blog |
allone Oudgediende
WMRindex: 52.004 OTindex: 93.467
|
@botte bijl: haha, daar zat ik ook aan te denken, maar het wordt dan wel een heel kort artikeltje, want het is in 2 regels verteld.. Denk je ook niet, @Sjaak? Daarom had ik het hier maar gezet. Want raarmaarwaarwaardig is dit iig wel Quote: raarmaarwaarschuwing; trek nóóit je schoenen aan, of uit.. Een kennis van mij wou een paar dagen geleden zijn schoenen aantrekken, verloor zijn evenwicht, en ligt nu in het ziekenhuis met een gebroken been Laatste edit 01-01-2017 10:31 |
|
botte bijl Oudgediende
WMRindex: 90.820 OTindex: 39.086
|
@allone: misschien kun je het verhaal een beetje pimpen met wat meer details zoals leeftijd en geslacht van de kennis, (ongeveer) waar het avontuur gebeurde en de raad om te gaan zitten als je schoenen aan of uit doet |
|
allone Oudgediende
|
@botte bijl: daar heb je natuurlijk wel gelijk in, maar in die zin ben ik geen goede verteller, want een feit uitdijen en smeuiger maken, daar ben ik niet zo goed in.. Maar ik zal er over denken.. .. Zou @Mamsie daar niet goed in zijn? |
|
botte bijl Oudgediende
|
@allone: ons aller @Mamsie kan daar vast een mooi verhaal van maken, maar jij hebt het 'heet van de naald', en dat maakt het weer waarmaarraarder |
|
allone Oudgediende
|
@botte bijl: ik was er niet bij, dus heb het ook maar van horen zeggen, wel uit de eerste hand idd |
|
botte bijl Oudgediende
|
even iets heel anders.... las net over het idee om vandaag, 1 januari dus, een lege pot o.i.d te reserveren en daar iedere week een briefje in te doen, waarop je een gebeurtenis uit die week hebt geschreven, en aan het einde van het jaar die briefjes nog eens te lezen.... |
|
allone Oudgediende
|
@botte bijl: soort dagboek? of blog zonder lezers? Zal voor sommige leuk zijn, maar mij zou het geloof ik niet zo boeien. |
|
Mamsie Oudgediende
WMRindex: 46.268 OTindex: 96.116
|
Het is zondermeer goed om belangrijke persoonlijke gebeurtenissen op te schrijven, een beetje als een geschreven fotoalbum. En het naderhand weer na te lezen, dat zou eigenlijk iedereen moeten doen. |
|
Beereekhoorn Oudgediende
WMRindex: 1.250 OTindex: 10.027
|
ZO na een weekend hard werken (was wel dolgezellig ) Iedereen een gelukkig 2017 toegewenst |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
Beste wensen voor 2017! |
|
Mamsie Oudgediende
|
|
|
Zuwe Oudgediende
|
|
|
allone Oudgediende
|
@Zuwe: ja. hier ook.. mooi hè |
|
Mamsie Oudgediende
|
@Zuwe: @allone: Nou, hier is geen sneeuw te bekennen hoor. Wij hebben hier duidelijk het zachte zeeklimaat in Papendrecht. |
|
allone Oudgediende
|
@Mamsie: en wij het echt landklimaat. En we zitten hier ook hoger hè, in de Alpen zou je kunnen zeggen |
|
Beereekhoorn Oudgediende
|
@allone: Ja hier op de berg ligt er ook sneeuw en gisteren toen ik thuis kwam kon ik niet eens de straat naar boven doorrijden, gleed van de gladheid naar beneden dus mijn auto staat onderaan de straat |
|
stora Oudgediende
WMRindex: 18.714 OTindex: 2.861
|
|
|
allone Oudgediende
|
@Beereekhoorn: och jee.. dus je hebt ook geen winterbanden? ja, ik woon ook op - of beter gezegd in - berg, er is hier zelfs een bergweg (waar ik nu niet graag zou willen rijden, want best steil ) |
|
Beereekhoorn Oudgediende
|
@stora: Ja maar heeel eventjes hoor @allone: Ik heb vier seizoenen banden of zo maar we hebben klinkers en die waren met de ijzel heel erg glad |
|
stora Oudgediende
WMRindex: 18.714 OTindex: 2.861
|
@Beereekhoorn, voor elk seizoen 1 band zeker en toen begon je te glijen op je zomerband |
|
Beereekhoorn Oudgediende
|
|
|
Minion Oudgediende
WMRindex: 82 OTindex: 22.617
|
Helemaal sneeuwvrij gelukkig hier En winterbanden daar doe ik niet aan |
|
Beereekhoorn Oudgediende
|
@Minion: Inmiddels is het hier ook weer oke hoor |
|
Zuwe Oudgediende
|
Johan 13-12-1988_05-01-1989 Dankbaar dat ik je in mijn armen mocht hebben, fijne herinneringen aan jou! Ik hou van jou lieve! |
|
allone Oudgediende
|
Goh, twee keer achter elkaar zijn mensen lid geworden die WMR al resp. 10 en 8 jaar volgden. Toch wel bijzonder, al die medeWMRers waar we niets van weten @Zuwe: |
|