi, lidl, of nettorama? |
|
heraux Oudgediende
en de C1K - hebben jullie die ook? |
|
heraux Oudgediende
goedemorgen allemaal...
ja is die goed... is die goed?? hij is goed seg, ja hij is goed.. jaaa, het is dik voormekaar..
jaja, nou, wat ik vandaag allemaal heb gezien.. now.. echt niet normaal seg President Bush is de domste.. en wie volge hem als schapen, nou nou.. zal ik het je vertellen... de schapen.. whaahaha...
seg, doe jij je bedlaken eens aan, je ziet er niet uit..nee.. je ziet erniet uit man.. wat is dat nou weer.. heb je de sokken daar verstopt.. how wah wah wah.. de sokke.. 't zijn sen sokke.
ik dacht echt heel even aan iets anders.. duhh.. haha...
Jaja, na al die tijd komen de verhalen natuurlijk -ja heel menselijk allemaal - maar ja, wat DOE je er aan.. nix toch.. helemaal nix - gewoon geraniums blijven verkopen.. heel gewilt product.. geraniums.. stekjes..met stokjes..met een bordje - niet te lang kijken ze kunnen verwelken.. jaja..
nou, als er nog iemand kijkt.. doe de buren de groeten en zeg ook eens hallo tegen de hond.. ja de hond.. waarom, omdat ie anders van frustratie gaat blaffen.. aha.. ja.. dat had je niet gedacht heh.. nou, ik ook niet.. (beter dan fluiten)
nou, ik zou zeggen, kijk in de ijskast, pak die lekkere happen en vertel.. hoe was die nacht.. lekkkerrruhh zondag nacht heh.. niet alleen gelege? (met een kaas.. euh.. omdat je met die muis..laat maar ik wil het niet horen!!)
Helemaal niet alleen zeg je... met de hond..? ik zei "zeg hallo", niet uitnodigen in bed... benn je nou helemaal seg.. arme hond..
tzal die hond niet leuk gevonden hebben, dat gewoel van jou,, nou
de groeten
|
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.327
|
"Kraait de haan niet in het morgenrood, Dan gaat het regenen of de haan is dood."
"Vliegt de zwaluw 's ochtends hoog, Dan gaat het regenen of het blijft droog."
Tot zover de vooruitzichten van vandaag... |
|
heraux Oudgediende
Oh ochtend glooren, niemand die het wil horen, sta ik vroeg al in de veren, kan het me niet beter verkeren, omringt door zulks geschikt gezelschap. Sta ik de kraaien te paaien, de toren klok slaat vijf, niemand die het wil horen, er is niemand meer die het kan bekoren, de hedendaagse wekker heeft niets meer om zijn lijf, geen ledematen, geen ziel nog verstand, nog gevoel. Geen rithme, geen ontwaren.
Vervangen door een wekker zulk een mechanische verval, stekker in het stopkontact, ach de stakker, ik hoor het al.
|
|
nietmeer
|
Ik heb alleeen een biowekker. Sterke koffie graag en een broodje salami met pepers aub. |
|
heraux Oudgediende
nou, goede morgen zeggen we dan.. kukkeelkuu..uu uu? juist..
ahum, er zat een veer in mijn keel..
hier is je power koffie en bloodje salami peper..
|
|
nietmeer
|
Eerst de koffie op, dan Dobro Jutro |
|
heraux Oudgediende
en hoe smaakt de koffie? |
|