Nieuw Virus |
Kettling Actief lid WMRindex: 45 OTindex: 142 Wnplts: Lelystad
|
geen flauw idee, maar het zal wel degene zijn die de spyware heeft gemaakt en je gegevens wil misbruiken(wel zeker) bijv je bankgegevens jatten. |
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
hahahahahahahhahaha en dan ben jij de eerste koper die geld krijgt om iets te krijgen - de naiviteit zelf...
maar goed, we zien wel.. misschien stuurd die wel een berichtje in de krant; alle donaties zijn overgemaakt op giro 13401340 red pluto de galaxy door..
mooi. |
|
|
|
trouwens, nog een tip als we het hier toch over virussen hebben, Processlibrary, die heeft een database van heel veel processen en wat ze allemaal doen. ook handig is misschien CA - eTrust Pestscan, dat is een online virus en spyware scanner. (ik ben er zelf zeer tevreden over, maar je ziet maar wat je ermee doet) oookay, de urls doen het niet lekker, maarja, dan zijn hier de links: www.processlibrary.com http://www3.ca.com/securityadvisor/pestscan/ |
|
|
Elmo Junior lid WMRindex: 14 OTindex: 3 S |
Illegale versie ops: ops: ops: van SpySweeper overal te downloaden paar maanden goed, ook handig, Voor alles |
|
|
|
spyware scanners zijn nou juist niet de programmas die ik zou cracken, wie weet wat er veranderd word door een crack... |
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
ik prijs liefst geen illigale versies aan - kortom dit concept is dus niet betrouwbaar - ik maak deze opmerking dus maar EEN keer - omdat ik hiermee wellicht mensen op een idee breng.
Maar een betere virusverspreider is er niet.
weest gewaarschuwd. |
|
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Quote heraux: ik prijs liefst geen illigale versies aan - kortom dit concept is dus niet betrouwbaar - ik maak deze opmerking dus maar EEN keer - omdat ik hiermee wellicht mensen op een idee breng.
Maar een betere virusverspreider is er niet.
weest gewaarschuwd. Mja, ik heb er nooit problemen mee. Beginners zijn hier idd erg kwetsbaar voor. |
|
|
Stevie Senior lid WMRindex: 381 OTindex: 769 Wnplts: Culemborg S |
Quote Tovenaar: Mja, ik heb er nooit problemen mee. Beginners zijn hier idd erg kwetsbaar voor. Helemaal mee eens |
|
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
hoe te verwideren is wel makkelijk om te weten want ik heb hem ook. ben dan wel geen computer nerd maar ook geen noob. plz help |
|
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Ik maak hier binnenkort een uitleg hoe ik 'm heb verwijdert.. |
|
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
I pity you all, poor windhoos users... Kheb hier lekker geen last meer van De reden hiervan kun je vinden op mijn PP(komen daar ook nog eens mensen) Kheb nu ong. 23 van de 37 mensen in mijn contactpersonenlijst bij mij zitten vragen om hulp met hun computer, omdat ze 't virus hebben geopend. Stakkers... |
|
|
Dulcin Erelid WMRindex: 1.014 OTindex: 453 Wnplts: Amsterdam S |
Quote Ikke: Kheb nu ong. 23 van de 37 mensen in mijn contactpersonenlijst bij mij zitten vragen om hulp met hun computer, omdat ze 't virus hebben geopend. Stakkers... Heh, ik heb geen anti spyware en ook geen antivirus scanner op me kleptop. Om 1 simpele reden: zonde van je geheugen/processorkracht Met een beetje gezond verstand, firefox en een firewall en geen foute vrienden die je nare bestandjes sturen heb ik er een fijn gevoel bij |
|
|
Dulcin Erelid WMRindex: 1.014 OTindex: 453 Wnplts: Amsterdam S |
|
|
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 292 OTindex: 954
|
Na anderhalf uur knokken met dit virus op MSN heb ik het volgens mij kunnen verwijderen. Eerst MSN opnieuw installeren, dan met Anitvir een volledige systeemscan doen (hij vond tientallen trojaanse paarden, wormen enz.) en de boel verwijderen, en toen deed alles het weer. |
|
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Dulcin: Heh, ik heb geen anti spyware en ook geen antivirus scanner op me kleptop. Om 1 simpele reden: zonde van je geheugen/processorkracht Met een beetje gezond verstand, firefox en een firewall en geen foute vrienden die je nare bestandjes sturen heb ik er een fijn gevoel bij daar moet je eigelijk ook best voor uitkijken. Niet alle ogenschijnlijk veilige sites zijn dat ook echt. En dan kun je nog zo goed uitkijken, 1 virus kan genoeg zijn om je bestanden om zeep te helpen (* Heeft in het verleden hier ervaring mee gehad ops: |
|
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Zo.. De rest van het virus is eraf, nu krijg ik alleen nog Xinstall.exe en nog eentje, die als je de pc opstart een s*xsite opent, er nog steeds niet af.. |
|
|
Poncke Erelid
WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
Laatste tijd er weinig last van virussen moet ik zeggen ja... |
|
|