Het grote frustratietopic |
nietmeer
|
Tuurlijk Kriebel, ik heb altijd al in Utrecht aan Zee willen wonen, wat kan mij die bollen en kuststreek nou schelen  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Utrecht aan zee?  Ik bedoelde eigenlijk meer de frustraties tegen onze lievelingsmod  |
|
nietmeer
|
Daarom mag de bollenstreek onder lopen  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Jij denkt: "Ut recht zal zegevieren"
nou zal de helft niet weten wat dat betekent... oud-Nederlands... |
|
nietmeer
|
Uit het Recht van oorsprong, het park zal het weten want daar is alles begonnen  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
zullen we weer teruggaan naar frustraties... mijn lijstje is tamelijk verouderd... rectificatie volgt:
1. Storyteller (die is in staking) 2. Pietjevlip (die deed vervelend vandaag) 3. Mn lichaam (hang erg tegen ziek zijn aan) 4. Die houd ik voor me 5-10. Op dit moment niets... |
|
Kriebeltje Erelid
|
Mijn rechter kaakgewricht doet auw...  |
|
Nedra Actief lid WMRindex: 66 OTindex: 81
|
Quote Kriebeltje: Mijn rechter kaakgewricht doet auw...  awwww Ben net naar school gefietst om te horen dat we geen lessen hadden vanwege de stunt. |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Laat ik ook eens van wal steken...  1) moerdijkbrug... Schijtbrug moeten ze af laten zinken... een veerpond neerleggen die presies breed genoeg is datie van de ene oever naar de andere reikt... Dan kan je tenminste over die veerpond door rijden naar de andere kant... Eerst gaan ze 5jaar die stomme brug afsluiten om er aan te werken... altijd file... Dan zijn ze klaar... mag je er 3 maanden overheen zonder problemen... maar dat gaat te makkelijk ofzo... dus... Gaan ze weer opnieuw beginnen met die werkzaamheden... sta je weer in de file...  Maarja... je kan ook niet zonder die moerdijkbrug... want de bewoonde wereld ligt ten zuiden van dordrecht... dus ik zal er wel hele dagen overheen moeten...  2) NS... Die lui lachen je gewoon in je gezicht uit... ze komen hun afspraak om jouw op een bepaalde tijd ergens af te leveren niet na... en wat intereseerd het hun??... helemaal geen ruk volgens mij... anders hadden ze er toch serieus wel eens wat aan gedaan... Ik moet gewoon op tijd ergens zijn... omdat ik afgesproken heb daar te zijn... dan wordt het mij kwalijk genomen als ik daar niet aankom of een uur later pas aankom... Maar de NS... die zeggen ergens om een bepaalde tijd tezijn... komen niet... en zeggen gewoon... tsjah... overmacht... wissel deed het niet... jammer... volgende keer meer geluk... Op gebied van logistiek snap ik dat het niet makkelijk te organiseren is... maar ik heb de indruk dat ze dat geluk toch best iets meer af zouden kunnen dwingen... Zoow...  Anders nog iets??...   |
|
Kriebeltje Erelid
|
Frustrerend, onbekende meiden die vinden dat je 'hot' bent en je willen toevoegen op MSN, terwijl je niet weet wie het is, en het e-mailadres niet bij de afzender past...  Quote e-mailbericht: Hello how are you? I got your e-mail but you still have not told me anything about you and you never told me where you found me. I would at least like to know who I am being friends with. i think you are a hot guy. . So please tell me somethings about yourself i am ***@hotmail.com on msnmesnger. if you do not have msn send me an email at ***@gmail.com natalie Pure SPAM dus... |
|
nietmeer
|
heheh, uitkijken met die mailtjes... meestal als je ze toevoegt heb je meteen een paar virussen binnen... |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Ik ben ziek terwijl het prachtig weer is buiten  Niet leuk  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Ja, daag  je denkt toch niet dat ik zomaar van die vage dingen ga toevoegen, tenzij ze zeggen waar ik ze van moet kennen  Het klinkt wel interessant trouwens  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
ik frustreer omdat ik morgen naar den haag moet... |
|
pietjevlip Oudgediende
|
ik raak gefrustreerd bij het lezen van al deze frustraties |
|
Andreesie
Oudgediende
|
DPVM is gefrustreerd  verkeerde topic  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
frustrerend... |
|
Andreesie
Oudgediende
|
ja he? wel grappig die foutjes  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
frustrerend dat je ze grappig vind...
de één of andere malloot heeft een countertopic aangemaakt... irritant |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Frustrerend dat pietje zo gefrustreerd doet  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Frustrerend, die mo...ohnee, dat mag ik vandaag niet meer zeggen...als je hem niet begrijpt leg ik hem na 12 uur wel uit... zou wel irritant zijn... |
|
nietmeer
|
grmbl... zit weer vast in mijn verslag.... |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ARG het duurt nog te lang voor ik Kriebeltje weer zie  |
|
nietmeer
|
grmbl... Dag begint goed... Ben ik een keertje op tijd voor de trein, rijd ie niet... En kom ik eindelijk op m'n werk, heeft iemand een schud apparaat gefrituurd door er water overheen te gooien (compleet met prachtige paddestoelwolk, naar het schijnt), waardoor mijn computer het niet meer doet... Nu moet ik wachten tot de servicedesk de stop heeft vervangen... en die gasten doen alles pas als ze er tijd voor hebben... en 't zijn ambtenaren....
nou ja... een klein pluspuntje... ik kon de computer nog op een andere groep aansluiten die het wel deed... |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Mijn pc is traag vandaag  |
|