hr
jaargang -23 - laatste artikel 19-4 10:00 - 74419 artikelen - nu online 33 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen'


1 [2]

Debiele kettingemails

18-04-11 13:32:44 - Quote! - @Suusjah
Suusjah
Junior lid

WMRindex: 6
OTindex: 9
Ja, inderdaad. Vind het gewoon harstikke onzin. Toen mijn zusje nog wat jonger was, een jaar of 7, kreeg ze ook zulke mailtjes en ze was doodsbang... Verschrikkelijk

03-06-11 01:05:33 - Quote! - @Jessica1987
Jessica1987
Senior lid

WMRindex: 250
OTindex: 39
Wnplts: lochem
T S
Idd
Bangmakerij
Ik heb een hele domme kettingenmail gekregen :r
:r


Hallo mijn naam is Nathalie ,
Nee je moet niet stoppen met lezen of je ziet mij elke dag ! En dat wil je niet,blijf lezen,blijf lezen,blijf lezen.
ik ben vermoord op mijn verjaardag,door mijn 3 vrienden ik werd bruut in mekaar geslagen en gestoken door messen. Ik heb een mes in mijn hoofd,mijn huid is ruw,mijn gezicht is helemaal verminkt. Ik weet dat ze onder jullie zijn,ik zoek ze,en ik zal ze vinden. Als jij mij niet helpt door deze bericht door te sturen dan vermoord ik jou ! Dan kan je met mij nog is rondspoken... Geloof me als ik jou was dan zou ik helpen,als je mij niet helpt door deze mail door te sturen dan gebeurt er dit met je -> ik kom elke avond op je bed staan ookal ben je op een stapelbed. Wanneer je je doucht dan zie je mij elke keer,ookal sluit je je ogen. Wil je dat dit allemaal met jou gebeurt ? Ik denk het niet. Een paar domme mensen hebben dit gedaan : Melissa : leesde helemaal deze bericht maar stuurde hem niet door oorzaak daarvan -> Melissa was niet meer populair en ze werd dik en lelijk een andere dommerik -> Thomas : leesde het ook,maar verwijderde hem,oorzaak daarvan -> Thomas werd gepest,verloor zijn vriendin en kreeg problemen op school. En dan nu de slimmeriken : Charlotte : ze leesde het bericht en stuurde hem door naar 12 personen ! Goede oorzaak hiervan -> ze werd niet meer gepest,had super punten op school en ze had vrienden. De 2de slimmerik -> Jonas : leesde ook het bericht en stuurde het door naar 28 personen ! Jonas kreeg het meisje van zijn dromen,presteerde ook heel goed op de universiteit en won 1000000 en kocht daarmee zijn auto,zijn ouders hebben het bijgelegd met elkaar. Welke van deze 2 voorbeelden wil jij zijn/hebben ? De 2de natuurlijk ! Wel als je deze bericht doorstuurt naar zoveel personen 50-100 personen : je krijgt mij nooit te zien,en je krijgt geld , 100-150personen : je krijgt geluk,je krijgt VEEL geld 150-300 personen : Je blijft voor de rest van je leven heel gellukig je gaat nooit pech hebben ! Maar als je dit NIET doorstuurt,wel dan krijg je problemen wil je eindigen zoals Melissa de domme ? Of wil je eindigen zoals Jonas de gelukzak ? Wel als je mij NOOIT WIL ZIEN stuur dan deze bericht naar veel personen,zo niet dan weet je de gevolgen,jij gaat dood en dan gaan we samen rond spoken met al de andere mensen die deze bericht niet hebben doorgestuurd. Dus STUUR HET DOOR !
VEEL DOORSTUUR-PLEZIER , NATHALIE


Het slaat nergens op en ik heb het gelezen en verwijderd

22-12-11 15:42:30 - Quote! - @Kinkasu
Kinkasu
Senior lid

WMRindex: 377
OTindex: 38
Wnplts: Tel Aviv
Quote @Jessica1987:
Idd
Bangmakerij
Ik heb een hele domme kettingenmail gekregen :r
:r


Hallo mijn naam is Nathalie ,
Nee je moet niet stoppen met lezen of je ziet mij elke dag ! En dat wil je niet,blijf lezen,blijf lezen,blijf lezen.
ik ben vermoord op mijn verjaardag,door mijn 3 vrienden ik werd bruut in mekaar geslagen en gestoken door messen. Ik heb een mes in mijn hoofd,mijn huid is ruw,mijn gezicht is helemaal verminkt. Ik weet dat ze onder jullie zijn,ik zoek ze,en ik zal ze vinden. Als jij mij niet helpt door deze bericht door te sturen dan vermoord ik jou ! Dan kan je met mij nog is rondspoken... Geloof me als ik jou was dan zou ik helpen,als je mij niet helpt door deze mail door te sturen dan gebeurt er dit met je -> ik kom elke avond op je bed staan ookal ben je op een stapelbed. Wanneer je je doucht dan zie je mij elke keer,ookal sluit je je ogen. Wil je dat dit allemaal met jou gebeurt ? Ik denk het niet. Een paar domme mensen hebben dit gedaan : Melissa : leesde helemaal deze bericht maar stuurde hem niet door oorzaak daarvan -> Melissa was niet meer populair en ze werd dik en lelijk een andere dommerik -> Thomas : leesde het ook,maar verwijderde hem,oorzaak daarvan -> Thomas werd gepest,verloor zijn vriendin en kreeg problemen op school. En dan nu de slimmeriken : Charlotte : ze leesde het bericht en stuurde hem door naar 12 personen ! Goede oorzaak hiervan -> ze werd niet meer gepest,had super punten op school en ze had vrienden. De 2de slimmerik -> Jonas : leesde ook het bericht en stuurde het door naar 28 personen ! Jonas kreeg het meisje van zijn dromen,presteerde ook heel goed op de universiteit en won 1000000 en kocht daarmee zijn auto,zijn ouders hebben het bijgelegd met elkaar. Welke van deze 2 voorbeelden wil jij zijn/hebben ? De 2de natuurlijk ! Wel als je deze bericht doorstuurt naar zoveel personen 50-100 personen : je krijgt mij nooit te zien,en je krijgt geld , 100-150personen : je krijgt geluk,je krijgt VEEL geld 150-300 personen : Je blijft voor de rest van je leven heel gellukig je gaat nooit pech hebben ! Maar als je dit NIET doorstuurt,wel dan krijg je problemen wil je eindigen zoals Melissa de domme ? Of wil je eindigen zoals Jonas de gelukzak ? Wel als je mij NOOIT WIL ZIEN stuur dan deze bericht naar veel personen,zo niet dan weet je de gevolgen,jij gaat dood en dan gaan we samen rond spoken met al de andere mensen die deze bericht niet hebben doorgestuurd. Dus STUUR HET DOOR !
VEEL DOORSTUUR-PLEZIER , NATHALIE


Het slaat nergens op en ik heb het gelezen en verwijderd
Vaarwel Jessica...

22-12-11 16:52:20 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
@Kinkasu: heb je niks beters te doen dan dit soort onzin na 6 maanden nog eens aan te halen?
Joh ga wat doen voor school als je nog een leerling bent, of help thuis met gezellig maken voor kerstmis. :r

26-04-13 13:47:26 - Quote! - @Jessica1987
Jessica1987
Senior lid

WMRindex: 250
OTindex: 39
Wnplts: lochem
T S
-

26-04-13 13:48:53 - Quote! - @Jessica1987
Jessica1987
Senior lid

WMRindex: 250
OTindex: 39
Wnplts: lochem
T S
En ik ben er nog
Quote @Kinkasu:
Quote @Jessica1987:
Idd
Bangmakerij
Ik heb een hele domme kettingenmail gekregen :r
:r


Hallo mijn naam is Nathalie ,
Nee je moet niet stoppen met lezen of je ziet mij elke dag ! En dat wil je niet,blijf lezen,blijf lezen,blijf lezen.
ik ben vermoord op mijn verjaardag,door mijn 3 vrienden ik werd bruut in mekaar geslagen en gestoken door messen. Ik heb een mes in mijn hoofd,mijn huid is ruw,mijn gezicht is helemaal verminkt. Ik weet dat ze onder jullie zijn,ik zoek ze,en ik zal ze vinden. Als jij mij niet helpt door deze bericht door te sturen dan vermoord ik jou ! Dan kan je met mij nog is rondspoken... Geloof me als ik jou was dan zou ik helpen,als je mij niet helpt door deze mail door te sturen dan gebeurt er dit met je -> ik kom elke avond op je bed staan ookal ben je op een stapelbed. Wanneer je je doucht dan zie je mij elke keer,ookal sluit je je ogen. Wil je dat dit allemaal met jou gebeurt ? Ik denk het niet. Een paar domme mensen hebben dit gedaan : Melissa : leesde helemaal deze bericht maar stuurde hem niet door oorzaak daarvan -> Melissa was niet meer populair en ze werd dik en lelijk een andere dommerik -> Thomas : leesde het ook,maar verwijderde hem,oorzaak daarvan -> Thomas werd gepest,verloor zijn vriendin en kreeg problemen op school. En dan nu de slimmeriken : Charlotte : ze leesde het bericht en stuurde hem door naar 12 personen ! Goede oorzaak hiervan -> ze werd niet meer gepest,had super punten op school en ze had vrienden. De 2de slimmerik -> Jonas : leesde ook het bericht en stuurde het door naar 28 personen ! Jonas kreeg het meisje van zijn dromen,presteerde ook heel goed op de universiteit en won 1000000 en kocht daarmee zijn auto,zijn ouders hebben het bijgelegd met elkaar. Welke van deze 2 voorbeelden wil jij zijn/hebben ? De 2de natuurlijk ! Wel als je deze bericht doorstuurt naar zoveel personen 50-100 personen : je krijgt mij nooit te zien,en je krijgt geld , 100-150personen : je krijgt geluk,je krijgt VEEL geld 150-300 personen : Je blijft voor de rest van je leven heel gellukig je gaat nooit pech hebben ! Maar als je dit NIET doorstuurt,wel dan krijg je problemen wil je eindigen zoals Melissa de domme ? Of wil je eindigen zoals Jonas de gelukzak ? Wel als je mij NOOIT WIL ZIEN stuur dan deze bericht naar veel personen,zo niet dan weet je de gevolgen,jij gaat dood en dan gaan we samen rond spoken met al de andere mensen die deze bericht niet hebben doorgestuurd. Dus STUUR HET DOOR !
VEEL DOORSTUUR-PLEZIER , NATHALIE


Het slaat nergens op en ik heb het gelezen en verwijderd
Vaarwel Jessica...


Ik ben er nog en ik ben nog niet dead

26-04-13 13:57:02 - Quote! - @Loek
Loek
Oudgediende


WMRindex: 1.758
OTindex: 19.409
zo durfal hoor dat je dat niet hebt doorgestuurd ;)

26-04-13 20:33:17 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Misschien hoort dit soort onzin ook eerder thuis in je weblog dan op het Forum.

26-04-13 23:57:10 - Quote! - @Davh11
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
@ledi je kunt het doorsturen naar de moderators, die dan een definitief besluit maken over dit 'probleem'.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven