Kerstkaarten |
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Quote Theemonster: mijn broertje echt zo: "he? wie is nou weer theemonster?" Haha, inderdaad! Dat hadden Monique en ik ook albedacht tijdens het labels plakken: Er zullen een hoop ouders een beetje raar gaan opkijken met deze post. |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Voogeltje: Quote Theemonster: mijn broertje echt zo: "he? wie is nou weer theemonster?" Haha, inderdaad! Dat hadden Monique en ik ook albedacht tijdens het labels plakken: Er zullen een hoop ouders een beetje raar gaan opkijken met deze post. Mijn vader ook |
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
haha die van mij niet die wiste meteen dat het van mij was |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
mijn moeder wist t ook meteen mijn vader zou nooit zo'n bijnaam pakken, mijn broertje is te stom om op internet zoiets in te vullen, dus ik blijf over |
|
De Reus Senior lid WMRindex: 245 OTindex: 354 Wnplts: Valkenswaa S |
ik citeer: "mam: ey jeroen jij kijkt tog op waarmaarraar soms ? jeroen: ja mam: daar krijgen wij nou reclame van. jeroen: oh da lijkt me sterk laat is kijke....Nee die is aan mij geadresseerd hoor, kijk maar "De Reus" mam: oh ik dacht verkeerd geadresseerd ofzo." |
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Ik moest zelf de post halen, dus zag het meteen me moeder zat wel even raar te kijken net |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Ouders Ik kreeg vandaag nog een ander kerstkaartje.. Kom ik thuis, zegt ze "Hey joey, van wie is dit nou weer?" *Zwaait met dat kaartje* Dus ik zeg: "Mam, waarom open je mijn post" Zegt ze: "Ik wist niet dat het van jouw was, want wie zend jouw nou weer een kerstkaartje " Ik: "Maar me naam staat erop" Mama: "Daarom vroeg ik ook van wie 'ie is" Ik: "Geef hier" |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
@Mmore: ouders zijn niet nieuwsgierig |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Quote alweerdood: mijn broertje is te stom om op internet zoiets in te vullen, dus ik blijf over Mijn ouders zijn te stom om te begrijpen wat het doel van dit is. Ik weet ook wel zeker dat ik heel wat uit te leggen heb als er een kaart voor mij, van een wildvreemde site binnenkomt. De rest van het gezin weet niet eens van het bestaan van deze site af omdat me ouders niet eens weten hoe je op internet moet komen en me broertjes nog geen interesse in nieuws hebben. In de blog van Voogelte las ik dat hij degene die een incompleet profiel hadden een mailtje had gestuurd. Daarna maar eens mijn postvak doorgespit en vond uiteindelijk de mail die Voogeltje bedoelde tussen alle andere rotzooi |
|
Mmore Administrator
|
Ach, mij mogen ze wel post sturen hoor, zolang het maar gratis is hehehe Comment heb ik: Spam?;) |
|
Sannetjuh Senior lid
WMRindex: 171 OTindex: 452
|
Ach mijn vader wist toch wel voor wie t was, ik was alleen nogal verbaasd toen ie zei dat er post voor me was van wmr ik geloofde m niet omdat hij wel vaker onzin uitkraamt, vooral als t gaat om mijn hobbys en hij die niet begrijpt |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Quote Sannetjuh: vooral als t gaat om mijn hobbys en hij die niet begrijpt Wie nou wel |
|
Andries Louw Senior lid WMRindex: 167 OTindex: 202 Wnplts: Sneek S |
Ik heb wel een hele leuke kaart gekregen voor mijn verjaardag (vandaag), waarvoor ik alle moderators van WaarMaarRaar.nl nog even wil bedanken! De kerstkaart heb ik nog niet ontvangen, maar ik neem aan dat ik die binnenkort krijg? (Alvast bedankt dan! ) |
|
remy Senior lid
WMRindex: 308 OTindex: 373 S |
dankje voor het elke dag kerst kaartje ik wil me wel populair voelen... Remy nassaustraat ** 3583 ** utrecht niet van die reclamezooi aub Edit Voogeltje: adres onleesbaar gemaaktComment Mmore: Geef ivb met je eigen veiligheid nooit zomaar je adres aan andere. Wanneer je je adres bij WMR invult moeten wij ons aan bepaalde wetten houden maar wanneer je zelf zo je adres op het internet gooit kan je echt probleempjes verwachten |
|
Paulus Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 266 Wnplts: schaijk
|
ik heb der ook geen agja boeie ik ben ook nog niet lang lid |
|
SoppiejJ Senior lid WMRindex: 238 OTindex: 80 Wnplts: Bussum
|
Ik heb er wel 1 dankjee!! En jullie ook fijne kerstdagen!! (toen ik die kaart kreeg, kon ik ook eerst me ma niet geloven ) |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Is dat zoeen blauwe envellope met Apeldoorn als afzender...
Oo
Leuker kunnen we het niet maken Dankje de koek-koek 1.253.549.095.494 terug betalen..
naja.. en ze vragen ook nog een postzegel bij bezwaar.. naja..
(afstempel datum.. 01042006)
nou..
|
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik doe niet aan kerstkaarten dit jaar gelukkig..al dat geschrijf |
|
Toerist Senior lid WMRindex: 622 OTindex: 461 Wnplts: bermuda
|
ik heb nog nooit een kerstkaart gekregen ook nog nooit 1tje opgestuurd |
|
Mmore Administrator
|
Ik heb vandaag voor het eerst echt kerstkaartjes gekregen Meerdere zelfs Geadresseerd aan "Joey" Cool he Nu gauw terug schrijven natuurlijk |
|
Toerist Senior lid WMRindex: 622 OTindex: 461 Wnplts: bermuda
|
Quote Mmore: Ik heb vandaag voor het eerst echt kerstkaartjes gekregen Meerdere zelfs Geadresseerd aan "Joey" Cool he Nu gauw terug schrijven natuurlijk je begrijpt t nie.. als je een kerstkaart krijgt gewoon terug sturen met retour afzender |
|
Petertje Junior lid WMRindex: 4 OTindex: 1 Wnplts: Den Bosch S |
Heel erg bedankt , kwas echt verrast. Btw..loempia, zal leuk staan op jouw adres |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Leuk,he...die kaartjes...gelukkig hoefde ik geen postzegels te likken |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
dat (k)likte meteen met Luna! |
|
lief meisje Senior lid WMRindex: 96 OTindex: 99 Wnplts: Musselkana T S |
Bedankt voor de kaart!!! Hartstikke leuk Ik hoefde niks aan m'n ouders uit te leggen maar aan m'n kinderen, lief meisje?? Heet jij zo op waarmaarraar?? hahahaha |
|