Fotospel |
Blaman Erelid
 WMRindex: 567 OTindex: 2.109 T |
|
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Wat een kleurrijken boel hier.. @Blaman: Wil je nog meer aandacht?  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Photographs anyone? |
|
Blaman Erelid
Offtopic: ik wil wel weer door met het spel. Mmore, wil jij een onderwerp aandragen? |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Ik wil een kapot schoolboek zien  |
|
andre Senior lid WMRindex: 188 OTindex: 51 Wnplts: hengelo S |
kijk in je boeken tas :d |
|
Blaman Erelid
zoiets?ik zoek een panty met een ladder erin |
|
Stryfe Senior lid WMRindex: 525 OTindex: 572 Wnplts: Den Bosch S |
HAHAHA ik kan niet zoeken omdat op mijn werk het woord panty restricted is... WTF!!! Hahahaha |
|
Blaman Erelid
Offtopic: zit jij op je werk te WMR-en stryfe  . . .ik ook  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
@ Stryfe, Hmm hebben jullie een ict beheerder die misschien wel een fetish daarmee heeft! OEI! KAN NIET! PANTY!  blokkeren die hap  |
|
Offtopic: [quote=Blaman][offtopic]zit jij op je werk te WMR-en stryfe  . . .ik ook  quote] Ja, thuis heb ik het er te druk voor, daarom ben ik ook altijd alleen overdag online Ik doe dus pas weer mee bij een nieuw onderwerp. |
|
Quote Jivebunny: @ Stryfe, Hmm hebben jullie een ict beheerder die misschien wel een fetish daarmee heeft! OEI! KAN NIET! PANTY!  blokkeren die hap  Amerikaans bedrijf he... Mag hier bijna niks... Waarschijnlijk krijg ik binnen een paar weken te horen dat ik deze site ook niet meer mag kijken... of is hij ineens restricted  |
|
Blaman Erelid
Offtopic: Luna of Vivi of ....... zoek een leuke foto van een panty met een ladder erin  en verzin een nieuw onderwerp zodat die arme Stryfe ook weer mee kan doen  |
|
Quote Blaman: Offtopic: Luna of Vivi of ....... zoek een leuke foto van een panty met een ladder erin  en verzin een nieuw onderwerp zodat die arme Stryfe ook weer mee kan doen   |
|
Jivebunny
oud moderator
Zal ik dan maar even? bij mij zijn ze (nog) niet zo nou, vooral ook omdat ik zo'n beetje de ICT beheer hier als Stagiair LadderKies maar een nieuwe opdracht  Ik heb geen inspiratie  |
|
Vivi Senior lid WMRindex: 203 OTindex: 1.523 Wnplts: Meerle, Be
|
Jij hebt een lieffff plaatje! |
|
Blaman Erelid
Offtopic: Stryfe bedenk maar iets leuks |
|
Blaman Erelid
Quote Vivi: Jij hebt een lieffff plaatje! hij is toch ook lieffffff  |
|
Vivi Senior lid WMRindex: 203 OTindex: 1.523 Wnplts: Meerle, Be
|
Quote Blaman: Quote Vivi: Jij hebt een lieffff plaatje! hij is toch ook lieffffff  Ja!  |
|
Quote Blaman: Offtopic: Stryfe bedenk maar iets leuks omg... ehrmmmmm...... een verliefd paartje keizerpinguins (of zijn het koningspinguins... doe maar 1 van de 2) |
|
Jivebunny
oud moderator
@Blaman en Vivi, hebben jullie het over Stryfe of over mij? *verward konijntje* |
|
Blaman Erelid
|
|
Blaman Erelid
Quote Jivebunny: @Blaman en Vivi, hebben jullie het over Stryfe of over mij? *verward konijntje* Stryfe heeft geen plaatje dus uhm .....  ) |
|
Jivebunny
oud moderator
Ah okiedokie  Sorry, ik hebmaar 3 uurtjes slaap gehad haha. Dank jullie wel, jullie zijn ook schatjes, ik denk dat we dadelijk naar het knuffeltopic moeten voordat het uit de hand loopt  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
|
|