wie mis je |
nietmeer
|
@Reema, omg.. |
|
lanira_mommy Erelid WMRindex: 833 OTindex: 743 S |
Quote Blend: Het is een gemis als je nooit iemand mist Ik mis heus wel eens mensen, maar nu niet mijn meiden zijn bij me, mijn vriend komt vanmiddag weer thuis, dus wie zou ik dan moeten missen er is niemand die ik lang niet gezien heb of lang niet zal zien... |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Reema: Heb je ooit mijn foto gezien dan? |
|
Reema Sawwan Erelid
WMRindex: 2.417 OTindex: 2.905
|
@ Lucky,
uhm nee..... mag ik die dan zien???? |
|
|
Quote wexxO: Ik mis degene die ik inmiddels leuk vind.. maar die een vriend heeft .. zaterdag was wel te gek met haar by the way en als ik niet wist dat ze een vriend had.. zou het ook echt niet opvallen.. vrienden van me dachten al dat zij mn vriendin was lol was het maar zo Volgens mij weet ik wie je bedoelt.... |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Een praatpaal op de hoek van de straat zonder blik of veger, zonder oordeel of defensief leger - een oor voor de late uren, een mond om naar te kijken, ogen om te proeven.. ik mis jou.. een staaltje techniek.. een stukje goed geoliede mechaniek..
Nooit moe nooit ziek.. ik zag je daar staan soms verlaten soms hangt er een gast wat te praten
woorden over vroeger en later, dag dag, goedemorgen, goede avond, wat een pratert. Schaterlach een goede tijd.
Ik zie de winter je bedekken de lente je ontdekken - mensen schuifelen langs en luisteren worden wijzer, en wijzen..
Ik mis je.. ik mis je.. jij lieve paal van goed verhaal.. ik mis je.. ik mis je.. de batterijen waren niet nodig.. zonnecellen lieten je bellen.. maar ook die ouderdom slaat nu toe.. roestig en slecht verzorgt.. nooit een upgrade of een helpdesk support - nooit een lakje of streekje bezorgt..
Nu rot je op.. Opgehoepeld sta je daar geen mooie woorden geen statige stijl.
Ik ga nu de klus klaren, ben al mijn spullen gaan vergaren, vrienden en vriendinnen opgebeld. Die kwamen snel aangesneld. De paal kwam weer boven water.. in de straten luid geschater.. ik misde je.. jij lieve paal ik misde je.. goede verhalen voor je dienst wil ik nu best betalen.
Op de hoek van de straat staat een praatpaal.
|
|
|
Quote Reema Sawwan: @ Lucky, uhm nee..... mag ik die dan zien???? Hoe weet je dan dat je mij wilt zoenen?? En mijn foto staat hier ergens op de site gelinkt...Zoekt en gij zult vinden |
|
nietmeer
|
zet ff een link naar je blog met die tekst ofzo |
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
|
|
Reema Sawwan Erelid
|
@ Lucky
ik ben niet zo goed in zoeken... ik zoek nog ergens in mijn hoofd naar gezond verstand en raad is na 19 jaar nog niet gevonden dus doe ff niet zo moeilijk want ik MIS de computer intelegentie die voor het zoeken nodig hebt...
|
|
|
Reema: hahahaha, ik zal even kijken in welke blog het staat en dan mag je daar zelf in zoeken. Je moet wel een beetje moeite doen vind ik... |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Praatpalen worden inderdaad vaak gemist.
Waarvan is dat? |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Waarvan? |
|
Blend Oud Moderator
@tovenaar Bomen daarentegen worden vaak geraakt |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Quote heraux: Waarvan? Die tekst. Hoe kom je eraan? Zelf geschreven? @Blend. Inderdaad |
|
mindworks Erelid WMRindex: 447 OTindex: 1.244 Wnplts: Emmerich ( S |
Ja heraux deeel je kennis en informatie |
|
Pietjuhh Senior lid WMRindex: 83 OTindex: 713 Wnplts: Zeist
|
ik mis te veel mensen maar vooral mijn ouders die dood zijn gegaan aan kanker.. |
|
Reema Sawwan Erelid
|
@ pietjuhh, sterkte |
|
Blend Oud Moderator
beide? Helaas ook een hele goede vriend zo verloren |
|
mindworks Erelid WMRindex: 447 OTindex: 1.244 Wnplts: Emmerich ( S |
group hug! voor pietjuhhh |
|
Reema Sawwan Erelid
|
HUG...... |
|
nietmeer
|
HUGG ___________________________________ Quote LuckyMe: Quote wexxO: Ik mis degene die ik inmiddels leuk vind.. maar die een vriend heeft .. zaterdag was wel te gek met haar by the way en als ik niet wist dat ze een vriend had.. zou het ook echt niet opvallen.. vrienden van me dachten al dat zij mn vriendin was lol was het maar zo Volgens mij weet ik wie je bedoelt.... wie bedoel ik |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Mis een heel belangrijk persoon in mijn leven... |
|
Reema Sawwan Erelid
|
Ik mis een vaderfiguur ik heb de mijne al meer dan een jaar niet gesproken... |
|
nietmeer Erelid