hr
jaargang -23 - laatste artikel 19-4 18:00 - 74423 artikelen - nu online 16 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 330 331 332 [333] 334 335 336 407 408 409 410

16-03-21 06:03:32
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.832
OTindex: 90.634
@KhunAxe: :nee ik houd helemaal niet van beschuit, droge troep.

En waarschijnlijk heb ik daarom nooit een partner gehad, dat mannen niet monogaam zijn is me altijd al duidelijk geweest. Of vrouwen het zijn, weet ik niet. Ik denk dat je niets in zijn algemeenheid kan zeggen, omdat mensen en situaties verschillen. Maar of jouw percentages betrouwbaar zijn betwijfel ik sowieso.

En het is overduidelijk dat liefde en seks twee heel verschillende dingen zijn, die weinig met elkaar te maken hebben 8)

Laatste edit 16-03-2021 06:05

16-03-21 06:09:37
KhunAxe
Oudgediende


WMRindex: 7.842
OTindex: 3.189
@allone: Ik vind op zijn tijd een beschuitje best lekker, met een 'nat' beleg zoals jam.

Je bent zoals altijd als het op mannen en vrouwen aankomt ongelooflijk bevooroordeeld: Mannen zijn notoire vreemdgangers maar van vrouwen weet je het niet :P

'Mijn' percentages zijn niet van mij maar het resultaat van diverse onderzoeken in deze..

Seks en liefde hebben inderdaad heel weinig met elkaar te maken, daar heb je gelijk in 8)

16-03-21 06:45:52
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.832
OTindex: 90.634
@KhunAxe: wie is er bevooroordeeld? Jij ziet het vanuit het mannelijk perspectief. Want als je zegt dat "de mens als soort wilt het liefst zijn genen zo wijd mogelijk verspreiden, waarom denk je dat spermabanken zo goed in hun voorraad zitten" dan heb je het overduidelijk over mannen.
Vrouwen hebben minder reden om vreemd te gaan. En over het algemeen is seks belangrijker voor mannen dan voor vrouwen.
Dat heeft weinig met met persoonlijke mening of voorkeuren te maken. Ik ben sowieso een uitzondering  ;)
En die onderzoeken? Die stellen waarschijnlijk weinig voor. Want niemand is er bij om het wetenschappelijk te documenteren wanneer iemand vreemdgaat :D

16-03-21 06:52:17
KhunAxe
Oudgediende


WMRindex: 7.842
OTindex: 3.189
@allone: Zijn er dan buiten de spermabanken ook eitjesbanken? 8O

En waarom zouden vrouwen minder reden hebben om vreemd te gaan? Ik denk dat er heel veel vrouwen zijn die ontevreden in hun relatie zijn en indien de kans zich aanbiedt best wel interesse zouden hebben in het rijden van een scheve schaats.

Maar mijn hele punt eigenlijk is dat mannen èn vrouwen vreemd kunnen gaan, het ligt maar net aan de omstandigheden en het level of happiness in de huidige relatie.

Een vrouw die gelukkig is in haar relatie met een man zal niet snel vreemd gaan.. Een man die gelukkig is in zijn relatie met een vrouw zal niet snel vreemd gaan..

Zie je? ;)

16-03-21 07:30:39
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.832
OTindex: 90.634
@KhunAxe: ja. ;)

Natuurlijk kunnen beiden vreemdgaan.

Maar over het algemeen is seks belangrijker voor mannen dan voor vrouwen. En dat zit hem in de hormonen.

16-03-21 07:31:18
Mamsie
Oudgediende


WMRindex: 45.597
OTindex: 94.528
@KhunAxe: Het misselijke van die Borsato vind ik dat hij naar buiten toe altijd de brave huisvader en model-echtgenoot uithing maar dat hij in het geniep iets anders er uit liet hangen.
Er schijnen meerdere vrouwen te zijn waar hij hem in liet hangen, zogezegd.
En nu hij betrapt is is hij zooooo zielig. Een slachtoffer van de omstandigheden.
Ik heb het interview met Linda niet gezien, wél de lokkertjes die iedere keer verschenen en net als @HoLaHu kreeg ik dáár al kromme tenen van.

Laatste edit 16-03-2021 07:32

16-03-21 09:41:49
KhunAxe
Oudgediende


WMRindex: 7.842
OTindex: 3.189
@Mamsie: Toch vind ik hem nog steeds met afstand de beste Nederlandstalige zanger van deze eeuw. Ongeacht wie hij neukt, uiteindelijk is dat zijn pakkie an, niet het onze.

Ik denk trouwens dat verreweg de meeste mensen 'in het geniep' vreemdgaan, denk je niet? 8)

HAH!! Van de weeromstuit ben ik nu zijn beste hits aan het beluisteren via YT. Blijft een geweldige zanger..

.

Laatste edit 16-03-2021 09:44

16-03-21 10:00:00
KhunAxe
Oudgediende


WMRindex: 7.842
OTindex: 3.189
Zit net terwijl ik de selderij en lente-ui zit te snijden "Waarom nou jij", van Marco te beluisteren. Dat was best wel een profetisch lied, maar ja, achteraf kijk je de koe in de kont natuurlijk :P

"Waarom nou jij" is overigens een vertaling van het ongelooflijk mooie Franse nummer Quand Un Amour van de Frans/Italiaanse zanger/componist Richard Cocciante. Ik kende dat nummer al lang voordat Borsato het in het Nederlands ging vertolken.

Zo jullie weten is mijn Frans nagenoeg non-existent, maar "Quand Un Amour" kan ik feilloos mee blèren ;) Ik vind het dan ook nóg mooier dan de Nederlandse versie.. Luister zelf maar eens naar de rauwe emoties van Cocciante..

Borsato heeft trouwens veel van Cocciante's werk in zijn repertoire opgenomen, allemaal vertaald natuurlijk, dat wel..

.

Laatste edit 16-03-2021 10:09

16-03-21 11:18:20
MIADIA
Oudgediende


WMRindex: 5.426
OTindex: 6.483
@KhunAxe: hij heeft inderdaad heel veel vertaald werk, ach hij kan het mooi zingen.

Ik hoef de interviews ook niet te zien of te lezen, hij heeft verder niemand vermoord dus hoef ik hem ook niet te haten.

En mensen gaan uit elkaar, ook als geen van beide een scheve schaats gereden heeft.


16-03-21 11:43:29
KhunAxe
Oudgediende


WMRindex: 7.842
OTindex: 3.189
@MIADIA: Precies! :ja Hoe gaat het met jou? Alles nog goed te verwerken? Ik weet van mijn eigen scheiding nog dat het hoe dan ook een kutperiode was :(

16-03-21 16:11:11
Grouse
Oudgediende


WMRindex: 5.574
OTindex: 4.889
Quote @allone:


En het is overduidelijk dat liefde en seks twee heel verschillende dingen zijn, die weinig met elkaar te maken hebben 8)


Ik zie seks als kroon op de liefde.

16-03-21 16:16:49
Mamsie
Oudgediende


WMRindex: 45.597
OTindex: 94.528
@Grouse: Precies. En in het woord trouwen zit ook het woord trouw
Dat lijkt voor veel mensen maar weinig te betekenen. :{

16-03-21 16:41:19
MIADIA
Oudgediende


WMRindex: 5.426
OTindex: 6.483
@KhunAxe: eigenlijk best redelijk. nu de verwachtingen op 'beter' weg zijn is er een hoop spanning tussen ons weg en is het eigenlijk wel weer gezellig.
Maar dat is dus ook omdat we weten dat we uit elkaar gaan en bepaalde zaken die je in een huwelijk wilt zien er nu even niet meer toe doen... iemand die niet beter weet en ons zo ziet zal zich zeker afvragen waarom we dan niet bij elkaar blijven als het toch zo goed gaat (nu).

Het zal straks wel erg wennen worden als mijn man daadwerkelijk het huis uit gaat.

Laatste edit 16-03-2021 16:45

16-03-21 17:10:31
Emmo
Stamgast


WMRindex: 65.623
OTindex: 28.417
Quote @MIADIA:
Het zal straks wel erg wennen worden als mijn man daadwerkelijk het huis uit gaat.
Dat is met kinderen net zo  ;)

16-03-21 17:27:34
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.832
OTindex: 90.634
Quote @Grouse:
Quote @allone:
En het is overduidelijk dat liefde en seks twee heel verschillende dingen zijn, die weinig met elkaar te maken hebben 8)
Ik zie seks als kroon op de liefde.
#ok
Of dat bij mensen die vreemd gaan, of een one-night-stand hebben, ook zo is?
Misschien houden die gewoon van ontzettend veel mensen?  ;)

16-03-21 18:50:24
Grouse
Oudgediende


WMRindex: 5.574
OTindex: 4.889
@Mamsie: Aan de andere kant:
Op het woord huwelijk rijmen alleen gruwelijk en afschuwelijk (A)

@allone: Ik heb een ruim hart (A)

Laatste edit 16-03-2021 18:50

16-03-21 19:11:13
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.832
OTindex: 90.634

16-03-21 21:14:50
Mamsie
Oudgediende


WMRindex: 45.597
OTindex: 94.528
@Grouse: Ook dat komt zo af en toe voor in een verder goede relatie. 🙄

17-03-21 00:01:23
HoLaHu
Oudgediende


WMRindex: 6.257
OTindex: 2.474
@KhunAxe: Ik hou niet van het type man zoals Brad Pitt, ik heb ze liever wat minder "glad" om het zo maar te zeggen.:P
En ja, ik heb heus wel eens gedacht van: Nououwww, met die man ( meestal een acteur, dus onbereikbaar)zou ik wel eens een beschuitje willen eten! Maar ik denk het niet alleen, ik ben zo eerlijk om het ook gewoon te zeggen terwijl mijn Lief naast me zit. Dan zie ik een voor mij aantrekkelijke acteur in een film die we zitten te kijken en dan zeg ik: " Ik vind dat echt zo'n lekker ding om te zien! Motverdorie, je zou zo'n vlooi in je bed vinden!":P En dan kijkt mijn Lief me aan en zegt: "Tja, dan is het thuis maar behelpen hè?" En dan klop ik hem liefdevol op zijn been en dan zeg ik met een grote grijns: "Inderdaad!" :P
En andersom gaat de conversatie precies hetzelfde...Als hij een knappe vrouw op TV ziet zegt hij: "Motdomme, daar kun je beter in zitten als in je zondagse pak!" De rest van de conversatie is hetzelfde als het bovenstaande, maar dan andersom..:) We weten wat we aan elkaar hebben!
Als Borsato het daar nou bij gehouden had, was er niks aan de hand geweest! Als je zo nodig met een ander wilt neuken, ben dan zo fatsoenlijk om er bij je relatie eerst een punt achter te zetten voordat je met een ander van bil gaat. Net zoals @Mamsie zegt: In het woord trouwen, zit ook het woord Trouw!

Laatste edit 17-03-2021 00:07

17-03-21 01:48:24
KhunAxe
Oudgediende


WMRindex: 7.842
OTindex: 3.189
@HoLaHu: 'In het woord trouwen, zit ook het woord Trouw!'

Zo ook in het woordje 'ontrouw' :D

En eerst je relatie verbreken voordat je een ander in je bed neemt? En wat nou als die bedpartner niet bevalt? geen testritje toegestaan? Pech gehad? 8O (6)

@MIADIA: Na zo'n 33 jaar samen was het ook voor mij ongelooflijk vreemd om ineens zonder mijn vrouw dingen te doen. Maar ook dat gaat over, op zekere dag wordt je wakker en is je verbroken relatie nu eens niet het eerste waar je aan denkt, en dan begint de heling :ja

@Mamsie: Ik ken en respecteer 'trouw', niet om niets ben ik zowat 33 jaar getrouwd geweest met dezelfde vrouw. En nee, we zijn niet om de Borsato-reden uit elkaar gegaan, de koek was gewoon op..

Maar tijdens het interbellum totdat ik met Wan een relatie aanging? Neem maar van mij aan dat ik mezelf behoorlijk heb laten verwennen.. Ik hopte van bed naar bed en genoot met volle teugen :ja

Inmiddels zijn Wan en ik alweer zo'n 9 jaar in een relatie en ben ik dus alweer zo'n 9 jaar een braaf monogaam manneke ;)

.

Laatste edit 17-03-2021 01:55

17-03-21 06:25:48
Mamsie
Oudgediende


WMRindex: 45.597
OTindex: 94.528
@KhunAxe: Wat een geluk dat Wan op je pad gekomen is, dat was kennelijk het beste wat je kon overkomen.
Maar vertel eens hoe die relatie tot stand gekomen is? Dat lijkt me een heel bijzonder verhaal..... ben ik best wel nieuwsgierig naar!

17-03-21 07:08:37
KhunAxe
Oudgediende


WMRindex: 7.842
OTindex: 3.189
@Mamsie: Ach, geluk, eerlijk gezegd denk ik dat het een gedeeld geluk is geweest. Ondanks mijn redelijk mager pensioentje ben ik in staat geweest haar meer van het leven te kunnen bieden.

Ik kwam op Samui vaak bij een bakkerij om mijn versgebakken brood te kopen, Wan werkte daar, samen met een nichtje. Ze bakte het brood en verzorgde de ontbijten van de mensen die er kwamen ontbijten.

Ze sprak amper Engels, 'yes and no', maar volgens mij wist ze niet wanneer ze wat moest zeggen :P

Ze woonde samen met haar nicht op kamers, heel goedkoop, 50 euro huur per maand, maar dat was het amper waard, ik zou er mijn honden niet eens in laten slapen.

Wan en haar nicht Oi werkten 6 dagen per week, van 4 uur tot een uur of 3. 11 Uur per dag, daarna naar de kamer, wasje doen en tv kijken. Veel te makken had ze niet, ze ontving een salaris van 7000 bath per maand, zeg 200 euro.. Daarvan stuurde ze een gedeelte naar haar moeder en de rest was om van te leven, zelfs voor een Thai geen vetpot :nee

Ik kwam er al brood kopen toen ik nog bij mijn vrouw was, dus we kenden elkaar al enige jaren. Later, nadat mijn vrouw en ik uit elkaar gegaan waren bleef ik er komen om brood te kopen en een kwinkslag met Wan en Oi te maken en op zekere dag vroeg ik via een vertaalprogramma op mijn iPad of Wan die avond een hapje met mij wilde gaan eten?

En zo is het gekomen, in aanvang hebben we met handen, voeten en iPad gecommuniceerd maar nadat duidelijk was dat we elkaar wel zagen zitten heb ik haar enkele maanden privéles laten volgen bij mijn vriend en buurman Chris, puur gericht op spreken en verstaan, niet zozeer op Engels lezen en schrijven.. Chris was een Engelsman die op een Thaise school lesgaf en vloeiend Thais klepte.

Zo'n zes maanden nadat we waren begonnen met daten trok ze bij mij in, the rest is history ;)

Dus bijzonder? Nee, behalve dan dat ik een van de zeer weinige buitenlanders ben die geen Thaise meid uit de entertainment-business heeft gehaald maar een gewone werkende vrouw heeft gevonden.

Dat is w.s. tevens het geheim van onze relatief lange relatie: Ik hoefde niet op te bieden tegen al die geile toeristen die soms wel een paar honderd euro wilden betalen om van bil te kunnen gaan.

Wan was een echte plattelandsmeid en zou liever verhongeren dan zichzelf te verhuren.

.Laatste edit 17-03-2021 07:44

17-03-21 09:29:51
MIADIA
Oudgediende


WMRindex: 5.426
OTindex: 6.483
Quote @Emmo:
Quote @MIADIA:
Het zal straks wel erg wennen worden als mijn man daadwerkelijk het huis uit gaat.
Dat is met kinderen net zo  ;)
dat duurt als het goed is nog een aantal jaren

Quote @Grouse:
Aan de andere kant:
Op het woord huwelijk rijmen alleen gruwelijk en afschuwelijk (A)
Dan ken ik deze ook nog :P de 3 ringen van een relatie :
engagement ring
wedding ring
suffering (6)

Laatste edit 17-03-2021 09:33

17-03-21 09:29:55
Mamsie
Oudgediende


WMRindex: 45.597
OTindex: 94.528
@KhunAxe: Een mooi verhaal. En een vrouw om U tegen te zeggen. Je hebt echt geboft dat deze sterke en principiële vrouw in je leven gekomen is.
Ik hoop dat jullie nog vele jaren elkaar tot vreugde zullen zijn!

17-03-21 11:44:14
Grouse
Oudgediende


WMRindex: 5.574
OTindex: 4.889

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 330 331 332 [333] 334 335 336 407 408 409 410

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven