Spelletjes voor in bed |
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
ok ik game ook in bed mag dat wel? |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Dit is echt 'n Luna-topic , jammer dat ze er niet is Wie dacht er bij het lezen van de titel nog meer: "Luna!"? Ik speel nooit spelletjes in bed, ik slaap in bed..... |
|
Ian Senior lid WMRindex: 318 OTindex: 419 Wnplts: Spijkeniss S |
hmmm .... monopoly ? |
|
lief meisje Senior lid WMRindex: 96 OTindex: 99 Wnplts: Musselkana T S |
... Ik zie ik zie wat jij nie ziet |
|
Ryoga Actief lid WMRindex: 73 OTindex: 30 Wnplts: Rotterdam S |
het liefst spelletjes zonder benodigdheden als het kan graag En al helemaal geen computer of iets dergelijks, nerds Quote lief meisje: ... Ik zie ik zie wat jij nie ziet Ik denk niet dat je veel kunt zien, alleen in grijstinten |
|
Basmans Senior lid WMRindex: 175 OTindex: 136 Wnplts: Deventer
|
Ik ben de trotse eigenaar van een 2 persoons TWISTER dekbed een heeeeeel leuk spelletje voor in bed... |
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Eigenlijk doe ik nooit spelletje in bed. Alleen het spelletje: Welke vinger steek ik op |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
ik zie ik zie.. iets in grijs waarde 233 - wat is het.,..
|
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Haha, simpelweg stratego! Of hutbouwen. Vroeger toen ik klein was bouwde ik altijd een hut van mijn bed. Dan zette ik een stoel op mijn bed en dan de dekens eroverheen. Al mijn knuffels erin. En dan een prachtig verhaal verzinnen. Fantasie is de beste vorm van vermaak. Leuk om alleen en samen te doen trouwens. Een leuk voorbeeld van wat ik vroeger bedacht: Ik lag dus op bed onder mijn deken in mijn "hut". En verbeelde me dat mijn bed een vlot op zee was. En dat het heel hard stormde. Ik moest natuurlijk mijn knuffels beschermen En ik moest ze moed inpraten zorgen dat ze niet bang werden. etc etc. Ik wou dat ik weer klein was! |
|
Blend Oud Moderator
tovenaar Geweldig, dat deed ik ook altijd, allen dan onder mijn bed Had een hoogslaper, met een kastje eronder. Werd het kastje iets naar bvoren geduwd en een kleed overheen gehangen. Voilá een geweldige hut En idd of het ws een flot of iets anders spannends En dekens, knuffels en andere dingen werden de "hut" ingesleept, jaja het was een drukte hoor |
|
|
Misschien kunnen we eens een meeting houden You're never to old to play aight? wmr hutmeeting. Fantasie kent geen grenzen. Misshien een leuk gezegde: Sluit je ogen: Wat je nu ziet, DAT is van jou. Meer niet. |
|
Blend Oud Moderator
Waarom zijn er geen 2-persoons hoogslapers?? Dat is De uitvinding voor dit |
|
|
Quote Blend: Waarom zijn er geen 2-persoons hoogslapers?? Dat is De uitvinding voor dit Voor dit = hiervoor (no offence) Hoe stel je je dit voor? Ik heb een keer gelezen dat het niet verstandig is om kleine kinderen in hetzelfde bed te laten slapen. Ik ga hier nu niet dieper op in. En om 2 volwassen koppels boven elkaar neer te leggen is ook niet geheel verstandig lijkt me. Daarom bestaan ze nog niet ^^. Voor in een speelhoek is het wel leuk, maar dan heb je het vertrouwen van "jouw eigen bed" niet meer. |
|
lief meisje Senior lid WMRindex: 96 OTindex: 99 Wnplts: Musselkana T S |
Quote Ryoga: Quote lief meisje: ... Ik zie ik zie wat jij nie ziet Ik denk niet dat je veel kunt zien, alleen in grijstinten Das juist de lol en de moeilijkheid |
|
Blend Oud Moderator
tovenaar Je kan ook in je eentje in een 2-persoonsbed liggen Kan je wel een hele groet hut bouwen en trouwens een hoogslaper is iets anders dan een stapelbed om verwarringen te voorkomen |
|
|
Ooh oke :-# Sorry Daar had ik even niet bij stil gestaan |
|
heb ik Oud Moderator
WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
Ik heb ook 2 dobbelsteentjes voor in bed, sommige van jullie kennen ze vast wel |
|
Blend Oud Moderator
heb ik Zijn ze glow in the dark? Dan ken ik ze wel heb ik ook namelijk (shit die zin is raar tegen jou) |
|
heb ik Oud Moderator
WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
@Blend ja die glow in the dark dingen, met een werkwoord en nog iets;) |
|
Styvon Erelid
WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Yatzee is leuk in bed, en heb je niet veel voor nodig |
|
Ian Senior lid WMRindex: 318 OTindex: 419 Wnplts: Spijkeniss S |
wat dacht je van ... Zoek het kussen |
|
Blend Oud Moderator
Mijn pa kan toveren in bed Laats keek ik door het sleutel gat de slaapkamer van mijn ouders in. Lag mij pa, plat op zijn buik, poedel naakt. Mijn zijn knieën omhoog!! Dat kan niet |
|
|
Dubbel-U Tee eff m8. |
|
Blend Oud Moderator
Je hoefde je niet aangeproken te voelen hoor tovenaar, niet iedere toverspreuk is hetzelfde he |
|
|
Klopt haha! Ik probeerde me alleen maar de houding voor te stellen. |
|