Muis in mijn kamer |
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
muizen zijn cool heb zelf ratten gehad |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Grr.. |
|
nietmeer
|
Ik heb een ouwe F1 slick gehad en omgebouwd tot muizenhok, mooi man. |
|
barrels2301 Senior lid WMRindex: 56 OTindex: 940 Wnplts: Zwijndrech
|
noem hem Japie en doe net of het een konijntje is |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
ja, genetiosch ljaten ombrouwe - naai 'm een .. twee oren aan..
|
|
Jannick Oudgediende
Een F1 slick? Okee.. |
|
Jannick Oudgediende
Whaaaaaaah.. Net onder mijn poot gehad.. Iek.. |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
maarum heb je dat beest nu al ? |
|
Jannick Oudgediende
Nee.. Stom )^%beest.. Hij probeert mij gewoon bang te maken, maar de kaas die houd ie voor zichzelf... |
|
nietmeer
|
Muizen lusten geen kaas |
|
Jannick Oudgediende
Nee? |
|
nietmeer
|
Nope, binnenkort komt t online op wmr. |
|
Jannick Oudgediende
Okee.. Waarmee moet ik ze dan lokken? |
|
nietmeer
|
Koekje erbij? |
|
Jannick Oudgediende
Ja schat.. |
|
nietmeer
|
Nou kreep, leuk hoor, die muis bij mij door de brievenbus gooien. Wordt daarnet wakker van iets vaags, denk van duhh, een nachtvlindertje ofzo. Maar dat geritsel en gekrabbel blijft doorgaan, telkens hetzelfde geluid. Ik denk het zal toch geen muis zijn he..Nu heb ik hier zo'n stalen prullenbakgrijs met zo'n flink overlappend deksel met gat voor zooi in te mieteren. Trek ik dat deksel eraf, muis eruit, sjit... |
|
Jannick Oudgediende
Haha, en hier hebben we 'm al niet enkele dagenniet meer gezien,Naja, graag gedaan.. |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
'n paar druppels zwavelzuur in de kaas spuiten (in de gaten of zo). Reageert in de maag van piepje muis tot knalgas.... (bedenk de rest zelf maar)
Heb trouwes ook 'n muis op de kamer, maar die gaak vervangen door 'n trackball |
|
Jannick Oudgediende
Wel ja hoor, de muis is zeer creatief geweest met onze tvcoaxkabel.. |
|
Jannick Oudgediende
Is niet leuk.. |
|
mindworks Erelid WMRindex: 447 OTindex: 1.244 Wnplts: Emmerich ( S |
Om eerlijk te zijn heb ik zelf ook last van 1 muis..nouja last..Ergens vind ik het zeer leuk..Hij draagt ook een naam.. MrMaus.. Hij woont tijdelijk in mijn deur van de badkamer..Ik heb daar voor de lol dus ook een postit met xxH opgeplakt..zodat ie zijn eigen huisnummer heeft.
Hij leeft al een jaar bij mij..hij is tijdens de zomer periode 6 maanden weggeweest en sinds 3weken weer terug.Denk dat ie er even tussen uitmoest ofzo..lange bouwvak..
Ik ga hem niet wegjagen..hoort bij het huis..geef hem wat water en kaas..
Trouwens als je hem vangt...MINIMAAL 3-4 km van je huis ergens afzetten..muizen vinden binnen een straal van 3 a 4 km altijd hun huis weer terug.. |
|
Slicky Erelid
WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
In je deur? |
|
Jannick Oudgediende
En hij bijt geen tvkabels kapot? En hoe kan ie in de deur van je badkamer wonen? Zet er een webcam bij.. |
|
mindworks Erelid WMRindex: 447 OTindex: 1.244 Wnplts: Emmerich ( S |
Ja in mijn deur..daar zit in onderkant een rooster..hoe ie het doet weet ik nie maar hij past erin...Vanochtend stond ik me dus te wasssen en met een sprint liep ie over mijn voet heen en maakte klein sprongetje om in het rooster te komen... |
|
Slicky Erelid
WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
Quote Jannick: En hij bijt geen tvkabels kapot? En hoe kan ie in de deur van je badkamer wonen? Zet er een webcam bij.. Jaa, en stream het naar een site, dan hebbe we een reality TV Muis! Wel ergens anders wassen dan, AUB |
|