blog |
Beereekhoorn Oudgediende
WMRindex: 1.250 OTindex: 10.043
|
|
|
nietmeer
|
|
|
venzje Oudgediende
WMRindex: 22.620 OTindex: 7.915
|
SamuiAxe: Haha, kon je me even niet bereiken? Ik was even in vergadering. WMR gaat meestal even tussen de bedrijven door.
Nogmaals bedankt! |
|
nietmeer
|
|
|
venzje Oudgediende
|
Goh, ik heb het in mijn haast gepresteerd om het woord 'even' in drie opeenvolgende zinnen te gebruiken. |
|
nietmeer
|
@venzje: Het is je voor deze ene keer vergeven. Maar nooit meer doen hoor! |
|
venzje Oudgediende
|
SamuiAxe: |
|
nietmeer
|
(Gepost voor ons aller @Mamsie) Mamsie zag eens pruimen hangen ach, als kersen maar zo groot Maar toch ging ze ervan plukken er was niemand die 't verbood. Hier is, dacht zij, helemaal niemand die er verder iets mee doet Dus ik heb er meegenomen En het moet gezegd, ze smaken goed!😋 En ook de appelen en stoofperen waren helemaal gratuit! Dat wordt appelmoes eten en stoofpeertjes. Dames en heren Appels en peren En ook pruimen klein maar fijn Dit is een camping om graag te zijn, En ook het vlees liep los op de camping rond. Maar die kipjes hebben we toch maar niet lastig gevallen. afbeeldingafbeelding |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
|
|
venzje Oudgediende
|
Ik was eens op een héél klein campinkje in de Ardennen (8 plaatsen), waar ze de kampeerplekken hadden afgescheiden met kruisbessenhagen. Die mensen realiseerden zich helemaal niet dat kruisbessen eetbaar zijn. Ze hadden er ook een gastenkeuken op de camping, met fornuizen en ovens en zo. Dus ik heb daar toen een paar verse kruisbessenvlaaien gebakken voor algemeen gebruik. |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.015 OTindex: 93.496
|
@Mamsie: De kans om Mercurius te observeren doet zich voor op de vroege ochtend van 26 augustus. klik hier@venzje: dan zul je daar wel heel welkom geweest zijn |
|
venzje Oudgediende
|
@allone: Rond vijf uur 's morgens dus. Normaal zit ik dan aan het ontbijt en zou ik wel even naar buiten kunnen lopen. Maar op zondag sta ik liever wat later op, dus ik denk dat ik deze kans maar laat schieten. |
|
allone Oudgediende
|
@venzje: tja als je vrij bent, heb je juist veel tijd om te kijken |
|
venzje Oudgediende
|
@allone: Inderdaad, maar op dat tijdstip toch liever naar de binnenkant van mijn oogleden. Ik wacht wel tot het zonlicht Mercurius overstraalt. |
|
allone Oudgediende
|
|
|
venzje Oudgediende
|
@allone: Goh, dat was hij vorig jaar ook al! |
|
allone Oudgediende
|
@venzje: op dezelfde dag? wat toevallig Kreeg hij toen ook komkommertaart? |
|
Beereekhoorn Oudgediende
|
Oké ik zal jullie op de hoogte stellen. De oudste zus van @ledi mijn moeder Tine is op 31 augustus jl. overleden Ze had al veel jaren Alzheimer heeft niet echt meegemaakt dat @ledi was overleden We hebben een mooie uitvaart gehad en het voelt zo vreemd om nu als zestig jarige wees te zijn maar ja het leven gaat door |
|
venzje Oudgediende
|
@Beereekhoorn: Och jee! Gecondoleerd! Hoe oud is ze geworden? Nou ja, als ze dat zelf niet meer besefte doet dat er ook eigenlijk niet meer toe. |
|
allone Oudgediende
|
@Beereekhoorn: dan heeft ze lang alzheimer gehad, als ze @ledi's overlijden al niet meer 'meegemaakt' heeft.. Ik neem aan dat dat het afscheid nemen voor jou makkelijker gemaakt heeft, en dat een deel van je misschien zelfs wel tevreden met de situatie is?! |
|
stora Oudgediende
WMRindex: 18.714 OTindex: 2.861
|
|
|
Beereekhoorn Oudgediende
|
@venzje: dank en ze is negentig geworden mooie leeftijd @allone: het is goed zo, alleen een beetje vreemd @stora: Dank je |
|
Mamsie Oudgediende
WMRindex: 46.271 OTindex: 96.127
|
@Beereekhoorn: Ach, dat is verdrietig. Maar misschien is het een troost dat er nu aan haar verwarring ook eennneind gekomen is. Gecondoleerd! |
|
Beereekhoorn Oudgediende
|
@Mamsie: laten we dat hopen Enne dank je Echt heel verdrietig is het niet maar wat ik aan allone zei het is vreemd |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
|
|