Ik Voel Me Nu |
Jovi-Mama Oudgediende
WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
@Arya: verveeld? Ik voel me super, ben al meer dan een week gestopt met roken!!! |
|
nietmeer
|
@Jovi-MamaKnap hoor en nu vol houden. Ik voel me kip lekker. |
|
Molly Senior lid WMRindex: 358 OTindex: 618 Wnplts: Utrecht
|
licht in m'n hoofd, waardoor ik niet goed kan denken (nee, ik doe niet aan drugs of drank als je dat soms denkt). Denk bijwerkingen medicijnen |
|
Romana Senior lid WMRindex: 266 OTindex: 62 S |
Ik voel me ERNSTIG moe en heb behoefte aan weekend! Nog 26 minuten! ! @ Molly: Waarom heb je dan medicijnen? Isse niet leuK! |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
KLOTE! |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Ik voel me verliefd, als dat een "gevoel" is |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
BLIJ! |
|
Wat een vrolijke mensen allemaal... geef mij ook iets van jullie vreugde |
|
|
@Romana: Medicijnen tegen stemmingswisselingen en angst- en paniekstoornissen, maar met dat alles is m'n leven gelukkig wel leefbaar en kan ik er ook zeker wel van genieten, dus medicijnen slikken vind ik niet zo erg! @JannickWaarom voel je je klote?!! Balen zeg! Je kunt je hier afreageren zonder dat het iemand stoort, want daar is deze topic speciaal voor: HOERAAA!!! |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Quote Andreesie: BLIJ! Dat kan ik me voorstellen |
|
gwcbakker Oudgediende
WMRindex: 7.126 OTindex: 2.741
|
Geweldig gelukkig! |
|
nietmeer
|
Opgelucht, want m'n presentatie ging goed (of in ieder geval beter dan verwacht) en blij, want ik ben 2de auteur bij een artikel En ik baal, want m'n internetverbinding is zo traag als dikke str... door een heeeeele smalle trechter.... |
|
|
@Muaddhib, Petje af! Ga zo door! Met mij gaat het wel weer. |
|
botte bijl Oudgediende
WMRindex: 90.820 OTindex: 39.086
|
als ik de mensen voor mij zo lees, wat heb ik dan een luxeprobleem...... ben (inmiddels alweer gisteravond) naar de sauna geweest, was supergezond en beregezellig, ben nu rozig, maar als ik nu al ga slapen, dan ben ik veel te vroeg weer wakker, omdat ik vanavond om 22 uur op mijn werk moet zijn en dan tot 6 uur dienst heb.... nou ja, ik heb nog een paar films gedownload' die ik nog niet heb bekeken, dus als ik niet op de bank in slaap val, dan komt het wel goed |
|
nietmeer
|
Heel goed. |
|
l1dert Senior lid WMRindex: 26 OTindex: 417 S |
Leeg , maar naar omstandigheden nog best goed. |
|
nietmeer
|
vaag |
|
Arya Oudgediende
WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
ik voel... eigelijk.... niks? heel raar. weet niet wat ik op het moment ben |
|
nietmeer
|
goed |
|
Arya Oudgediende
|
bagger |
|
nietmeer
|
een tikkeltje aggresief en down... roes van vrijdag t/m maandag is weer volledig verdwenen... |
|
nietmeer
|
Heel moe mijn ogen vallen bijna dicht zzzzz. |
|
Een beetje genaaid omdat het buiten zo verrekt mooi weer is en ikke binnen moet zitten |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
ik voel me em.. weet ik niet echt maar vanmiddag tijdens het naar huis fietsen kon ik mijn gedachten niet echt bij het fietsen houden... *zucht* |
|
Arya Oudgediende
|
ik voel me super vandaag! |
|