blog |
HoLaHu Oudgediende
WMRindex: 6.356 OTindex: 2.476
|
En het tweede Corona-slachtoffer is ook gemeld, een vrouw uit Diemen. Zij heeft het ook meegebracht uit Lombardije. |
|
KhunAxe Oudgediende
WMRindex: 7.842 OTindex: 3.189
|
Er is goed nieuws!! Er is nu een masker dat het Corona-virus effectief stopt!! afbeelding |
|
HoLaHu Oudgediende
|
|
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.012 OTindex: 93.488
|
@HoLaHu: woont met man en 3 kinderen. Geen quarantaine dus. |
|
stora Oudgediende
WMRindex: 18.714 OTindex: 2.861
|
Ik als in een krant vanochtend, ik denk de volkskrant. dat de angst voor het virus erger is dan het virus zelf. Mondkapjes is een schijnveiligheid. Want als je het mondkapje af doet dan pak je het aan de buitenkant waar misschien het virus op zit. Je handen insmeren met vette lotion,is ook niet goed, want in die vettigheid op je handen daar kunnen virussen zich vestigen. Wat wel goed is, je handen wassen. En eventueel een gel op alcoholbasis is ook goed. Maar ik lees ook dat veel mensen toiletpapier inslaan. Nou vraag ik me af, waar is dat goed voor.
|
|
Mamsie Oudgediende
WMRindex: 46.269 OTindex: 96.117
|
@stora: de mensen worden schijtziek van al dat gezeur. Daarom! |
|
KhunAxe Oudgediende
|
@Mamsie: Dan is een bum-gun dé oplossing! Ik kan niet meer zonder En je bespaart enorm op wc-papier! Ik gebruik enkel een klein stukje om mijn reet te drogen, meer niet. afbeelding |
|
De Paus Oudgediende
WMRindex: 13.811 OTindex: 19.887 S |
|
|
KhunAxe Oudgediende
|
|
|
Beereekhoorn Oudgediende
WMRindex: 1.250 OTindex: 10.035
|
|
|
HoLaHu Oudgediende
|
|
|
KhunAxe Oudgediende
|
Hij: 'Wil je neuken?'
Zij: 'Hé! Zoiets vraag je niet zo, dat behoort een magisch moment te zijn!'
Hij: 'Abracadabra.. Wil je neuken?' |
|
KhunAxe Oudgediende
|
Een paar dagen geleden vond ik tijdens het opschonen van mijn afbeeldingen mijn oude Avatar.. Aangezien het WMR behaagd heeft om mijn profiel te activeren heb ik mijn Avatar afgestoft en ook maar weer geactiveerd.. afbeelding |
|
Beereekhoorn Oudgediende
WMRindex: 1.250 OTindex: 10.035
|
|
|
KhunAxe Oudgediende
|
@Beereekhoorn: Dit is mijn oude Avatar die ik jarenlang gebruikt heb hier. Ik dacht dat hij kwijt was maar ik vond hem terug in een klein hoekje van een van mijn harddisks |
|
KhunAxe Oudgediende
|
Drie maanden geen druppel regen gehad, vandaag verveelde ik mij een beetje en besloot naar het dorp te gaan en ja hoor, ik kreeg me toch een bui op mijn flikker! Nat tot op mijn bal... onderbroek Heb ik weer.. |
|
allone Oudgediende
|
@KhunAxe: lekker verfrissend Best knap, dat je dat lukt.. Om juist die ene bui in 3 maanden tijd uit te kiezen.. Laatste edit 04-03-2020 11:25 |
|
Mamsie Oudgediende
WMRindex: 46.269 OTindex: 96.117
|
@KhunAxe: geweldig, die bui. Voortaan maar wat eerder naar het dorp gaan, de oogst zal er wél bij varen! |
|
KhunAxe Oudgediende
|
@allone: Ik heb klaarblijkelijk verborgen talenten |
|
KhunAxe Oudgediende
|
@Mamsie: Wan was er blij mee! Normaliter had ze vandaag de fruitbomen moeten sproeien, nu hoefde dat niet dus had ze onverwachts een dag vrij |
|
KhunAxe Oudgediende
|
Onderzoek heeft aangetoond dat als je kauwgom kauwt tijdens studeren en je kauwt dezelfde smaak kauwgom tijdens je examen dat je jezelf beter de leerstof herinnert. Goh, had ik dat 50 jaar geleden maar geweten afbeelding |
|
allone Oudgediende
|
@KhunAxe: ... of t tegen dementia helpt? Laatste edit 05-03-2020 05:25 |
|
venzje Oudgediende
WMRindex: 22.620 OTindex: 7.915
|
Ik hoor net dat een informatieve bijeenkomst over het coronavirus in het Jeroen Boschziekenhuis niet doorgaat ... vanwege het coronavirus. afbeelding |
|
GMVersluis Oudgediende
WMRindex: 641 OTindex: 10.438
|
haha |
|
KhunAxe Oudgediende
|
|
|