blog |
allone Oudgediende
WMRindex: 52.003 OTindex: 93.452
|
@Mamsie: dus jij had je eigen nachtmerrie |
|
Mamsie Oudgediende
WMRindex: 46.268 OTindex: 96.113
|
Nou ja, er ligt wél een slootje tussen! |
|
allone Oudgediende
|
@Mamsie: met ouwe koeien? gezellige camping |
|
botte bijl Oudgediende
WMRindex: 90.820 OTindex: 39.086
|
ouwe koeien moet je stiekem een beetje melken, voor eigen gebruik.... er gaat niets boven zelfgemaakte oude kaas |
|
Mamsie Oudgediende
|
|
|
stora Oudgediende
WMRindex: 18.714 OTindex: 2.861
|
Een paard met toverballen Menige vrouw zou zo'n hengst willen |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
WMR zonder een eigen blog is géén WMR meer! Daarbij, Bowling was super om iemand te ontmoeten! WMR is geen WMR meer om mij te uiteren |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
Klein blogje Stroomuitval van 4 minuten! |
|
Mamsie Oudgediende
|
@Zuwe: Daar heb je gelijk in. De blogs waren eigenlijk het kloppende hart van wmr en dat is er uitgesneden. |
|
Beereekhoorn Oudgediende
WMRindex: 1.250 OTindex: 10.018
|
Nu dan.. even een berichtje, tenslotte heb ik vandaag eindelijk tijd om rustig koffie te drinken, verheugde me op een zonnetje het miezerd hier de weersverwachting klopt dus niet, was me mooi weer beloofd vandaag Enfin iedereen en fijne dag, ga maar wat klussen, is beter dan naar het grauwe buiten te kijken. |
|
allone Oudgediende
|
@Beereekhoorn: zit jij niet ook in het oosten van het land? want ik geloof dat de 'opklaringen' van west naar oost zouden plaatsvinden, maw iets later hier.. fijne dag |
|
Beereekhoorn Oudgediende
WMRindex: 1.250 OTindex: 10.018
|
|
|
allone Oudgediende
|
|
|
allone Oudgediende
|
Alev weet jij waarom @nosphoenix een nietmeer is geworden? |
|
nietmeer
|
@allone: Omdat hij zich stoer voelt? Ik kan 't 'm vragen in het spelletje wat hij speelt. |
|
stora Oudgediende
|
Vallende sterren. Vannacht kunnen we veel vallende sterren zien. Misschien kunnen we dan ook weer Anneke Grönlo zien die van een showbizz trap afflikkert bij een show van Linda de Mol |
|
Mamsie Oudgediende
|
@stora: ik zag net op de TV een ster die een ongelofelijke val maakte. |
|
nietmeer
|
@allone: Hij was vindbaar op WMR via google en dat wilde hij niet. |
|
allone Oudgediende
|
Alev: oookay..klinkt als een goede reden.. behalve dat nosphoenix niet zijn echte naam is bedankt |
|
nietmeer
|
Privacy is zó 2015, wie maakt zich daar nu nog druk om? |
|
stora Oudgediende
|
|
|
allone Oudgediende
|
Quote Vailan: Privacy is zó 2015, wie maakt zich daar nu nog druk om? dan loopt nosphoenix een jaar achter |
|
stora Oudgediende
|
VERHUISBERICHT Beste familie en vrienden Ik moet jullie mededelen dat ik binnenkort zal gaan verhuizen naar Rome. Hoewel het voor jullie wellicht een complete verrassing zal zijn, zat het er voor mij al heel lang aan te komen en ik heb me er dus volledig op voor kunnen bereiden. De reden waarom ik ga verhuizen: Ik word namelijk paus !! Ik zal t jullie proberen uit leggen,,, Want wie wordt er paus? de beste onder de kardinalen En wie wordt er kardinaal? : de beste onder de bisschoppen En wie wordt er bisschop? de beste onder de DEKENS En wie is de beste onder de dekens ? Voilaaaa, nu zijn we er |
|
Questyn Erelid
WMRindex: 1.785 OTindex: 1.902 S |
Ik neem aan dat je referentielijst nog wordt nagetrokken? |
|
stora Oudgediende
|
|
|