Gmail |
kazz1980 Erelid WMRindex: 1.704 OTindex: 1.181 Wnplts: Nee
|
Gewoon in MSN registreren met je gmailadres en wachtwoord.... as simple as that! |
|
dandy winnaar PW 06
WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
windows messenger, volgens mij, met msn messenger kan denk ik niet |
|
kazz1980 Erelid WMRindex: 1.704 OTindex: 1.181 Wnplts: Nee
|
ja hoor. met MSN kan ook prima... doetik al jaren gewoon nieuw MSN account aanmaken en je gmailgegevens opgeven. Werkt alleen niet als e-mailmelder... daar kun je de Gmail-messenger (of hoe heet dat ding) weer voor downloaden. |
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Gmail-notifider ga naar deze pagina en klik dan op Nu beginnen onder het kopje Gebruik een e-mailadres dat u al hebt0m een passport aan te maken dan kan je je gewoon aanmelden op msn. of zoals kazz zegt kan het ook |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Gmail Notifier ja |
|
Maj0W Senior lid
WMRindex: 920 OTindex: 14 T S |
Kheb ook al een poos gmail als standaard adres genomen, stukken chiller asl hotmail. |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Gmail is echt makkelijk, ik laat alle 3 mijn gmails in mijn outlook komen.. Lekker enorm veel opslagruimte, zou zeggen dat hotmail het zich kan bekijken. |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Gmail is echt fijn. Vooral de filters en labels zijn vet handig. Alsj echt 'n Gmail power user bent, moetj 's op extremetech zoeken naar 'Hacking Gmail' artikelen |
|
Jurgen Senior lid WMRindex: 142 OTindex: 55 Wnplts: Zwijndrech
|
Bedankt... Alleen een beetje jammer dat wat ik nodig heb op de laatste pagina staat.. Heb k voor niks alle pagina's door lopen lezen.. |
|
Ikke Oudgediende
|
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik gebruik zelf geen gmail, alleen maar om de reden dat google alle mailtjes die via gmail binne komen of verstuurd worden, worden opgeslagen... |
|
Ikke Oudgediende
En bij hotmail gebeurt dat niet? Hoe wil je die mailtjes anders lezen? |
|
Reimer Erelid
WMRindex: 33 OTindex: 2.118 S |
Quote Ikke: En bij hotmail gebeurt dat niet? Hoe wil je die mailtjes anders lezen? Ja |
|
Ikke Oudgediende
't enige verschil op dat vlak is dat bij Gmail de mailtjes door Google opgeslagen worden en bij Hotmail door Microsnot |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
er is alleen een probleem Als je HEEEEL VEEL mail ontvangt, wat je ook doet.. het blijft een rommeltje..
en filters doen wonderen..maar toch..
|
|
Ikke Oudgediende
Quote heraux: er is alleen een probleem Als je HEEEEL VEEL mail ontvangt, wat je ook doet.. het blijft een rommeltje..
en filters doen wonderen..maar toch..
De enige oplossing: niet zoveel mail ontvangen |
|
Theetje Oudgediende
Quote Ikke: En bij hotmail gebeurt dat niet? Hoe wil je die mailtjes anders lezen? Maar google heeft de mogelijkheid om al die mailtjes te lezen, netzoals google al jouw zoekopdrachten opslaat en bekijkt.... maar microsoft leest, naar mijn weten, je mailtjes niet en google wel. daar heb je dus geen/minder privacy |
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Quote Thee-monster: Maar google heeft de mogelijkheid om al die mailtjes te lezen, netzoals google al jouw zoekopdrachten opslaat en bekijkt.... maar microsoft leest, naar mijn weten, je mailtjes niet en google wel. daar heb je dus geen/minder privacy Google mag alleen mailtjes lezen die jij als phissing geraporteerd had.. Als ik de privacy verklaring lees, zie ik niks staan dat google je berichten leest, alleen dat ze relavante advertenties er bij plaatsen, en dat gebuert op de zelfde techniek zoals google-ads, er wordt gescanned op woorden.. |
|
heraux Oudgediende
@Ikke : nu dat is grappig.. ik moet wel even zelf-stimulatie stimuleren - en dan haa..hoho.. hi huhuhu |
|
Theetje Oudgediende
@my-angel; dat ben ik met je eens... maar zij kunnen dus altijd bij jouw prive mail, en dat vind ik geen prettig idee. maar volgens mij kan microsoft dat ook.. dus je hebt gelijk |
|
laurenssie winnaar PW 06 WMRindex: 495 OTindex: 1.166 Wnplts: Zwijndrech
|
Quote Jurgen: Bedankt... Alleen een beetje jammer dat wat ik nodig heb op de laatste pagina staat.. Heb k voor niks alle pagina's door lopen lezen.. Tjeemig, hoe bedoel je bump |
|
heraux Oudgediende
stuur eens mail met het woord "keuteltje" - eens kijken welke google ads verschijnen..
|
|
heraux Oudgediende
Sterker nog ik maak even een gmail en dan geef ik die op
spam er maar op los zou ik zeggen |
|
Ikke Oudgediende
Quote Thee-monster: @my-angel; dat ben ik met je eens... maar zij kunnen dus altijd bij jouw prive mail, en dat vind ik geen prettig idee. maar volgens mij kan microsoft dat ook.. dus je hebt gelijk Microsoft kan net zo goed bij die mailtjes als Google en @Home en Versatel en Tiscali dus wat dat betreft ben je nergens veilig, je kunt natuurlijk wel je mailtjes versleutelen. Dit doe ik zelf met echt belangrijke mail |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik mail gewoon en weet verder niks van het hierboven genoemde |
|