De WMR grote familie stamboom |
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Die ouwe  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
* Laatst nog een boomchirurg op bezoek gehad, sprak de stamboom* |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik ben het zwarte schaap van de familie  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Luna: Ik ben het zwarte schaap van de familie  Gelukkig - ik hou wel van zwart wol  |
|
Luna
Moderator
Wollig ben ik ook al  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Luna, mijn wijffie, gaan we hertrouwen meis? |
|
Luna
Moderator
Ja, moeten we maar snel doen ja   |
|
heraux Oudgediende
Quote Luna: Wollig ben ik ook al  Wooly Luna De wollige maan.. wow.. klinkt vreemd en mysterieus romantisch.. Zij staart in haar dradige ogenblik - hij verslingert in haar wollige - geen touw aan vast te knopen - manenstralen.. |
|
nietmeer
|
In het begin van dit topic moest je hier toch zeggen van wie je familie bent? Nou, ik ben de vrouw van De Paus en het pestende zusje van RuudDeUitvinder!  |
|
heraux Oudgediende
Ik ben Familie van Grid3,node4,logica9 Grootouder-oerknoop 3
Operationeel since class-of69 Geregistreerd als header, herauthon borgcube-11 |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Ik voel me 'gerelateerd' aan een-ieder van 'vage' komaf  'k weet dat ik Opa ben van Lisa, de dochter van Regie  Maar Regie (en Oma Pos) kunnen waarschijnlijk meer info geven over dát 'takje van de grote BOOM'  edit: Ik zou zeggen 'spring-levend'  ('alive and kickin' dus  ) |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Ojee, ben ik ook al wel levend dan?  |
|
RonHee Oudgediende
|
Ik ben familie van RonHee, oh nee dat ben ik zelf.  Maar misschien dat ook mijn dochter toetreed tot de grote WMR familie, ik denk dan onder de noemer AliHee. |
|
heraux Oudgediende
Altijd handig Kinderen kweken, en dan als ze typvaardig zijn worden ze allemaal een voor een aangeboden op het forum.. allen met hun eigen verworven alias..
|
|
RonHee Oudgediende
|
@ Heraux, dat is toch ook de enige reden om kinderen te nemen?  Dit bevordert de continuďteit van WMR. |
|
heraux Oudgediende
Juist - Voortwaards WMR - Streeft naar een Kinderrijk gezin zoals de grote leider heeft voortbestemd.. meer.. meer.. meeeeer... typcursus.. |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
ons nageslacht zal wmr voortzetten  |
|
RonHee Oudgediende
|
De grote roerganger heeft bepaalt dat wij ons tot in oneindigheid zoveel mogelijk moeten voortplanten om dit ideaal te verwezenlijken. (Ik krijg niet eens de tijd meer om te werken, zo druk ben ik ermee)  |
|
nietmeer
|
Quote Tistochwat: In het begin van dit topic moest je hier toch zeggen van wie je familie bent? ik ben familie van arya zij is mijn vrouw  |
|
nietmeer
|
@herauxI bring order to chaos... I am the beginning, the end... the one ho is many... I AM THE BORG afbeelding |
|
nietmeer
|
val me dan toch wel weer tegen dat niemand hierop reageerd,  heb er nog wel zo mijn best op gedaan hahaha |
|
Sushi
Oudgediende
 WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
Ik ben getrouwd met Andreesie, dus dan is Regie mijn (telepatische) schoonzusje  |
|
Judywesl
Erelid
 WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
IEDEREEN ik ga PROBEREN (het is namelijk nog maar de vraag of het lukt met al die veranderingen en mensen die allemaal door elkaar heen familie zijn  ) maar ik ga proberen om de stamboom te tekenen. zou iedereen zo vriendelijk willen zijn om hier neer te zetten met wie hij/zij NU familie is? er zijn namelijk ook weer een heleboel mensen gescheiden en zo geloof ik maar dat staat er dan meestal weer niet bij  |
|
nietmeer
|
@Judy: ik ben getrouwd met Arya, haar vader is Muaddhib, en mijn broertje is Drummerdude en mijn zusje Cleopatra  maar dat wist je al  |
|
Judywesl
Erelid
 WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
@Jersan, dat wist ik inderdaad al ja, maar toch bedankt voor laten zien dat tenminste nog iemand reageert hier  |
|