Leeftijdsverschil in de liefde |
yakkiba Erelid
WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
niet op een voetstuk, maar wel respect en oprechte waardering. Ik ben heel blij met mijn prinses, ook al is het soms een beetj een heksje. Aan het einde van de dag ben en blijf ik blij met haar. OP die manier wil je graag iets voor iemand doen en heb je ook best wel wat voor ze over. |
|
chica Senior lid WMRindex: 409 OTindex: 559 Wnplts: amsterdam S |
da's heel mooi yakkiba! ik ken dat ook wel, maar het ging voorbij. en we waren precies even oud. zo zie je, dat maakt dus niks uit |
|
nietmeer
|
Quote: Luna: Denk dat andere mensen er meer problemen mee hebben dan wij zelf Ik denk dat je daar het punt al hebt.............iedereen zegt iets over een relatie met iemand die ouder/jonger is dan jou. Gewoon doen wat jou gevoel jou ingeeft, is jou leven en niet die van anderen. Zolang het gevoel wederzijds is zou ik zeggen: GA ERVOOR!!! |
|
yakkiba Erelid
|
Haha ik weet ook niet of wij het altijd gaan uithouden hoor. maar we doen ons best. Mijn vorige vriendin... mja die stond wel op een voetstuk en was ook de wereld zeg maar... WE klikken nog steeds als water en vis maar door omstandigheden hebben we maar besloten niet verder te gaan. Dus ook al is alles goed... dan nog kan het fout gaan. |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Liefde maakt blind, maar 2 punaises op de juiste plek ook |
|
yakkiba Erelid
|
Quote LuckyMe: Liefde maakt blind, maar 2 punaises op de juiste plek ook ... |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Nou, ik heb het eens gelezen en ben blij met de positieve reacties. Misschien zijn er mensen die niks negatiefs durven te zeggen Klopt wel dat oudere personen andere verwachtingen hebben. Maar ik kijk wel wat de toekomst brengt, ga niks forceren. Ook al zou Twag 30 zijn, dan zou ik nog dezelfde verwachtingen hebben eigenlijk. En verder zien we wel wat de toekomst brengt, we hoeven niks te overhaasten |
|
Whiteley Erelid
WMRindex: 615 OTindex: 2.529
|
Mijn vader is 11 jaar ouder dan mijn moeder dus ik kan moeilijk negatief zijn aangezien ze een geweldig huwelijk hebben |
|
yakkiba Erelid
|
@Lunatoppie. is jullie liefde nog jong of al een tijde aan de gang? Overigens er zijn twee spreekwoorden voor ieder van jullie. 1) Een oude geit lust ook een jongblaadje 2) Op een oude fiets moet je het leren. (Niet daj oud bent hoor Luun. Zo is het gezegde;)) |
|
Luna Moderator
Niet zo lang aan de gang, sinds Koninginnedag is het eigenlijk begonnen |
|
Thommy Erelid
WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Koninginnedag? Wat was er die dag? |
|
yakkiba Erelid
|
Ik vind het wel schatiig dit eik. Zo zie je maar weer dat vrouwen vrouwen blijven. Ff zacht als altijd. |
|
Thommy Erelid
WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Eik? |
|
RonHunter Oud Moderator
WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
|
|
yakkiba Erelid
|
Quote Thom: Eik? eigenlijk |
|
Luna Moderator
Quote yakkiba: Ik vind het wel schatiig dit eik. Zo zie je maar weer dat vrouwen vrouwen blijven. Ff zacht als altijd. Precies |
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
|
|
hugo456 Senior lid
WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
Ik zou zeggen, gewoon voor gaan, wat me wel opvalt is dat in bijna alle bovengenoemde voorbeelden van leeftijdsverschil, dat de man ouder is. maar ik ben van mening, als je gelukkig bent met iemand moet je er alles voor doen om het te laten werken, dan moet afstand, leeftijd niets uitmaken |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Luna: Niet zo lang aan de gang, sinds Koninginnedag is het eigenlijk begonnen bij jou ook al? |
|
Luna Moderator
Dat klopt,Hugo en je ziet het niet zo heel vaak dat de vrouw veel ouder is Thee, toevallig |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Luna; Heeeeeeeeeeeel toevallig |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Mijn ex en ik scheelden 13 jaar ofzo, maar die relatie is toen ook stuk gelopen. Enkel en alleen omdat hij 'n stuk wijzer is en veel meer levenservaringen mee heeft gemaakt, én daarbij is hij toe aan n vaste relatie en wilt vast meer. Maar als je zo jong bent en je begint eraan moet je cker weten dat je het ook echt wilt want anders mis je denk echt 'n stukje ervaring. Je moet er allebei echt voor gaan, want het wordt lastig als je toch cker meer dan 10 jaar scheelt.. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
"meer levenservaringen mee heeft gemaakt"
Dat wil ik noooit meer meemaken. |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Ohwjaah, en daarbij weet (denk ik) de oudste al wat hij/zij wilt gaan doen met zijn/haar leven en de jongste heeft nog 'n heel leven te gaan, cker die jaren die de oudste al heeft mee gemaakt.. |
|
hugo456 Senior lid
WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
@Luna ligt vaak aan de volwassenheids graad van heren en dames, ze zeggen dat jongens daar wat langer over doen, dus oudere jongen met jonegere vrouw= gelijke volwassenheids graad, en misschien ook te maken met kinderen, mannen kunnen langer doorgaan met kinderen als vrouwen. Ik moet zeggen, als ik nu een vriendin had die 10 jaar ouder zou zijn, dan zou ik hopen dat die nog geen kinderwensen zou hebben. Ik zou pas rond 30ste aan kinderen willen beginnen, en dan zou de vrouw al 40 zijn. dat zou voor mij persoonlijk een nadeel kunnen zijn van leeftijdsverschil. |
|