Software |
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
WinSCP 382Voor Linux gebruiker die ook Windows gebruikt om bestanden over te zetten of als remote access tool. PuTTY Secure SHell (Pu)TTY PuTTY manifest Om PuTTY te laten werken in Windows XP Met PuTTY kunt je wereldwijd inloggen op je thuis-server of je Unix-shell - ondersteund verschillende versleutelingen, Gebruikt SSH1 of SSH2. De SSH2 protocol wordt het meest gebruikt. PuTTY kan in combinatie met een X11 (GUI) shell als forwarder worden ingezet. (remote grafisch scherm) |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
|
|
heraux Oudgediende
wat ben . weer NaLatig |
|
heraux Oudgediende
|
|
heraux Oudgediende
|
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
DosBOX werkt goed met oude games. Totaal geen problemen mee gehad. Ik gebruik het regelmatig.
3D Mark 2006 is echt bedoelt voor de topsystemen, hierbij moet je zorgen dat geen elkele hardwareonderdeel de snelheid van je computer belemmert.
Gparted ben ik zelf ook erg tevreden over. Ik vind het beter werken dan partition magic.
Gimp heb ik ook uitgetest. Het wordt wel de tegen hanger van adobe photoshop genoemd. Het is een vrij simpel te begrijpen programma met erg veel verschillende opties. |
|
heraux Oudgediende
enkele andere command vervangers - 4NT - 4DOS - TakeCommand allemaal van de zelfde maker JpSoft |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Wat is het verschil tussen die 4 als het van dezelfde maker is? |
|
heraux Oudgediende
4NT is voor NT systemen (WinNT4, 2K, XP) 4DOS is voor het vervangen van DOS georiënteerde systemen
dat zijn : DOS, Windows 3.x 9x, Me
TakeCommand is een terminal venster met shell omgeving -
ref: BTM - Rexx
in al deze omgevingen is het mogelijk krachtige script structuren aan te leggen - |
|
heraux Oudgediende
|
|
heraux Oudgediende
|
|
Ikke Oudgediende
Ik vraag me af hoe lang het duurt voordat ze de nieuwe WGA kraken... Misschien gaan ze hun record verbreken: 45 minuten voor de WinXP WGA.... ------------------------------------------ Ik weet dat bijna niemand 'm zal gaan gebruiken, maar ik zet 'm d'r toch mar bij: OperaOpera is de beste browser die ik tot nu toe geprobeert heb. Het is niet alleen een webbrowser, maar ook een BitTorrent-client, een emailclient en een IRC client. Verder heeft Opera een aantal zeer innovatieve vindingen erin zitten, zoals muisgebaren en spraakherkening (die laatste alleen in de windows versie). Opera was ook de eerste browser met de nu zeer populaire tabs. |
|
heraux Oudgediende
Ik ken Opera sinds versie 3.x |
|
Ikke Oudgediende
Quote heraux: Ik ken Opera sinds versie 3.x Ik kende het al langer, ik gebruik het pas sinds een paar maanden. Daarvoor Firefox en daarvoor IE |
|
heraux Oudgediende
Nou, dat is dan heeel lang.. |
|
Ikke Oudgediende
Portable AppsFantastisch! Al je favoriete programma's (of althans al mijn favoriete programma's) USB-stickvriendelijk gemaakt. o.a. Firefox (1.5.0.6, 2.0 komt eraan) OpenOffice.org VLC Media player (niet een van mijn favorieten, mja kheb 'm hier vaker gezien) Nvu GIMP Xammp En meer! |
|
heraux Oudgediende
|
|
Reimer Erelid
WMRindex: 33 OTindex: 2.118 S |
Weet er nog iemand een gratis programatje waarmee je makkelijk maar toch profesioneel video kunt bewerken???? Ik zou er heel blij mee zijn |
|
heraux Oudgediende
|
|
Sjuvel Senior lid WMRindex: 6 OTindex: 390 Wnplts: Oudega (sm S |
Ik heb het topic niet gelezen en daarbij snap ik er ook niet genoeg van om een (zinnige) reactie te kunnen geven |
|
Ikke Oudgediende
|
|
Reimer Erelid
WMRindex: 33 OTindex: 2.118 S |
Wax is wel handig maar ik snap niet hoe je in een filmpje moet knippen |
|
Ikke Oudgediende
Woehoe! I GIMP portable! |
|
Tsjalaboem Senior lid WMRindex: 258 OTindex: 115 Wnplts: BELGIË S |
Quote Reimer: Weet er nog iemand een gratis programatje waarmee je makkelijk maar toch profesioneel video kunt bewerken???? Ik zou er heel blij mee zijn Alle programma's zijn tegenwoordig "gratis"... Ik gebruik voor video's te bewerken: - WinAVIVideo Converter - Puma Video Converter - Sony dvd architect 4.0 - Sony movie studio 7.0 |
|
Ikke Oudgediende
Die progjes van Sony zijn absolut niet gratis... Tenzij je met "gratis" 'van de vrachtwagen gevallen " bedoelt |
|