De TV-serie Topic |
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Ik heb maar 60 GB, maar heb geen idee hoe ik dat ooit vol zou kunnen krijgen |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
neuh want ik kan een vriend van me toch niet verslaan (hij heeft 3 terabyte waarvan er al anderhalf vol is ) |
|
nietmeer
|
Maar 60 Gb.. Amai, dan ben ik hopeloos verouderd met nipt 21 Gb |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
das niet veel zelfs me game s zouden dan niet passen op me comp |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Ik heb ook maar 80.. Mijn vader heeft in totaal net iets meer dan een terabyte |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Enkie: Ik heb maar 60 GB, maar heb geen idee hoe ik dat ooit vol zou kunnen krijgen ik ook 60 gb, en het zit vol |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Kpuc: Maar 60 Gb.. Amai, dan ben ik hopeloos verouderd met nipt 21 Gb ghehe, ik heb 250GB |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Beetje leip misschien, maar ik wil toch iedere avond murder she wrote zien |
|
Mmore Administrator
|
PowerVault 220S * 2044 GB opslagcapaciteit * 14x 146GB SCSI 15k RPM schijven * Gesplitste bus (2 x 7 schijven) (€17.000 ) |
|
Mmore Administrator
|
Quote Pluppel: Beetje leip misschien, maar ik wil toch iedere avond murder she wrote zien Waar gaat dat over? Ik ken het niet... |
|
Basmans Senior lid WMRindex: 175 OTindex: 136 Wnplts: Deventer
|
Ik heb 11 gb..... ? is dat ook cool? |
|
Stevie Senior lid WMRindex: 381 OTindex: 769 Wnplts: Culemborg S |
Quote Ikke: Quote Kpuc: Maar 60 Gb.. Amai, dan ben ik hopeloos verouderd met nipt 21 Gb ghehe, ik heb 250GB Ghehe, ik heb 400 GB (helaas nog maar 10 GB ofzo over ) @ Mmore, ik doelde op prison break. Jij zei dat ze in nederland bij seizoen 2 waren, en in amerika bij seizoen 4. |
|
Ikke Oudgediende
Quote Stevie: Quote Ikke: Quote Kpuc: Maar 60 Gb.. Amai, dan ben ik hopeloos verouderd met nipt 21 Gb ghehe, ik heb 250GB Ghehe, ik heb 400 GB (helaas nog maar 10 GB ofzo over ) @ Mmore, ik doelde op prison break. Jij zei dat ze in nederland bij seizoen 2 waren, en in amerika bij seizoen 4. Grr... moetk nog maar 'n Seagate 750GB schijf op de roadmap zetten 1TB aan totale opslag *kwijl* |
|
Mmore Administrator
|
Quote Stevie: @ Mmore, ik doelde op prison break. Jij zei dat ze in nederland bij seizoen 2 waren, en in amerika bij seizoen 4. Haha, dat dacht ik Meestal lopen ze in Amerika wel een paar seizoen voor Hoe ik dan op 4 komt.. Het zal wel |
|
Het is wel zo hoe meer je hebt, hoe sneller je het vol krijgt. Ik had in juli een schijf van 200 GB gekocht, en die is nu al weer vol |
|
Quote Mmore: Quote Stevie: @ Mmore, ik doelde op prison break. Jij zei dat ze in nederland bij seizoen 2 waren, en in amerika bij seizoen 4. Haha, dat dacht ik Meestal lopen ze in Amerika wel een paar seizoen voor Hoe ik dan op 4 komt.. Het zal wel Was het maar zo'n feest dat ze in amerika al bij seizoen 4 waren, dan kon ik nog 2 seizoenen kijken nu Maar dat is niet zo |
|
Ikke Oudgediende
Quote Stevie: Het is wel zo hoe meer je hebt, hoe sneller je het vol krijgt. Ik had in juli een schijf van 200 GB gekocht, en die is nu al weer vol More music, More music, More music! Mohohore! Heb binnenkort sowieso denkk een extra schijf nodig. KKrijg strax een TV-tuner en als die alles gaat opnemen in Mpeg-2 ben je zo 250GB verder... |
|
Mmore Administrator
|
Omzetten naar Divx en delen |
|
Ikke Oudgediende
Quote Mmore: Omzetten naar Divx en delen Omzetten naar Ogg Theora en zelf houden |
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 292 OTindex: 954
|
330 GB in totaal!
Ik blijf thuis voor #24 #Prison Break |
|
Dweezle Senior lid WMRindex: 95 OTindex: 983 Wnplts: Eiland S |
@Prsison Break Waar moet ik dat dan kijken op Internet? Had onlangs iets gevonden, maar dat was niet prettig om te kijken. Vervelend scherm waar van alles boven en onder langs liep. |
|
akira1909 Senior lid WMRindex: 5 OTindex: 640 Wnplts: Dordrecht
|
@Mmore (een heel stuk terug) Je zal geen spijt krijgen om Jericho te kijken. Alleen jammer dat hierbij ook een winterstop komt. |
|
Mmore Administrator
|
Quote akira1909: @Mmore (een heel stuk terug) Je zal geen spijt krijgen om Jericho te kijken. Alleen jammer dat hierbij ook een winterstop komt. En dat zeg je nu pas Het is spannend Ik ben al bij aflevering 7.. Lijkt een beetje op Eureka |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Stevie: Het is wel zo hoe meer je hebt, hoe sneller je het vol krijgt. Ik had in juli een schijf van 200 GB gekocht, en die is nu al weer vol Hoe formateer je die - met compressie of zonder? |
|
Quote Dweezle: Prsison Break Waar moet ik dat dan kijken op Internet? Had onlangs iets gevonden, maar dat was niet prettig om te kijken. Vervelend scherm waar van alles boven en onder langs liep. Ik download die afleveringen altijd met torrents Kijk bijvoorbeeld eens op torrentreactor en mininovaEen goede client is azureus. @ Heraux zonder, maar als ik die optie nu nog aanzet (heb het weleens geprobeerd namelijk ) Doet ie er dagen over om alles nog te comprimeren. Bij mn eventuele volgende schijf zet ik het wel van tevoren aan voordat ik vanalles en nog wat erop ga kwakken |
|