Knuffeltopic |
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Renegade of Funk: echt niet, het lukt best om een hele dag niet aan sex te denken zolang der maar geen mooie vrouwen in de buurt zijn ops: hmmz ik ben net 3 uur wakker en het is met in totaal al een half uur door het hoofd geschoten ops: ik ben erg vandaag. normaal niet hoor !!! |
|
Vivi Senior lid WMRindex: 203 OTindex: 1.523 Wnplts: Meerle, Be
|
Niet?! |
|
Renegade of Funk Senior lid WMRindex: 141 OTindex: 175 Wnplts: Amersfoort
|
Kan je maar beter niet doen ook. Straks krijg je van die perverse mensen achter je aan |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Vivi: Hallo, ik ben Davida en ik denk gemiddeld 3 uur per dag aan seks. Zo weinig maar?;) |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Ze willen de site bekijken enz.. Of alles OK is, of er geen seksistische dingen gebeuren, etc, etc.. |
|
|
haha mij lukt het ook nooit een half uur nadat ik wakker word zit ik in de bus met allemaal moie vrouwen aan boord |
|
Morpheus30 Erelid WMRindex: 389 OTindex: 1.549 Wnplts: Dordrecht
|
Kijk puppy is tenminste eerlijk |
|
|
Delete topic anders mag Kreepmaster niet komen |
|
Jannick Oudgediende
Quote Renegade of Funk: Delete topic anders mag Kreepmaster niet komen Hoe bedoel je? |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Dat kan toch, we zijn een hele nette,leuke ,gezellige site...we maken wel een topic "Mag Kreep aub mee", laat je die lezen |
|
puppy Erelid
|
@Kreepmaster; Sorry voor dit topic dan... |
|
|
Quote Luna: Dat kan toch, we zijn een hele nette,leuke ,gezellige site...we maken wel een topic "Mag Kreep aub mee", laat je die lezen En ook alleen maar die |
|
puppy Erelid
|
Quote Morpheus30: Kijk puppy is tenminste eerlijk ops: sssttt |
|
|
Quote Kreepmaster: Quote Renegade of Funk: Delete topic anders mag Kreepmaster niet komen Hoe bedoel je? Quote Kreepmaster: Ze willen de site bekijken enz.. Of alles OK is, of er geen seksistische dingen gebeuren, etc, etc.. Daarom |
|
Twaggy Oudgediende
|
one big happy familie edit Hoi pappa en mamma van Kreep mag die alsjeblieft komen ? we zullen goed op hem passen |
|
|
Hou ze maar uit de buurt van Morpheus en Puppy dan! |
|
Jannick Oudgediende
Haha, nee, denk dat ik een keertje haar deze site laat zien, en dan in een apart topic ofzo, waar niks van mij instaat.. ops: |
|
|
Quote Vivi: Hou ze maar uit de buurt van Morpheus en Puppy dan! Hoezo ? Wij zijn net zo onschuldig als jij bent |
|
puppy Erelid
|
Kreepmaster: Nee, dan moet je juist een serieuze reactie geven op een serieuze topic...;) |
|
Twaggy Oudgediende
|
jullie 2 onschuldig jah jah |
|
puppy Erelid
|
Quote Morpheus30: Quote Vivi: Hou ze maar uit de buurt van Morpheus en Puppy dan! Hoezo ? Wij zijn net zo onschuldig als jij bent Nog onschuldiger, he Morpheus? |
|
puppy Erelid
|
Quote Twaggy: jullie 2 onschuldig jah jah Moet je horen wie t zegt... |
|
|
Ja precies puppy. |
|
|
Quote puppy: Quote Morpheus30: Quote Vivi: Hou ze maar uit de buurt van Morpheus en Puppy dan! Hoezo ? Wij zijn net zo onschuldig als jij bent Nog onschuldiger, he Morpheus? Quote Morpheus30: Ja bij mij is het ook allang te laat, ongeveer 6 uur Quote puppy: Quote Vivi: Hallo, ik ben Davida en ik denk gemiddeld 3 uur per dag aan seks. Zo weinig maar?;) I rest my case... |
|
Twaggy Oudgediende
|
ik ben klein lief en schattig |
|