hr
jaargang -23 - laatste artikel 18-4 18:00 - 74417 artikelen - nu online 22 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen'


[1]

meest beschamende moment ooit

12-09-07 13:14:14 - Quote! - @Davh11
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
iedereen heeft wel eens beschamende momenten gehad. dus waarom zou je het niet delen met anderen? :P

drop het hier!
ik begin de aftrap:

op kamp moest ik nodig naar het toilet maar ik lag zo lekker!

resultaat: sprintje naar de wc in de regen.

bleken daar de meiden van het kamp te zitten met de leerkrachten!

dus ik naar een andere plek zoeken, nog steeds in de regen... kon ik em niet vinden.

uiteindelijk een plekje gevonden, bleken daar een paar leerkrachten verzameld te zijn om te controleren of iedereen nog aan het pitten was.

ik heb het toen maar in mijn broek gedaan :$:$:$

12-09-07 13:17:38 - Quote! - @ArjanDo
ArjanDo
Erelid


WMRindex: 221
OTindex: 3.307
euh... ik ben een x in de sloot gefiets terwijl ik nuchter was :| het was dan wel donker, maar ik kwam thuis helemaal onder de eende kroos was niet echt leuk :P

12-09-07 13:24:57 - Quote! - @Mier
Mier
Oudgediende


WMRindex: 385
OTindex: 10.596
S
Dave gewoon tegen een boom aanplassen de volgende keer.

mijn beschamende moment was dat ik over een sperciboontje gleed (liep toen op hakken) midden in de appiehein ik vet hard lachen en de mensen keken me aan van nou wat doet die gek. en mijn moeder zat gewoon mee te lachen:|:) dikke lol haden we

12-09-07 13:28:44 - Quote! - @Ikke
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Ahum.. Hier zijn al twee topics over..

09-04-13 17:04:18 - Quote! - @ipa2001
ipa2001
Mijn beschamendste moment was toen ik mijn vriendje had uitgenodigd. We zaten een film te kijken thuis toen ik ineens heel nodig naar de wc moest. (grote boodschap.) Maar mijn vriend hield me tegen om zo met me te flirten zo als heel vaak. Het lukte me niet meer om de poep tegen te houden dus toen deed ik het in mijn broek. Het was van die zachte poep dat zo lastig weg te krijgen was. Mijn vriendje merkte niks. Maar hij wou weer met zijn hand naar mijn achterste gaan. Ik zei dat hij dat beter niet kon doen, maar hij luisterde niet. Toen zijn hand in mijn slipje zat voelde hij de poep. Hij merkte eerst niet wat er aan de hand was dus bleef hij een tijdje voelen. Toen deed hij verschrikt zijn hand weg. Gelukkig begreep hij het wel dus deden we daarna alsof het nooit gebeurd was. Maar ik schaamde me zo erg.

09-04-13 23:07:25 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Leuk topic, maar ik moet wel eerst diep nadenken. Kom erop terug! :ja

09-04-13 23:31:28 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Ja, ik denk het al te weten: ging als 18-jarige voor het eerst alleen op reis. Was door mijn ouders afgezet in Hoek van Holland en liep vervolgens langs de douane en een donkere kade naar "mijn" schip, waar een slaapplaats voor me was gereserveerd.
Kom aan boord, geen slaapplaats beschikbaar. 8O
Omdat ik niet van plan was me door volwassenen zo te laten afschepen, heb ik in mijn zenuwen reuze stennis gemaakt en ja hoor - ik kreeg een bed en heb die nacht heerlijk geslapen.
De volgende dag werd me echter fijntjes verteld dat ik voortaan wel moest zorgen om in te schepen bij de goede boot (er lagen die avond namelijk 2 aan de kade).
Doordat ik direct zo fel van leer had getrokken, had ik ze ook geen kans gegeven om mijn papieren rustig te bekijken.
Oeps! :$

21-04-13 14:15:21 - Quote! - @TimotiusFinn
TimotiusFinn
Mijn schamendste moment was echt heel raar, ik was 10 jaar en op een of andere manier was me tja, hoe zal ik dat op een nette manier zeggen, me piemel aan me onderbroek vastgekleefd en het deed heel erg pijn. Maar me ouders waren er niet alleen de buurvrouw die op ons oppaste en toen moest zij me dus helpen, ik schaamde me echt dood...

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven