hr
jaargang -23 - laatste artikel 19-4 18:00 - 74423 artikelen - nu online 30 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


[1]

Zei ze ja?

07-10-16 12:44:24 - Quote! - @venzje
venzje
Oudgediende


WMRindex: 22.575
OTindex: 7.907
Na een met drank overgoten avondje stappen, vroeg een man uit het Duitse Münster zijn vriendin ten huwelijk. Eenmaal ontnuchterd, herinnert hij zich niet meer wat haar antwoord was. Een advertentie moet duidelijkheid geven, want zijn vriendin vertikt het antwoord te herhalen.

De man heeft een advertentie geplaatst in een lokale Duitse krant. Daarin roept hij getuigen op die de zaak kunnen ophelderen.

afbeelding

De tekst van de advertentie gaat als volgt: "Ik zoek getuigen. Ik vroeg mijn vriendin ten huwelijk op 24 september om 4.30 uur 's ochtends op de Friedrich-Ebertstrasse / Annenstrasse. Door een grote alcoholconsumptie kan ik me niet herinneren wat haar antwoord was en zij weigert me dat te zeggen. Wie heeft mijn aanzoek gezien en kan mij hier relevante informatie over bezorgen?"

De foto van de advertentie gaat intussen als een lopend vuurtje op sociale media. Of de zoekactie inmiddels al resultaat heeft opgeleverd en uiteindelijk naar het altaar zal leiden, is niet bekend.

(bron: De Gelderlander)

Laatste edit 07-10-2016 12:49

07-10-16 12:47:42 - Quote! - @Jawel
Jawel
Oudgediende


WMRindex: 1.679
OTindex: 8.093
Wie van de dames op dit forum zou nog steeds met haar vent getrouwd zijn, als hij zich niet kon herinneren of ze ja gezegd had?

07-10-16 16:53:14 - Quote! - @allone
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.832
OTindex: 90.634
@Jawel: heb ik ooit 'ja' gezegd, dan? Dat kan ik me niet herinneren.. 8)

@venzje: _O-
Ik moet zeggen, als ik haar was, en hij kon zich al die andere specifieke details wèl herinneren, maar niet of ik 'ja' gezegd had.. ik geloof dat ik alsnog 'nee' zou zeggen 8) (6)
Laatste edit 07-10-2016 16:56

07-10-16 17:11:17 - Quote! - @GroteMop1983
GroteMop1983
Oudgediende


WMRindex: 5.879
OTindex: 7.880
Ik woon al vijf jaar samen met mijn vriend en heb tien jaar een relatie met hem. We zijn niet getrouwd, maar als hij mij zou vragen in een dronken bui of ik wilde trouwen zou ik natuurlijk ja zeggen. Als hij de dag er na wakker wordt en vraagt wat ook mijn antwoord was, zou ik het volgende zeggen: als je mij nog een keer ten huwelijk vraagt, krijg jij mijn antwoord nog een keer te horen. ;)

07-10-16 17:14:55 - Quote! - @allone
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.832
OTindex: 90.634
@GroteMop1983: ik zou nog steeds wantrouwend zijn, dat hij zich het aanzoek wel herinnert, maar het antwoord niet  ;)

Maar goed, jullie zijn al samen, dan is de situatie een beetje anders.

Ik wantrouw mannen die me een huwelijksaanzoek doen sowieso

07-10-16 17:25:18 - Quote! - @GroteMop1983
GroteMop1983
Oudgediende


WMRindex: 5.879
OTindex: 7.880
@allone: ik zou sowieso verbaasd zijn als hij mij op dit moment zou vragen. ;) Niet dat hij niet van mij houdt, maar hij had een paar redenen waarom hij op dat moment niet met mij wilde trouwen. Één van die redenen was dat het in het begin van ons samenwonen financieel niet haalbaar was, een andere reden is dat het voor de achternaam niet zo uitmaakt of we getrouwd zijn of niet. (6) We hebben er voor gekozen om een huwelijk uit te stellen totdat we financieel beter in onze schoenen staan. ;) Je kunt ook houden van elkaar zonder gehuwd te zijn. ;)

Laatste edit 07-10-2016 17:26

07-10-16 17:35:02 - Quote! - @allone
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.832
OTindex: 90.634
@GroteMop1983: oh ja, ben ik helemaal met je eens:
mijn 2 zussen waren oorspronkelijk ook niet getrouwd, en hebben het (veel later) pas gedaan omdat dat beter was vanwege de kinderen (risico eigen zaak, en zo)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven