LAURENS |
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote dandy: Veel mensen vinden het vervelend! en als ze dan in een "niet" bestaand topic gaan skwieken, verpesten ze de hele sfeer hiero! En WMR is leuk, en dat moet zo blijven, en niet worden vergalt door zo'n stelletje skwiekers ahhh, een topic-jack {hi-jack van een ander topic} |
|
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Hmmz.. Sorry dat ik het zeg, maar, wij skwiekers moeten onze hart luchten, en ja, dat klinkt heel gek, daarom heb ik op mijn blog een post geopend voor skwiekers.. En, echt sorry dat ik het zeg, maar ik vind Laurens(sie?) en Dandy soms wel de boel vergallen, en nou niet meteen boos worden, maar, zoals op Dandy's blog staat, staat nu een regel: "Wanneer je skwiekt, dan ben je tegen".. Dit soort uitlokkerij daar ben ik (en meerdere?) niet van gediend.. Daar beginnen ruzie's dus mee.. En ik wil met deze post ook niet uitlokken, zeker niet, maar mogen wij ook nog binnen beperkte hekken skwieken? Ik heb via via (;o (of het waar is, weet ik niet..)) al gehoord dat er een waarschuwing is rondgegaan, en dit snap ik ook wel, maar soms ga je gewoon een tikkeltje tever, wie heeft dat nou eens niet gehad? Ik verwijt nu hier *hopelijk* niemand mee.. Maar begrijpen jullie ons ook?
-- Einde bericht.. |
|
|
nietmeer
|
Jawel, maar hou het op je blog of pp, ok? |
|
|
dandy winnaar PW 06
WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
De regel is voor iedereen die (vrijwillig!) tegen de skwiekers actie wil ondernemen! Ook is het meer bedoeld als grap dan serieus, daarom moet je ons ook niet serieus nemen, maar je zou er natuurlijk wel mee kunnen stoppen! |
|
|
Jannick Oudgediende
|
|
|
dandy winnaar PW 06
zoals ik al zei, is het als grap bedoeld....... |
|
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Skwiek, huppel, huil gewoon op je eigen blog of pp, en hou er verder ook over op. |
|
|
Jannick Oudgediende
Quote dandy: De regel is voor iedereen die (vrijwillig!) tegen de skwiekers actie wil ondernemen! Ook is het meer bedoeld als grap dan serieus, daarom moet je ons ook niet serieus nemen, maar je zou er natuurlijk wel mee kunnen stoppen! Actie, kleuterschoolniveauSorry hoor, maar Dandy en Laurens zijn echt van die figuren die overal tegenin willen gaan, en daar erger ik me kapot aan! Verder trek ik me terug in dit topic.. Bedankt voor je begrip.. Edit: Woej: Quote dandy: zoals ik al zei, is het als grap bedoeld....... Ik zie het niet als grap.. Waarom zouden er dan waarschuwingen rondgaan, terwijl het om een "grap" gaat? |
|
|
nietmeer
|
Ok, verder op blog of pp aub. |
|
|
dandy winnaar PW 06
welk begrip? Enne, ik vind dat geskwiek gewoon onzettend irritant, en dat mag ik tog wel gewoon laten merken? Als ik iets leuk vind ga ik daar niet tegen in hoor |
|
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Willen jullie alsnog in de zak mee? Waarom kappen jullie niet gewoon met kibbelen? |
|
|
Reimer Erelid
WMRindex: 33 OTindex: 2.118 S |
RUZIE |
|
|
dandy winnaar PW 06
Quote dandy: zoals ik al zei, is het als grap bedoeld....... Ik zie het niet als grap.. Waarom zouden er dan waarschuwingen rondgaan, terwijl het om een "grap" gaat?[/quote] Met grap bedoel ik die zogenaamde anit-groep, niet het geskwiek zelf! |
|
|
dandy winnaar PW 06
En nu stop ik, kost veel te veel tijd dit! |
|
|
Jannick Oudgediende
Quote dandy: welk begrip? Enne, ik vind dat geskwiek gewoon onzettend irritant, en dat mag ik tog wel gewoon laten merken? Als ik iets leuk vind ga ik daar niet tegen in hoor Ik open eentje op me blog, om SERIEUS ergens mee bezig te gaan, komt Dandy met een reactie: Quote: Anti-Skwiekers!! AANVALLEN!!! grenade, grenade.....trtrtrtrtrt!!
En ik zeg niet dat je standpunt niet duidelijk is, Dandy.. Quote dandy: En nu stop ik, kost veel te veel tijd dit! Daar houden we het op.. *Gaat verder met z'n huiswerk* |
|
|
dandy winnaar PW 06
zoals ik al zei, ik stop met deze nutteloze discussie, laten we WMR gewoon leuk houden, ok? |
|
|
Jannick Oudgediende
Ok.. |
|
|
Reimer Erelid
VREDE |
|
|
Jannick Oudgediende
|
|
|
Reimer Erelid
Jannink + Dandy = Vrede |
|
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
vrede = topic dicht? |
|
|
Reimer Erelid
Euh... dat bepalen de modjes |
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
in Nomene pace et bibbere |
|
|
Jannick Oudgediende
Quote Reimer: Jannink + Dandy = Vrede Quote Voogeltje: vrede = topic dicht? Ask Kpuc.. Weet niet of hij de discussie gesloten vind.. |
|
|
dandy winnaar PW 06
Quote Reimer: Jannink + Dandy = Vrede Jannick+Dandy=geen ruzie |
|
|