|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
aaah  mijn mini Hunk slaapt gewoon door terwijl ik zachtjes Enya speel met Fairytale  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Hoskeu, je moet inderdaad risico's nemen zo af en toe.. maar wel gecalculeerde risico's, en op dit moment zie ik geen reden waarom ik mij in een studie zou moeten storten die me niks lijkt  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Wow, hoe lang ben ik weggeweest?  Ik dacht maar een uurtje ofzo en dan gelijk een nieuw café en dan al op blz 4  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote puppy: Wow, hoe lang ben ik weggeweest?  Ik dacht maar een uurtje ofzo en dan gelijk een nieuw café en dan al op blz 4  Het spijt me  |
|
puppy Erelid
|
@CNC; Heb je weer lopen spammen?  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@pup, nee hoor  Ik zat  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Zoow even de koffiepot van het vuur halen... * Hoskeu komt zingend binnen met een flinke ketel koffie * "Koffietijd... Een beetje gezelschap, wat tijd voor jezelf Het helpt je de dag door, het is...Koffietijd! Voor jou en dat weet je, lekker gezellig Neem er de tijd voor" Iemand een bakkie??... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ik hou niet zo van koffie op de vroege ochtend, nee dank je hoskeu  |
|
Hoskeu Erelid
|
Hee puppy...  Hoe isie??... je komt net optijd voor de koffie...  |
|
puppy Erelid
|
@Hoskeu; ik kan wel even een bakkie troost gebruiken |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
hallo, ben er weer. |
|
puppy Erelid
|
Hoi Tom, nog 4 OTtjes en je hebt een avatar  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote puppy: @Hoskeu; ik kan wel even een bakkie troost gebruiken Wat is het allemaal??... een bakkie met onderstreepte troost nogwel??...  Gaat het wel goed met de puppy??... |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
I know  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote ToM_xlr: I know  Woei, 2004  |
|
puppy Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote puppy: @Hoskeu; ik kan wel even een bakkie troost gebruiken Wat is het allemaal??... een bakkie met onderstreepte troost nogwel??...  Gaat het wel goed met de puppy??... Gaat met mij wel goed hoor. Kreeg net te horen dat de vader van een vriendin is overleden. Heb een uurtje met haar aan de telefoon gehangen. Komt er toch weer van alles boven  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote puppy: Gaat met mij wel goed hoor. Kreeg net te horen dat de vader van een vriendin is overleden. Heb een uurtje met haar aan de telefoon gehangen. Komt er toch weer van alles boven  Aah... op die manier...  Helaas daar doe je niets tegen... the circle of life... niemand ontkomt er aan...  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
L3kKaH ß@t53H mET jUh Ch1ckI3! |
|
puppy Erelid
|
@Hoskeu; Ik weet t. Het gaat ook wel weer. Maar je denkt dan toch altijd weer terug hoe het bij jezelf gegaan is... |
|
puppy Erelid
|
Tom is ondertussen druk bezig met het zoeken van een avatar  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
En CNC ziet het ook niet meer zitten zo te lezen  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Blend: En CNC ziet het ook niet meer zitten zo te lezen  Hahaha, sorry, ik was even inspiratieloos  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: L3kKaH ßt53H mET jUh Ch1ckI3! Gelieve geen onzedelijke breezertaal te gebruiken... dank u... |
|
nietmeer
|
En ik ben t ook zat, waarom moeten sommigen blijven zoeken naar grenzen die ze onderhand toch best wel weten, bahhh. Das niet voor den breezahtaal bedoelt C  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Hoskeu: Quote Cee-N-Cee: L3kKaH ßt53H mET jUh Ch1ckI3! Gelieve geen onzedelijke breezertaal te gebruiken... dank u... W@aR0m N13t?  |
|