Verslavings praatgroep |
Michaelink Erelid WMRindex: 622 OTindex: 1.051 Wnplts: Dordrecht T S |
vertel hier al je verslavingen en vertel wat je ertegen gedaan hebt [als je dat hebt gedaan]
ik ben verslaafd aan:
* Chocola [and proud of it] * Blackjack [verbied mezelf dat spelletje]
|
|
Pietjuhh Senior lid WMRindex: 83 OTindex: 713 Wnplts: Zeist
|
ik ben verslaafd aan: * roken *snoepies..vooral samiak.. * slapen. |
|
haggis Senior lid WMRindex: 59 OTindex: 379
|
Verslaafd aan:
*de kantine op school (geen geld meer meenemen *Fruitdrankjes van de aldi (gewoon opdrinken) * geen huiswerk maken (nog niets uitgevonden wat er tegen helpt) |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
*Poker *Muziek *Mijn computer, ik moet er echt mee stoppen.. Vandaag weer geen moer verricht. |
|
Toerist Senior lid WMRindex: 622 OTindex: 461 Wnplts: bermuda
|
verslaafd aan: honingdropjes en Chocola (Cote dor, Tobelerone, Raffaelo, Ferrero Rocher) euh en zo nog meer verslavingen |
|
Mmore Administrator
|
*Heeft vandaag 3 repen Milka Extra Romig op.. |
|
Reema Sawwan Erelid
WMRindex: 2.417 OTindex: 2.905
|
ikkuh verslaafd aan WMR... het is zo erg dat ik de hele dag online ben... |
|
Mmore Administrator
|
Ja, ik ook.. Erg hè |
|
Reema Sawwan Erelid
WMRindex: 2.417 OTindex: 2.905
|
gelukkig dat er een praatgroep is... kunnen we met zn allen gezelie praten over onze WMR verslaving.... |
|
Mmore Administrator
|
Is er al iemand afgekickt? Ik zit hier nu al langer dan een jaar |
|
Toerist Senior lid WMRindex: 622 OTindex: 461 Wnplts: bermuda
|
oww ik ben pas begonne ***%&@@$%-sukkel dat ik ben.. begin nooit aan iets wat je niet af kan maken |
|
Mmore Administrator
|
Voogeltje is pas erg.. Daarbij vind ik mezelf weer een nieuweling |
|
Dweezle Senior lid WMRindex: 95 OTindex: 983 Wnplts: Eiland S |
Afkicken werkt het beste door met lotgenoten te praten. |
|
het is wel duidelijk iedereens grootste verslaving hier is toch wel WMR. Maar WMR is een van de weinig verslaving waar je niks tegen wilt doen....toch? |
|
nietmeer
|
WMR for life! |
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 292 OTindex: 954
|
Quote Mmore: Is er al iemand afgekickt? Ik zit hier nu al langer dan een jaar Ik ben gelukkig de laatste tijd iets minder actief Maar het is een vette brede site wmr! |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Tijd voor een WMR eigen therapeuter |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote heraux: Tijd voor een WMR eigen therapeuter Heraux = onserieus reageren.. ^^ Ik: Waarmaarraren.. ( ) Ehmm... SKWIEK! (Praatgroep.. ) |
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
ik zie WMR niet als een verslaving, meer als een gewoonte, of een geloofsovertuiging. Je hoort bij een groep mensen die elkaar steunen en elkaar op de hoogte houden van het raarste nieuws en alles wat maar het vermelden waard is. Kortom we zijn de WMR-familie, de grootste familie van nederland Owhja, mijn verslaving: Bastogne koekjes van Lu |
|
Selafyn Lid WMRindex: 68 OTindex: 1 Wnplts: Monnickend
|
ik was verslaafd aan roken, maar daar ben ik zelf vanaf gekomen, zonder nicotine pleisters enzo en verder ben ik verslaafd aan, koekjes, energydrink , en ehm chocola |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
American Chocolate Cookies en Pizza.. das waar ik verslaafd aan ben (nee, ik ben *?* niet dik ) |
|
@Selafyn da's wel knap was je erg verslaafd? heb weer een verslaving : Billy Jean |
|
Bolmaus Senior lid WMRindex: 376 OTindex: 32 Wnplts: Vlakbij
|
Ik ben verslaafd aan chocola, eten in het algemeen, slapen en m'n PC. Niet echt gezond dus... en toch zegt de dokter dat ik aan de lichte kant ben! |
|
Mmore Administrator
|
Ik heb de afgelopen 30 dagen 258 uur firefox open gehad |
|
Mmore Administrator
|
Quote Bolmaus: Ik ben verslaafd aan chocola, eten in het algemeen, slapen en m'n PC. Niet echt gezond dus... en toch zegt de dokter dat ik aan de lichte kant ben! Soortgenoot! |
|