Fotospel |
nietmeer
|
afbeelding Ik zoek eigenlijk nog wel een oude Leica. |
|
nietmeer
|
jah zo snel kan ik niet   |
|
nietmeer
|
Ik zocht alleen maar op wilders taart Posje  |
|
nietmeer
|
afbeeldingaardbeien lust ik niet ik was op zoek naar glas mét aarbeien  afbeelding die oud genoeg?? doe mij maar een hypermoderne pos  |
|
nietmeer
|
Alstu, een frisse pos afbeelding Een scheermes zoals ik het gebruik zou wel es fijn zijn. |
|
nietmeer
|
afbeelding zoiets?? en ik had met een hypermoderne pos iets anders in gedachten  dus doe nog maar een keer  |
|
nietmeer
|
Edit. Hm, zoiets? afbeelding Doe mij dan maar een ouderwetse stoof, om op te koken. |
|
nietmeer
|
afbeelding daar kun je je voeten op koken doe mij maar een lekker sausijzebroodje  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
afbeeldingDit noemen wij hier een sausijzebroodje. doe mij maar een kat die in een sprong een vogel vangt  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Slaap lekker afbeelding Een heerlijke forel met mosterdsaus is wel njammie. |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
afbeeldingIk kon het niet vinden met forel..  Ik wil graag zien een teddybeertje  |
|
nietmeer
|
Nou ja, google images, grote afbeeldingen, big teddybear, tweede bladzij en ik zie mijn Joep  |
|
nietmeer
|
Teddybeer voor DreamerTje afbeelding Een Siberisch bed boven de haard zou ik nu wel op prijs stellen, tis frips. |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote Kpuc: Nou ja, google images, grote afbeeldingen, big teddybear, tweede bladzij en ik zie mijn Joep  Wat lieeeef  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
afbeeldingafbeeldingEr staat ongetwijfeld wel een bed in het huisje. En de haard staat eronder. doe voor mij maar Quicksilver uit de Marvelcomics |
|
Henise
Oudgediende
 WMRindex: 6.287 OTindex: 6.684
|
afbeeldingEen andere hopelijk ook goed.  Een hele mooie engel zou ik graag zien. |
|
nietmeer
|
afbeelding2zelfs  Ik wil graag ronhunter in een vliegtuig zien waarmee hij gaat opstijgen  |
|
nietmeer
|
afbeelding wil ik graag zien een hele mooie regenboog |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
afbeeldingik wil de 15V batterij zien die in een AVOmeter model 8 hoort |
|
MichelZ Erelid
 WMRindex: 742 OTindex: 2.791 S |
afbeeldingDit is de AVO meter model 8 (originele staat!) en de batterij zit er nog in! Wil ik graag een groepsfoto van de Duitse Hardrockband Scorpions tijdens de line-up van het album "Crazy World". |
|
nietmeer
|
afbeeldingik wil zien, de nieuwe stamkroeg van Kpuc! |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
|
|
MichelZ Erelid
 WMRindex: 742 OTindex: 2.791 S |
Quote Cootje68: afbeeldingik wil zien, de nieuwe stamkroeg van Kpuc! Helaas Cootje... je gaat NIET door voor de 2e-hands-tandenstoker! Jouw plaatje laat de huidige formatie van de Scorpions zien, de formatie tijdens "Crazy World" was als volgt: afbeeldingAndere bassist en andere drummer! Quote: doe mij maar de Guinnessbrouwerij  afbeeldingDan wil ik graag zien: Een hond die aan aerobics doet    |
|