hr
jaargang -23 - laatste artikel 29-3 12:00 - 74303 artikelen - nu online 40 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen'


1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10

Wat heb je wel eens gedaan in een dronken bui

24-03-07 19:57:10
Henky
Senior lid

WMRindex: 203
OTindex: 117
Wnplts: Garderen
S
ik heb zelf meer ervaring dat vrouwen hun geluk uit gaan proberen op (meerdere) jongens als ze te veel op hebben..

24-03-07 20:00:20
alweerdood
winnaar PW 06


WMRindex: 852
OTindex: 5.796
Quote Henky:
ik heb zelf meer ervaring dat vrouwen hun geluk uit gaan proberen op (meerdere) jongens als ze te veel op hebben..
:ja:ja:ja

24-03-07 20:06:57
Henky
Senior lid

WMRindex: 203
OTindex: 117
Wnplts: Garderen
S
kijk... we hebben een bevestiger die zojuist gezegt heeft een 15 jarig meisje naar huis gebracht te hebben:P
alleen jammer van dat kotsen dan he?

24-03-07 20:10:12
alweerdood
winnaar PW 06


WMRindex: 852
OTindex: 5.796
@Henky inderdaad... Das minder, over dat kussen heb ik ook gemengde gevoelens btw:P

28-03-07 11:29:48
Kriebeltje
Erelid


WMRindex: 463
OTindex: 4.780
Pfoe leuke verhalen hier :P (beer)

28-03-07 11:38:23
nietmeer
vorig jaar met carnaval, goed aangeschoten zijn en dan een oude bekende tegenkomen in de kroeg.
op de 1 of andere manier kregen we het over boxershorts. geloofde niet dat ik er ook 1 aan had.
dus... hup brandweerbroek naar beneden hij ook broek omlaag, staan we daar met zun 2en in onze boxer 8O

28-03-07 14:34:31
blusgast
Erelid


WMRindex: 463
OTindex: 1.779
Een hele nacht in de bosjes geslapen. Was door vrienden op een elektriciteitskastje gezet terwijl zij de auto gingen halen. ben er achterover vanaf gekukeld in de struiken en in slaap gevallen. Vrienden konden mij niet meer vinden en dachten dat ik al was gaan lopen en zijn toen maar naar huis gereden. fijne vrienden waren dat..

28-03-07 14:48:02
nietmeer
Oudgediende

WMRindex: 1.656
OTindex: 9.237
Quote Luna:
Quote NeaRoW:

Verkering genomen met een bandlid... Net weer uitgemaakt...

Hmmm, straks moet je weer zoeken naar nieuwe zangeres

Misschien had hij wel iets aangeknoopt met de drummer of de zanger :P

28-03-07 14:51:34
blusgast
Erelid


WMRindex: 463
OTindex: 1.779
Quote LuckyMe:
Quote Luna:
Quote NeaRoW:

Verkering genomen met een bandlid... Net weer uitgemaakt...

Hmmm, straks moet je weer zoeken naar nieuwe zangeres

Misschien had hij wel iets aangeknoopt met de drummer of de zanger :P

Nee joh, dit was een verkapte sollicitatie van Luna :ja

28-03-07 14:57:04
Obliv1on
Senior lid

WMRindex: 151
OTindex: 34
toen ik zwaar aangeschoten was heb ik voor een volle kroeg in mn eentje een nummer van de beatles gezongen die ik niet kende...op een kareoke avond... zo vals als de tyfus denk ik maar daarna kreeg ik wel bier :ja:ja Maar goed dat soort dingen doe ik nooit als ik nuchter ben 8)

28-03-07 16:56:56
Tovenaar
Erelid

WMRindex: 370
OTindex: 3.459
Quote Obliv1on:
toen ik zwaar aangeschoten was heb ik voor een volle kroeg in mn eentje een nummer van de beatles gezongen die ik niet kende...op een kareoke avond... zo vals als de tyfus denk ik maar daarna kreeg ik wel bier :ja:ja Maar goed dat soort dingen doe ik nooit als ik nuchter ben 8)
Lol! :P ik heb nog nooit aan een karaokeavond meegedaan.. :D Maar ik zie het al helemaal voor me.. ;)

29-03-07 10:16:29
Obliv1on
Senior lid

WMRindex: 151
OTindex: 34
Quote Tovenaar:
Quote Obliv1on:
toen ik zwaar aangeschoten was heb ik voor een volle kroeg in mn eentje een nummer van de beatles gezongen die ik niet kende...op een kareoke avond... zo vals als de tyfus denk ik maar daarna kreeg ik wel bier :ja:ja Maar goed dat soort dingen doe ik nooit als ik nuchter ben 8)
Lol! :P ik heb nog nooit aan een karaokeavond meegedaan.. :D Maar ik zie het al helemaal voor me.. ;)
ja ik ook nog steeds en schaam me er nog steeds voor maar goed nix aan te doen he

29-03-07 10:50:31
Tovenaar
Erelid

WMRindex: 370
OTindex: 3.459
Ach.. Ik ben een keer zonder fiets wakker geworden de volgende ochtend.. *woops* ? Dude.. where is my bike?

29-03-07 12:08:08
nietmeer
oh ja... das waar ook ja... overmorgen een feestje met karaoke apparaat... Ik denk dat ik maar rustig aan doe met de drank dan...

anderzijds... is het wel snel rustig... meer drank voor mij :P

06-06-10 05:52:10
vladimir
Oudgediende


WMRindex: 1.667
OTindex: 12.023
ik op mijn leraars auto gescheten :$

was toen wel heel dronken:$

06-06-10 23:22:06
GrouchySmurf
Senior lid

WMRindex: 131
OTindex: 154
Wnplts: huis
Quote Tovenaar:
Ach.. Ik ben een keer zonder fiets wakker geworden de volgende ochtend.. *woops* ? Dude.. where is my bike?

dat heb ik meer dan een keer gehad, maar meestal vond ik hem terug maar laatst pas na een week.

tijdje geleden had ik ook nog ge:r maar erna voelde ik me ineens beter en (beer)

12-07-10 13:37:23
No_u
Senior lid

WMRindex: 348
OTindex: 477
Hehehe, leuk topic :)
teveel om op te noemen :P
Ik ben nu echt zelden dronken, alleen als er echt goede wijn op tafel staat ga ik wel eens per ongeluk te ver. Maar goed, ik ben ook 'jong' geweest

Hier enkele noemenswaardige gebeurtenissen:

- Een maisveld ingerend met 2 vrienden, 10 rondjes gedraaid, verdwaald en pas na 2.5 uur er weer uitgekomen.

- 2 tuinen (van een 2-onder-1-kap woning) in spiegelbeeld omgewisseld. (beiden bestonden alleen uit voorwerpen op tegels, geen planten)

- op een camping bij vreemde mensen in de tent wakker geworden. Toen kwam iedereen erachter dat iedereen in de verkeerde tent sliep. De eigenaar van de tent was nergens te bekennen.

-VVD promotie affiches opgegeten (zou ik wellicht in nuchtere toestand ook gedaan hebben, die vent hield maar niet op met lullen)

- de volgende dialoog met een agent gehad terwijl ik in de gracht stond te pissen en hij naast me kwam staan en een bekeuring begon uit te schrijven:
agent: wat denk je dat je aan het doen bent?
ik: wat denk je zelf; waar lijkt het op?
agent: waarom doe je dat hier?
ik: ik moet pissen.
agent: je bent wel bijdehand he?
ik: dat is niet mijn bedoeling, de vragen die u stelt zijn alleen niet van hoogstaande intellectuele kwaliteit.
agent: dat is 65 euro, dat weet je, he?
ik: ja, en dat is het me nu ook wel waard.
agent: wil je nog een verklaring afleggen?
ik: ik moest pissen.

En nog meer, maar dit is wel even genoeg zo :P

12-07-10 13:49:21
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
geniale verhalen no_u. meesterlijk _O_

16-07-10 00:52:34
SupHenk
Junior lid

WMRindex: 0
OTindex: 16
Wnplts: Nimwegen
S
-een trio-kiss in de kroeg
-een tepel van een of andere gast gelikt
-een Engels meisje met een vriend verteld dat ik graag sex met d'r zou willen
-tegen een politiebusje aangepist
-een agent uitgescholden
-en voor die 2 bij elkaar een boete gekregen

als ik stoned ben, ben ik nog grappiger.

16-07-10 00:54:23
yes_my_dear
Oudgediende


WMRindex: 1.205
OTindex: 17.061
S
Teveel om op te noemen - het ergste - seks waar iederen bij was 8-) Gelukkig waren die nog dronkener... indien mogelijk :$

16-07-10 00:58:11
SupHenk
Junior lid

WMRindex: 0
OTindex: 16
Wnplts: Nimwegen
S
oh ja die ook nog...

16-07-10 09:39:09
dj13
Erelid


WMRindex: 239
OTindex: 1.881
S
nog nooit dronken geweest(pas 16 maar toch :P) hoop ook niet dat het ooit gaat gebeuren en denk 0ook dat het nooit gaat gebeuren want ik hoef niet te drinken om hte gezellig te hebben.

ik heb wel eens tijdens een dagje strand mn benen vastgebonden en zo over de boulevard heen gelopen. ze zeiden dat ik het niet zou durven.
ook eens tijdens het fietsen daagden ik mn ma uit om iemand over te halen om te zingen. de 1e beste begon te zingen. niet dat hij het wilden heeft lang geduurt om hem over ta halen maar hij heeft het uiteindelijk wel egdaan _O-

niet zeggen dat ik of zij iets niet durft 8O _O-

16-07-10 13:50:18
SupHenk
Junior lid

WMRindex: 0
OTindex: 16
Wnplts: Nimwegen
S
misschien hoef je niet te drinken om het gezellig te hebben maar het kan het wel gezelliger MAKEN =3

die laatste actie is wel droog.

16-07-10 21:47:11
Techie
Junior lid

WMRindex: 6
OTindex: 20
Wnplts: +Kut
S
Seks gehad met een willekeurig meisje in haar tent, wat ik had gevraagd was, hoe ver ben jij al gegaan met een knipoog, antwoord : daar moet je zelf achterkomen ^_^.
Voila, van het 1 komt het ander.

Gekotst tegen een raam waarvan ik dacht dat die openstond tot het terugsputterde in mijn gezicht :r

Op een ambulance straalbezopen staan dansen tot de politie het nodig vond me er van af te trappen (schaam ik me nog steeds voor)

Iemand ervan overtuigd om zijn schoenen aan mij te geven waarop ik die vol heb gekotst en teruggegeven.

Just a few stories^^

16-07-10 23:36:07
dj13
Erelid


WMRindex: 239
OTindex: 1.881
S
@SupHenk: alcohol zorgt er ookj niet voor dat je het gezelliger maakt hoor daar zorg je nog altijd zelf voor. als jij gaat vechten daardoor en je wordt opgepakt ofzo dat noem ik nou niet bepaald gezellig 8O

ga ik liever dansen ;) sowieso drinken dansers niet he (a)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven