De WMR grote familie stamboom |
Michaelink Erelid WMRindex: 622 OTindex: 1.051 Wnplts: Dordrecht T S |
sanne is mijn vrouw en mier is mijn kind..
|
|
apie
winnaar PW 06
 WMRindex: 445 OTindex: 682 S |
en ik jouw vader |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Quote Kpuc: Thom. Zou je ipv rood een andere kleur kunnen gebruiken? Wij gebruiken namelijk rood om iets te editen of eventuele waarschuwingen te geven, bij voorbaat dank  Te laat, ik zag 'm ook al  |
|
apie
winnaar PW 06
hoewel je geen moeder hebt
|
|
mijn broertje... alweerdood zei zelf dat Luna en Kpuc mijn ouders waren Quote Alweerdood: en je bent nu kind van kpuc en Luna, michaelink;) |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Mijn lieve partner Sanne is zomaar met iemand anders gekoppeld  Hier zijn wij het niet mee eens... |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Thom....ben je nog steeds alleen ? |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
Alweerdood is heel goed bezig... komen we er allemaal een beetje uit? Wie met wie wat gedaan heeft en wie dat tot gevolg heeft gehad, dan hebben we het maar niet over de keren dat iemand het met iemand deed wat niemand tot gevolg had.  |
|
apie
winnaar PW 06
oh ik zie het al, het lijkt of ik er tussen sta maar ik sta er naast, ik ben jouw grote broer. |
|
Thommy Erelid
|
Ik vind het niet meer leuk, IK WIL MEEDOEN  Quote LessienElensar: Thom....ben je nog steeds alleen ? Ja Troika hier, Troika daar. Kijk daar loopt een adelaar! |
|
apie
winnaar PW 06
dit is echt lol |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Thom.....als je het er mee eens bent, adopteren mijn man en ik je wel, als onze zoon hoor  |
|
Thommy Erelid
|
Quote LessienElensar: Thom.....als je het er mee eens bent, adopteren mijn man en ik je wel, als onze zoon hoor  Ik heb een familie  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
thom; jij mag mijn broertje ook wel zijn, maar dat moet je wel de buitenechtelijke zoon van luna en Kpuc worden.. en dan ik jivebunny je vader.. |
|
Thommy Erelid
|
Quote Theemonster: thom; jij mag mijn broertje ook wel zijn, maar dat moet je wel de buitenechtelijke zoon van luna en Kpuc worden.. en dan ik jivebunny je vader.. Ik ben geliefd  |
|
apie
winnaar PW 06
thom... je mag ook wel mijn speelgoed zijn! |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote LessienElensar: Thom.....als je het er mee eens bent, adopteren mijn man en ik je wel, als onze zoon hoor  willen jullie mij adopteren? jullie hebben een E-dog!! en coole namen, willen jullie mijn stiefmama en stiefstiefpapa zijn (kpuc is mijn stiefpapa) |
|
Thommy Erelid
|
Kpuc als als papa vind ik prima. Drs. P.  . Leve onze goede tsaar! |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
yo mensen, ik begin weer bij waar ik ben geeindigd  ik denk dat over 10 minuten iedereen weert bij de familie hoort  nu eerst alle reacties gaan lezen  |
|
Thommy Erelid
|
Quote apie: thom... je mag ook wel mijn speelgoed zijn! Is prima, maar mijn hoofd raakt los als je er (hard) aan trekt..  |
|
Thom heb je ook Kpuc als papa   Edit: @alweerdood succes;) |
|
Thommy Erelid
|
Quote Michaelink: Thom heb je ook Kpuc als papa   Edit: @alweerdood succes;) Ya BROERTJE  |
|
Thom wat is jouw verjaardags datum  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
eey Thom mag ik je aan Mier koppelen? |
|
Thommy Erelid
|
Quote Michaelink: Thom wat is jouw verjaardags datum  16-02-1991  Quote alweerdood: eey Thom mag ik je aan Mier koppelen? Is ook goed  |
|