Echte browsers |
r03l Erelid
WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
weet ik. ik heb het een keer gedownload boven aan waar de adres balk zit is een doorzichtige ruimte dat ziet dus totaal niet uit |
|
Reimer Erelid
WMRindex: 33 OTindex: 2.118 S |
|
|
Reimer Erelid
|
|
r03l Erelid
|
dan delen wij dezelfde mening reimer |
|
Reimer Erelid
|
|
Reimer Erelid
Maakt het eigenlijk uit of een browser lelijk is???? |
|
r03l Erelid
|
ja dat maakt heel veel uit |
|
Reimer Erelid
Oke;) |
|
r03l Erelid
|
vind jij dan dat het niet belangrijk is? |
|
Alien Senior lid WMRindex: 166 OTindex: 6 Wnplts: Oegstgeest S |
Firefox > all. |
|
Reimer Erelid
Quote coelieroelie: vind jij dan dat het niet belangrijk is? Het is wel belangrijk ja |
|
Reimer Erelid
Opera deet bij mij meestal best sloom |
|
r03l Erelid
|
opera heb ik 2 sec gebruikt en toen vond ik het maar een slechte browser |
|
Reimer Erelid
Ranglijst der Browsers1.Firefox 2.Opera 3.???? 4.???? 5.???? enz. enz. 458.IE |
|
dandy winnaar PW 06
WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
wat is er mis met IE?? ik vind firefox echt slecht, maar dat zal dan wel weer aan mij liggen! |
|
Reimer Erelid
Quote dandy: wat is er mis met IE?? ik vind firefox echt slecht, maar dat zal dan wel weer aan mij liggen! Ja idd |
|
Reimer Erelid
|
|
dandy winnaar PW 06
nou, zeg! ik mag toch ook een mening hebben ! |
|
Reimer Erelid
Quote dandy: nou, zeg! ik mag toch ook een mening hebben ! Ja hoor;);) Maar dat is mijn mening |
|
dandy winnaar PW 06
ok...... |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
|
|
Reimer Erelid
Quote heraux: valt nog mee, 3% van de internet gebruikers is gestoord |
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Quote Reimer: Quote dandy: wat is er mis met IE?? ik vind firefox echt slecht, maar dat zal dan wel weer aan mij liggen! Ja idd Dat firefox slecht is is jouw mening, maar om weer even op te voeren waarom IE slecht is: - Ie houdt zicht niet/slecht aan de webstandaarden - Ie heeft een heleboel troep aanboort die het de gebruiker veiliger/makkelijker moet maken maar vaak alleen maar moeilijke maakt - Ie heeft zoveel bugs (veiligheid, rendering en verder, FF heeft ze ook maar die worden sneller opgelost, en beter) - Ie is vaak langzamer dan FF met laden - FF rendert stukken beter (en sneller/netter) dan IE .. enz |
|
Reimer Erelid
|
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote my-angel: Quote Reimer: Quote dandy: wat is er mis met IE?? ik vind firefox echt slecht, maar dat zal dan wel weer aan mij liggen! Ja idd Dat firefox slecht is is jouw mening, maar om weer even op te voeren waarom IE slecht is: - Ie houdt zicht niet/slecht aan de webstandaarden - Ie heeft een heleboel troep aanboort die het de gebruiker veiliger/makkelijker moet maken maar vaak alleen maar moeilijke maakt - Ie heeft zoveel bugs (veiligheid, rendering en verder, FF heeft ze ook maar die worden sneller opgelost, en beter) - Ie is vaak langzamer dan FF met laden - FF rendert stukken beter (en sneller/netter) dan IE .. enz Firefox heeft een enorme hoeveelheid aan extensions en themes. Probeer IE maar eens te customizen |
|