Versiertruuks |
Uncle John Erelid
WMRindex: 1.122 OTindex: 312
|
Gewoon een eerlijk complimentje geven, is de beste versiertruuk. Dat was vroeger al en nu nog steeds.
Voorbeeld: "Wat heb je mooie ogen". |
|
dandy winnaar PW 06
WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
|
|
Dulcin Erelid WMRindex: 1.014 OTindex: 453 Wnplts: Amsterdam S |
Quote Uncle John: Gewoon een eerlijk complimentje geven, is de beste versiertruuk. Dat was vroeger al en nu nog steeds.
Voorbeeld: "Wat heb je mooie ogen". Ligt er maar net aan wat je zegt 'goh wat kan je goed dansen' is niet echt een relaxte openingszin, knappen sommige ook op af |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Gewoon jezelf zijn, en af en toe een complimentje |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Origineel .... |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Ik ben gewoon op mijn ventje afgestapt en zei; Ik vind jou wel leuk, zullen we wat drinken? Werkt altijd. Maar ik denk als vrouw zijnde dat het makkelijker is om een man aan de haak te slaan als andersom... |
|
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
Quote puppy: Ik ben gewoon op mijn ventje afgestapt en zei; Ik vind jou wel leuk, zullen we wat drinken? Werkt altijd. Maar ik denk als vrouw zijnde dat het makkelijker is om een man aan de haak te slaan als andersom... das zeker waar, als een man dat zou zeggen heb je een goede kans dat de vrouw hem te direct vind en op hem afknapt. ik vind sowieso dat het beter is om als vrienden te beginnen, zonder bijbedoelingen. is ook wel moeilijk op een bepaalde manier. |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
@Everzwijn; Ik weet niet of het altijd goed is om eerst als vrienden te beginnen. 1. Mocht het een relatie worden en het gaat fout, 9 van de 10 x ben je vriend kwijt. 2. Je kan wel vrienden zijn, maar dan kan je op een bepaald moment ook je gevoelens gaan verwarren met kriebels. 3. Je gaat om elkaar geven maar of die aantrekkingskracht erbij komt...? |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Gewoon zorgen dat je spontaan en slim overkomt, en tegelijkertijd of het je niks uitmaakt. En een vriendelijke lach doet wonderen. Vrouwen zijn daar goed in. |
|
RS-88 Senior lid WMRindex: 29 OTindex: 224
|
Offtopic: Grappig om te zien: Is Uncle John met vakantie geweest? deze week ineens allemaal sterretjes.. vorige week konden we alles gewoon zeggen.. beetje raar haha (ik zeg het hier omdat het hier het meeste opvalt ) |
|
Dulcin Erelid WMRindex: 1.014 OTindex: 453 Wnplts: Amsterdam S |
Weinig vrouwen hebben op dit topic gereageerd zeg... Om weer wat leven in dit topic te blazen.... welke dingen doe je als je ruzie hebt met je vriendin en je wilt het weer goed maken? |
|
mindworks Erelid WMRindex: 447 OTindex: 1.244 Wnplts: Emmerich ( S |
een van de sterktste vindt ik nog steeds
"Je vader is een dief, want hij heeft alle sterren uit de hemel gestolen en in je ogen gestopt" |
|
Stryfe Senior lid WMRindex: 525 OTindex: 572 Wnplts: Den Bosch S |
Quote mindworks: een van de sterktste vindt ik nog steeds
"Je vader is een dief, want hij heeft alle sterren uit de hemel gestolen en in je ogen gestopt" OMG, die is héél ernstig fout Die hoort bij het rijtje: Deed het zeer? Wat? Toen je uit de hemel viel. Denk je dat het veel oplevert? Wat? Mijn hart dat je net gestolen hebt. Zooooooooo....fout! |
|
en toch zoooooooo heerlijk om te lezen |
|
Of het klokje:
man zit aan de bar...kijkt continue naar zijn horloge..
vrouw stapt op hem af...goh is je date niet komen opdagen?
man blijft continue kijken naar klok
verteld dat klok in de toekomst kan kijken.
vrouw reageert ow wat zegt ie dan
dat je geen slipje draagt
waarop de vrouw antwoord dat klopt niet..
damn zegt de man..foutje..hij loopt een half uur vooruit..
tevens mopje
of eigenlijk het is een mopje en verre van versiertruck (behalve het eerste deel, als man je kwetsbaar opstellen werkt altijd) |
|
Stryfe Senior lid WMRindex: 525 OTindex: 572 Wnplts: Den Bosch S |
Quote mindworks: en toch zoooooooo heerlijk om te lezen Eigenlijk wel he Edit: Die laatste is wel écht fout! |
|
@StryfeEen man loopt naar een vrouw toe en begint met man en macht haar te versieren...de vrouw begint onder de indruk te raken..en op het moment dat ze hem wilt vastpakken zegt ie "Ow mooi, het werkt..dan ga ik het nu doen bij dat zeer mooie en aantrekkelijke meisje bij de bar" |
|
|
Idd |
|
@Stryfe Ook fout;' Je loopt naar meisje toe, begint haar te versieren..het gaat je lukken en dan zeggen; Ow ben je zo makkelijk te krijgen, nee daar heb ik geen interesse in" |
|
|
- Slaap je op je buik? Nee? Mag ik dat dan?
- Heb je geen pijn aan je voeten? Hoezo? Doordat je de hele nacht in mijn droom hebt rondgelopen! |
|
@tovenaar oook zooooo fout!!!! |
|
nietmeer
|
Muhahahaha.... dit is echt een ernstig fout topic. ongeveer het zelfde als op een vrouw aflopen en roepen mijn naam is ..... onthoud hem goed, je gaat hem schreeuwen later vanavond... |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Toen ik nog lid was van de plaatselijk "De eeuwige holbewoner" een nederlandse afsplitsing van "cavemen forever" hadden we vaker goede versiertruuks onderelkaar uitgedeeld..
ik deelde een klap uit en de ander sleurde het wijfje het hol in.. Zij heeft nooit geprotesteerd.. (een vakbond was er nog niet) |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Denix: Muhahahaha.... dit is echt een ernstig fout topic. ongeveer het zelfde als op een vrouw aflopen en roepen mijn naam is ..... onthoud hem goed, je gaat hem schreeuwen later vanavond... Toppunt van narcisme: door iemand klaarkomen en dan je eigen naam schreeuwen... |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Ikke: Quote Denix: Muhahahaha.... dit is echt een ernstig fout topic. ongeveer het zelfde als op een vrouw aflopen en roepen mijn naam is ..... onthoud hem goed, je gaat hem schreeuwen later vanavond... Toppunt van narcisme: door iemand klaarkomen en dan je eigen naam schreeuwen... En dan je moeder bellen en zeggen... mam, mijn 500e keer, goed heh!!! |
|