Vuurwerk |
Jboog Senior lid WMRindex: 348 OTindex: 256 Wnplts: roosendaal
|
Quote Jatser: ik ga denk ik wel in belgie halen, als me pa wil rijden hebbe toch belgies kenteken maar ik krijg wrs ook een italiaanse bom voor de mense die niet weten wat het is zoek maar op op google video xD die knallen goed hard! italiaanse bommen gaan naar mijn idee te hard.. enne pas op hoor met in belgie halen.. tis dat ik in roosendaal woon en wel een route weet(om te lopen dat wel). maar echt hoor ze pakken je zo |
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
we hebbe belgies kenteken.. dus ze schrijve ons niet op bij de winkels.. |
|
jongen Senior lid WMRindex: 288 OTindex: 4 Wnplts: eindhoven
|
mag ik mee? |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
hmmz ik laat het halen |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Gekocht: 2 SS-20 pijlen - nog van de oude stempel - getest in het oeral gebergte..
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Jatser: we hebbe belgies kenteken.. dus ze schrijve ons niet op bij de winkels.. Ze schrijven niemand op bij de winkels.. Dat is echt onzin Wij wonen in Zeeland, rijden door het bos heen en we zitten zo in België |
|
nietmeer
|
Ik heb op 't balkon nog een RSM-52, uiterst omzichtig behandelen. |
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Misschien een rare vraag, maar wat is de lol van een harde klap??
En die dingen kosten meestal ook nog eens een aardige grijpstuiver. |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Ik heb de hele handel al binnen (en nee niet van dat zielige legale spul wat voor geen meter gaat) |
|
Basmans Senior lid WMRindex: 175 OTindex: 136 Wnplts: Deventer
|
Vorig jaar met m'n buurjongen aan het frobelen geweest met wat spul op een nabijgelegen bouwterrein. Ik moet zeggen,die klapte ook wel lekker! (niet gefotoshopped) |
|
|
Quote Loempia: Ik heb de hele handel al binnen (en nee niet van dat zielige legale spul wat voor geen meter gaat) Nee,van die dure,onbetrouwbare Illegale zooi... Das lekker.... Doe mij maar m'n Melkbus en de kunstmest |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
@Basmans: Er is niks gevaarlijk aan Het zijn vaak de onhandige klungels die er mee gaan experimenteren door het open te maken, bundelen of gewoon niet uitkijken en het te laat weggooien. In Belgie is het wel gewoon legaal vuurwerk alleen in NL mag het niet. Als je gewoon afstand hou en normaal er mee omgaat kan er weinig tot niks gebeuren De kans dat je een auto ongeluk krijg tijdens het halen ervan is groter dan dat je een vinger verlies;) |
|
|
Quote Loempia: @Basmans: Er is niks gevaarlijk aan Het zijn vaak de onhandige klungels die er mee gaan experimenteren door het open te maken, bundelen of gewoon niet uitkijken en het te laat weggooien. In Belgie is het wel gewoon legaal vuurwerk alleen in NL mag het niet. Als je gewoon afstand hou en normaal er mee omgaat kan er weinig tot niks gebeuren De kans dat je een auto ongeluk krijg tijdens het halen ervan is groter dan dat je een vinger verlies;) Das waar,maar 75 % van de mensen die illegaal vuurwerk haalt,is in de leeftijd puber,en kan er niet "verstandig mee omgaan" ben iig blij dat jij dat wel doet ! |
|
Twaggy Oudgediende
|
de regels worden misschien versoepeld omdat ze 1 lijn gaan trekken in Europa |
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@Twaggy Kan ej legaal je handen eraf knallen en prullenbakken, bushokjes, lantaarnpalen en kliko's opblazen |
|
Twaggy Oudgediende
|
valt wel mee als je verstandig illegaal doet. troep zoals strijker vertrouw ik bijvoorbeeld niet. Maar Nitraten enzo zijn altijd leuk |
|
Mier Oudgediende
WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
ik vind harde knallen zo saai he. geef mij dan maar siervuurwerk ik neem bijvoorbeeld elke jaar alleen maar vuurpijlen die vindt ik het mooist. en mijn broer neem meestal grondsiervuurwerk en af en toe wat astronautjes waar ik ook wel wat van krijg. die zijn dan gewoon om in onze kadaverbak te gooien en de deksel erop te doen geeft zo'n mooie knal. maar vuurpijlen staan bij mij op nummer 1 |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
i loveee knalvuurwerk, en grondbloemen |
|
Mier Oudgediende
@ basmas je kan ook carbid gebruiken in die melkbussen maakt ook een lekkere geluid en die schieten de deksels of ballen enzo weg carbid |
|
Pascal de Geus Lid WMRindex: 39 OTindex: 1 Wnplts: Roosendaal
|
ik woon ook in roosendaal dus het is gewoon ff op de fiets en dan achterlaten bij mijn oom en tante en die het laten meebrengen |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Ik koop ook geen vuurwerk dit jaar... Waarom? Ik heb het geld al besteed beter, namelijk aan een heel vet spel (CoD2) en een nieuw lekker toetsebordje... Het erge van vuurwerk is... Het lijkt allemaal cool enzo, maar als je een beetje op je geld let dan heb je al snel allemaal van die stomme potjes, koop je iets groters zoals potten, is het zo verekkes duur al... Maar ook kun je gewoon naar andere kijken... het enige verschil is 100 euri en dat je het lontje niet aan mag steken |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Me2.. Hopelijk krijg ik gewoon geld, dan koop ik wat anders leuks van. (Mijn eigen WMR koffie mok ofzo ) |
|
Mier Oudgediende
@NeaRoW haha klopt. ik vind het leuk om naar vuurwerk te kijken zolang het maar siervuurwerk is. die knallers is alleen maar boem en dat was het en in die potjes zijn byzonder omdat je niet weet wat voor iets moois eruit komt. |
|
NeaRoW Erelid
haha, ik zat laatst te denken een wmr zakdoek... heerlijk om je favo website helemaal onder te snotteren |
|
NeaRoW Erelid
Kijken maakt het trouwens ook leuker omdat je niet weet wat er komen gaat.. Toen ik vorig jaar stond te kijken had ik zoiets van... oh ok... nou ja, leuk. |
|