|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Jivebunny: Zou ze dan toch al in die paal geklommen zijn?  Muah, dan zouden we nu al blind zijn  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Je weet wat bier met mannen doet he Ikke  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Zo'n optreden zullen we hier ook eens moeten regelen,maar dan pas na 12 uur 's avonds   |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote RonHunter: Zo'n optreden zullen we hier ook eens moeten regelen,maar dan pas na 12 uur ,s avonds   Hmpf zou je denken  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Jivebunny: Je weet wat bier met mannen doet he Ikke  Nee, ik drink het nooit  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
@ Ikke verstandig dan is er meer voor mij  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Waarom niet Naomi..... Er is toch niets mis mee???  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote Ikke: Quote Jivebunny: Zou ze dan toch al in die paal geklommen zijn?  Muah, dan zouden we nu al blind zijn  Jij gemeen ding  |
|
Jivebunny
oud moderator
Quote Ikke: Quote Jivebunny: Je weet wat bier met mannen doet he Ikke  Nee, ik drink het nooit  Vandaar die blindheid bij jou telkens  Maaruh, even om Luna te verdedigen, dat is gewoon een lekker ding hoor, geen bier bij nodig  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik ben ook een lekker ding   Al zeg ik het zelf  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Jivebunny: Vandaar die blindheid bij jou telkens  Welke blindheid en hoezo telkens?  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Theemonster: ik ben ook een lekker ding   Al zeg ik het zelf  Je bent om op te eten   Sorry, dubbelpost   |
|
Jivebunny
oud moderator
Quote Theemonster: ik ben ook een lekker ding   Al zeg ik het zelf  Here we go  Show it to us  Climb that pole! Any more ladies wanna show us they're hot?  hahaha Shit daluk wordt ik nog opgepakt i.v.m. aanzetten tot  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote RonHunter: Waarom niet Naomi..... Er is toch niets mis mee???  Nee het hoeft toch ook niet elke dag een vrouw te zijn  Kan ik ook een zaal afhuren, voor Cee en mij alleen dan  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Naaoomii: Nee het hoeft toch ook niet elke dag een vrouw te zijn  Kan ik ook een zaal afhuren, voor Cee en mij alleen dan  Gordijnen dicht, plotselinge stroomuitval dus de kaarsen moeten aan....  Quote Jivebunny: Shit daluk wordt ik nog opgepakt i.v.m. aanzetten tot  Geef gewoon Luna de schuld, die is dat wel gewend  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Ikke, dat is pas romantisch en sfeervol  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Naaoomii: @ Ikke, dat is pas romantisch en sfeervol  Soms heb ik van die momenten, dat ik van mezelf versteld sta... Lekker klef  |
|
Jivebunny
oud moderator
Je kan echt zo veel dingen doen met kaarsen behalve alleen romantisch zijn  |
|
RonHunter
Oud Moderator
@Naomi,verhuren geen zalen voor 2 personen, Waar jij een zaal voor wilt huren kun je beter een hotelkamer voor nemen....   |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Ikke, whaah dalijk plak je nog  Neeh klef zijn hoort erbij  Jive toch!  @ Ron, als jij die hotelkamer betaald voor ons  |
|
Jivebunny
oud moderator
@Ron, tegenwoordig is een zaal veel hipper  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Jive, zo mag ik het horen..  Ligt eraan wat Cee wilt  Oke, ik hou al mn mond |
|
Jivebunny
oud moderator
Quote Naaaaaaommmmmaaaaaatje  : Jive toch!  Ik weet niet wat jij voor ogen had, ik had het alleen maar over voorzichtig kaarsvet laten druppelen  Dat kan ook heel sensueel zijn heb ik me laten vertellen  Ik dacht niet echt aan zoiets als bijvoorbeeld de kaars doven ergens in je partner of zo hoor hehe, als jij dat misschien dacht  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Naaoomii: Neeh klef zijn hoort erbij  Jammer  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
heb je je dat laten vertellen of weet je dat? |
|