Associatie spel 3 |
nietmeer
|
dank je Judy  bij Jersan denk ik aan een andere wereld  (Herjan was dat ook, geloof me  echt een pestkop  maar wel een lekker ding  ) |
|
Judywesl
Erelid
 WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
-.- ik heb een vriendje op wie ik stapeldol verliefd ben en die lijkt NIET op Herjan... dus ik ben het niet met je eens dat hij (Herjan  ) een lekker ding is  maarja, dan denk ik aan speciaal onderwijs  |
|
botte bijl Oudgediende
 WMRindex: 90.824 OTindex: 39.090
|
even terug naar het associatiespel
WMR-mail |
|
nietmeer
|
ik denk dan aan vervelen  xD wie weet vind ik jouw vriendje geen lekker ding. jij hoeft het ook niet te vinden  ik vind het genoeg  |
|
Judywesl
Erelid
|
botte bijl: ik was nog bezig met het associatiespel, namelijk speciaal onderwijs |
|
Judywesl
Erelid
|
Jersan:: ik ben een meisje dus geef ik mn mening wel over jongens dan heh?  |
|
nietmeer
|
Quote botte bijl: even terug naar het associatiespel
WMR-mail wat Judy zegt  het associatiespel ging gewoon door, maar dan met wat gezellige uitleg erbij  |
|
nietmeer
|
Quote judywesl: Jersan:: ik ben een meisje dus geef ik mn mening wel over jongens dan heh?  mag ik niet dan  in het vallen op jongens of meisjes ben ik een meisje  |
|
Judywesl
Erelid
|
 het spijt me Jersie, dan mag jij ook  maar toch doe ik het beter  |
|
nietmeer
|
@Judy dank je wel xD hoezo doe jij het beter  ontopic  : WMR-mail > veel  |
|
Judywesl
Erelid
|
tuuurlijk, nu snap ik het weer niet  in ieder geval, waar waren we nou bij het spel??  |
|
nietmeer
|
wat snap jij niet  jij zei '  het spijt me Jersie, dan mag jij ook  maar toch doe ik het beter  ' wat bedoel je met 'toch doe ik het beter' bedoel ik  en waar we waren zie mn vorige post xD |
|
Judywesl
Erelid
|
ontopic  : WMR-mail > veel  die snap ik dus niet  en ik plaagde je toen ik zei dat ik het beter deed want ik heb zelf vriendje dus kan ik lekker anderen beoordelen en vergelijken met hem    |
|
nietmeer
|
ontopic: veel > weinig offtopic  : ow  awww zij heeft wel een vriendje  ik hoef er geeneen, de eerste tijd in ieder geval, nog maar net mn verliefdheid voor de 1e en 3e jongen in mn leven gehad  die 1e en 3e waren trouwens dezelfde  daartussen zat een ander  |
|
Judywesl
Erelid
|
|
|
Judywesl
Erelid
|
jersan, wil je alsjeblieft even uitleggen?  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
moeilijheid |
|
basmuys2 Senior lid WMRindex: 90 OTindex: 308 Wnplts: Amersfoort S |
Zelda 2  |
|
nietmeer
|
videospelletjes |
|
basmuys2 Senior lid WMRindex: 90 OTindex: 308 Wnplts: Amersfoort S |
Computers |
|
nietmeer
|
moeilijk doen  Offtopic: Quote judywesl: ik snap het nog steeds niet!!    wat is een offtopic, bij welk woord zaten we nou met dit spel en wat bedoel je met wmr-mail??  offtopic: het tegengestelde van ontopic, dus offtopic is dat je wat zegt wat niet bij het topic hoort, in dit geval dus dit kletsen  bij welk woord: computers zei de laatste, en ik heb 'moeilijk doen' gezegd  wmr-mail: mail die je via wmr verstuurt  |
|
nietmeer
|
wiskundige  Offtopic: hoi jersan  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
gerben  |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
leuk beroep  |
|
nietmeer
|
postbode  Offtopic: hoi ghost  hoi Arya  ik kom nu ff niet zo online  ik ben met research bezig voor mijn verhaal  ik kom later vandaag uitgebreid online  |
|