dit vind ik egt niet kunnen |
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Quote heraux: ja, ik vind dat Knuffelen in het basis pakket moet.. en dat Balkenende en BOS meer moeten knuffelen, tongzoenen mag ook, anaal penetreren zal wel bij de verkiezingen ter sprake komen...
Dat kost zetels en jun manlijkheid.. Nou is dat bij vele onder hen al ver et zoeken -nog iets dieper gaan voor onderzoek- Nog ff wachten voor de stemmen, hoe zullen ze klinken? |
|
Reema Sawwan Erelid
WMRindex: 2.417 OTindex: 2.905
|
ik vindt de dirty en afkrakende campange van bos en balkenende ook niet kunnen!!! |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Dus Luna, als ik je zie krijg ik een knuffel en twee tongzoenen? Want in A of B zeg je dat je liever tongzoent dan gewoon kussen... |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
@Lucky, breng me niet in verleiding |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
@Luna: ** verleiding, verleiding ** |
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Zeg het eens met iets anders, zeg het met speeksel! Euhhh; Zeg het met bloemen! |
|
Reema Sawwan Erelid
|
wat je wel niet moet doen, voor een (tong)zoen |
|
Cappie Erelid
WMRindex: 1.030 OTindex: 183 S |
jummie... |
|
nietmeer
|
Van tongzoenen wordt je zo stoned als een apie. |
|
Reema Sawwan Erelid
|
@ Kpuc, dank je nu heb ik een exuus om meer te zoenen ... ik zeg gewoon ik heb hoofdpijn en geen pilletje bij me wil jij me zoenen???? |
|
nietmeer
|
Reema. Ik offer me wel op, vooruit maar weer. |
|
Jivebunny oud moderator
Hoofdpijn is bijvoorbeeld ook echt geen excuus meer om maar geen sex meer te hebben, want bij een orgasme worden alle luchtwegen geopend (tijdelijk) en kan het een hoofdpijn juist doen verdwijnen in veel gevallen o.i.d. Tis wetenschappelijk bewezen you know |
|
Reema Sawwan Erelid
|
@ Kpuc, das erug dapper van je..... mijn held |
|
Blend Oud Moderator
jive Het nadeel is alleen dat bij de meeste gevallen het 3 keer zo hard terug komt, maar dat moet je ze dan natuurlijk niet vertellen |
|
Jivebunny oud moderator
Quote Reema Sawwan: @ Kpuc, das erug dapper van je..... mijn held Schiet je jezelf nou bewust in je voet offffuhhhh? |
|
Jivebunny oud moderator
@Blend, je moet dan ook niet de daad ten uitvoer brengen met een stuk mdf of beton of whatever in de buurt van het hoofd *bonk* *bonk* *bonk* "Schat, het helpt niet hoor, ik krijg er alleen maar meer hoofdpijn van" ... |
|
Blend Oud Moderator
jive Owh, dat doe ik dus iedere keer fout Thnx voor de tip. "He! Schat we doen het de volgende keer maar niet meer op zijn hondjes in het hondehok!!" Schuldige mod: Jive... |
|
Jivebunny oud moderator
Ik vind het echt niet kunnen dat Jive zo maar in Blend zijn bericht gaat zitten rommelen! |
|
nietmeer
|
Het zou verboden moeten worden Jive |
|
Luna Moderator
Quote Kpuc: Reema. Ik offer me wel op, vooruit maar weer. Da's aardig van je |
|
nietmeer
|
We zijn er voor mekaar om te helpen nietwaar |
|
Luna Moderator
Ja, ik offer me ook altijd graag op |
|
Jivebunny oud moderator
Nou Luna, "Ik heb zin, heb jij de opening voor mij?" Sorry maar ik kon het niet laten om die effe te plaatsen hier |
|
Luna Moderator
Of : He, hoe laat gaan jouw benen open |
|
Reema Sawwan Erelid
|
dat vindt ik niet kunnen Luna,
je zei tegen mij dat ze altijd open waren..... |
|