De WMR grote familie stamboom |
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
@Loempia.... Dat is onbekend, lagen ineens bij hem op de stoep  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Michaelink: Quote Godfather: Voogeltje = Don Mod= Onderbaas Forum Mods= Capo Stam gast, Ere+ Senior Lid= Soldaat Junior, Lid + Actief Lid = Vennoot Nee ik ben niet verslaafd  O dus dan ben ik niets?  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote LessienElensar: Ga nog even een kopje thee maken....wil mijn lieve stiefdochter ook een kopje thee ? ja graag stiefmama! |
|
nietmeer Erelid
|
Weet alleen niet meer of je er nu suiker in had of niet  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
@Mmore: Nee, jij bent voor de sier. Kerstboom snappie? We hebben je met kluit gekocht, en uiteindelijk word je in de tuin gezet en vergeten....  |
|
sheep Actief lid WMRindex: 40 OTindex: 152 Wnplts: Aalten
|
Quote Ikke: Waar hoor ik ondertussen bij? Eigenlijke moeder luna |
|
Theetje
Oudgediende
Quote LessienElensar: Weet alleen niet meer of je er nu suiker in had of niet  geen suiker, thee met suiker is vies! sommige thee is wel lekker met honing! |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
@Thom... Wel een beetje aardig blijven voor mijn broer Mmore he... anders ga ik bij de Don betonnen schoenen halen voor je..   |
|
Thommy Erelid
|
@Sheep: Wij hebben inmiddels uit een affaire dandy verkregen  |
|
nietmeer Erelid
|
*zet een lekker kopje thee voor mijn lieve stiefdochter neer* geniet ervan meis  |
|
Thommy Erelid
|
Quote ElrohirElensar: @Thom... Wel een beetje aardig blijven voor mijn broer Mmore he... anders ga ik bij de Don betonnen schoenen halen voor je..   *Gaat in een hoekje zitten, bibberend* |
|
nietmeer Erelid
|
@Thom... Dat is niet echt nodig hoor, maar wel lief zijn voor mijn zwager  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote LessienElensar: *zet een lekker kopje thee voor mijn lieve stiefdochter neer* geniet ervan meis  oehw heeeerlijk, neem jij en mijn stiefstiefpapa ook? lekker met zijn drieen een kopje thee drinken... |
|
Thommy Erelid
|
*Komt uit zijn hoekje, wil ook thee * |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Theemonster: Quote LessienElensar: *zet een lekker kopje thee voor mijn lieve stiefdochter neer* geniet ervan meis  oehw heeeerlijk, neem jij en mijn stiefstiefpapa ook? lekker met zijn drieen een kopje thee drinken... Ik neem wel een kopje thee, maar je stiefvader neemt nog een kopje koffie. *gaan gezellig met z'n drieen op de bank zitten en pakken er nog een koekje bij* |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
|
|
Mmore
Administrator
|
Thanks Lessien  Hier Thom.. *geeft thee |
|
nietmeer Erelid
|
@ThomMijn neefje mag ook wel een kopje koffie mee drinken hoor  |
|
Thommy Erelid
|
|
|
Michaelink Erelid WMRindex: 622 OTindex: 1.051 Wnplts: Dordrecht T S |
Quote Mmore: Quote Michaelink: Quote Godfather: Voogeltje = Don Mod= Onderbaas Forum Mods= Capo Stam gast, Ere+ Senior Lid= Soldaat Junior, Lid + Actief Lid = Vennoot Nee ik ben niet verslaafd  O dus dan ben ik niets?  je suis désolee  Mmore = Zoon van Don  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Thom: Erly? Yeah..  |
|
Thommy Erelid
|
Enkie is ongewenst zwanger geworden  + Quote Mmore: Quote Thom: Erly? Yeah..  Niet erg actieve baby  : Reacties: 2 |
|
Thommy Erelid
|
Overbodig  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Thom: Niet erg actieve baby  : Reacties: 2 Hij's Noors, hij is waarschijnlijk meer online hier dan jij bent.. Erly  |
|
Theetje
Oudgediende
mijn thee is op  mag ik nog een kop ? |
|