uit-de-kast-komen-met-liegen-topic |
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik zeg ook niet dat ik nooit lieg |
|
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
wuahahhaha okeej dan;) |
|
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Anders moeten we nog maar een andere topic maken... waarin je alleen maar mag liegen... Het helpt ons dan weer naar een beter wereld... dan kan die 80% van de bevolking daar dagelijks liegen... |
|
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Ik hoef nooit te liegen, ze geloven mij toch niet. |
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
liegen ?
liegen we ?
liegen we niet ?
liegen we niet allemaal ?
liegen we niet allemaal eens ?
liegen we niet allemaal eens een ?
liegen we niet allemaal eens een keer ? |
|
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Van Dale Hedendaags Nederlands.:
lie·gen1 (ww.) 1 een kaartspel spelen waarbij de kaarten onjuist worden benoemd
lie·gen2 (onov.ww.) 1 bewust onwaarheid, leugens spreken => de waarheid geweld aandoen, de waarheid tekortdoen, een /onjuiste/verkeerde/ voorstelling van zaken geven, een /ruim/rekbaar/ geweten hebben, jokken, met spek schieten
lie·gen3 (onov.ww.)
Schiet u ook wel eens met spek?? |
|
|
Luna Moderator
Ik kom er net achter dat ik flink ben voorgelogen |
|
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote Luna: Ik kom er net achter dat ik flink ben voorgelogen Vertel.. |
|
|
Stryfe Senior lid WMRindex: 525 OTindex: 572 Wnplts: Den Bosch S |
Ik lieg nooit... behalve als ik op mijn werk een klant te woord sta of als ik aan hget pokeren ben, maar die tellen niet want de eerste moet ik om mijn baan te houden en de tweede hoort bij het spel. Liegen is doodzonde nummer 1 imo... Daarom ben ik ook ander werk aan het zoeken. |
|
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik heb teveel gelogen, neem van mij aan: onwijs veel, op een gegeven moment was mijn hele leven een leugen, maar nu niet meer, en ik probeer zo min mogelijk te liegen tegenwoordig |
|
|
Tim-kun Erelid
WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
als ik er eerlijk over ben, dan liegde ik vroeger ook meer dan genoeg, ging maar door met liegen toen ik 17/18 was, maarja ik ben er toen paar keer op een harde manier achter gekomen dat leugens er toch wel uit komen vroeger of later en je bent nu eenmal toch wat je bent maar ik denk dat veel mensen tegenwoordig in hun puberteit zulke dingen hebben..nu eigenlijk bijna nooit meer, sure afentoe lieg je wel eens om iemand niet te kwetsen ofzo, soms liegen om bepaalde redenen mag toch? lijkt me beter dan iemand kwetsen |
|
|
Luna Moderator
Maar soms wordt er gelogen over dingen,terwijl als je de waarheid had geweten,waarschijnlijk andere beslissingen had genomen...rare zin, ik weet het |
|
|
smartjan Senior lid WMRindex: 369 OTindex: 200 Wnplts: somewhere S |
Quote Jannick: Quote Luna: Ik kom er net achter dat ik flink ben voorgelogen Vertel.. Luna's zusje blijkt toch niet zwanger te zijn, de echo heeft gelogen |
|
|