Hondennaam |
Jboog Senior lid WMRindex: 348 OTindex: 256 Wnplts: roosendaal
|
niks, noppes, nada dat zijn de namen van de 3 katten van een kennis van me. ze hebben ook een hond en die heet poes. zelf zou ik gaan voor meneer de vries ofzo... |
|
|
lanira_mommy Erelid WMRindex: 833 OTindex: 743 S |
mijn oude hond heette Chantick (maleis voor "mooi" , geen idee of we het goed geschreven hadden, maar had de naam van een Indisch vrouwtje uit de buurt) spreek uit sjan-tiek Hij is al een paar jaren overleden en ik wil absoluut geen hond meer zelf, vind eht wel leuk hoor op zich, maar nu ik op 7 hoog woon om dan 3 keer per dag met kids naar beneden te moeten sjouwen om een hond uit te laten? nee dankje... en de kosten lopen ook erg op en dat gaat gewoon niet voor ons.
|
|
|
Dweezle Senior lid WMRindex: 95 OTindex: 983 Wnplts: Eiland S |
@lanira mommy Ook een leuke naam, wat was het voor een hond.Ja een hond op een flat is niks, vooral niet als je kinderen hebt. Zeer verstandig, want er zijn mensen die dat wel doen en hem dan op balkon uitlaten. Vreselijk. |
|
|
@Tovenaar Leuke site.Had ik zelf ook op kunnen zoeken,niet aan gedacht.Alleen zie ik de parkiet niet.Ken wel een kaart met een Newfy met parkiet.Is erg leuk. Bas is ook een leuke, stoere naam. |
|
|
@JboogZie je het voor je dat ik mijn grote hond roep:Niks HIER, Noppes HIER, Nada HIER. Alhoewel wel grappig. Denk alleen dat de fokker diep beledigd zou zijn.En onze Guinnes is de opa van de pups,dus daar ben ik ook trots op,kan ik hem toch niet Niks noemen. |
|
|
lanira_mommy Erelid WMRindex: 833 OTindex: 743 S |
@ dweezle het was een jack russeltje.
|
|
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Quote Dweezle: Tovenaar Leuke site.Had ik zelf ook op kunnen zoeken,niet aan gedacht.Alleen zie ik de parkiet niet.Ken wel een kaart met een Newfy met parkiet.Is erg leuk. Bas is ook een leuke, stoere naam. De parkiet staat er ook niet bij op die site Dat was een grapje in een van de vorige reacties van mij. Verder nog succes met het kiezen van de naam. |
|
|
nietmeer
|
Storm? |
|
|
Tovenaar Ben ik er weer ingetrapt, wilde al een nieuwe bril kopen. Alhoewel misschien doe ik dat toch wel,iets nieuws is nooit weg. |
|
|
Jullie hebben allemaal gereageerd met zeer leuke namen. We weten nog niet helemaal zeker wat zijn roepnaam wordt. Zijn tweede naam wordt in elk geval Guinnes, naar zijn opa die gisteren is ingeslapen. |
|
|
We hebben een naam voor onze pup: Onix. Bedacht door mijn neefje van 7 en door wexxO. Praktisch gelijkertijd aan ons doorgegeven, met een verschil van 3 minuten. Iedereen heel erg bedankt voor jullie reacties. De volledige naam is: Odeipus Onix Guinnes van de Negerhut. |
|
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Congratuliere |
|
|
sheep Actief lid WMRindex: 40 OTindex: 152 Wnplts: Aalten
|
frightning |
|
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
coole naam hoor (is tog ook van een pokemon? ) |
|
|
bartman Senior lid WMRindex: 272 OTindex: 422 Wnplts: Boxtel T S |
noem een hond coco wordt ie blij van |
|
|
Onix is inderdaad van Pokemon, vandaar dat mijn neefje er mee kwam.
|
|
|
Quote bartman: noem een hond coco wordt ie blij van Is meer een damesnaam vind je niet. |
|
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Spike? Wolf? Fifi? |
|
|
Ikje Senior lid WMRindex: 395 OTindex: 727
|
Voor een nieuw-foundlander? Ik vind Rufus wel leuk. Klinkt ook een beetje als woef als je het uitspreekt. |
|
|