hr
jaargang -23 - laatste artikel 25-4 18:00 - 74450 artikelen - nu online 20 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Consumenten Forum, met welk bedrijf moet je wel/niet zaken doen


[1]

Selekt Vracht

03-02-14 12:31:02 - Quote! - @Runnerx
Runnerx
Er werd een pakje bezorgt door Selekt Vracht bij de buurvrouw die daarvoor moest tekenen.
Wij willen dit pakket helemaal niet dus nam ik contact op met Selekt Vracht dat het retour moest en de kosten voor hun zouden zijn daar we dit pakje helemaal niet wilde. Als antwoord kregen we dat ze toestemming hadden van de afzender om het bij de buren af te geven. Na diverse mails over en weer kunnen we van Selekt Vracht zelf de retour kosten betalen belachelijk daar volgens mij:
1) Niemand toestemming kan geven om voor een pakje namens mij te tekenen behalve ikzelf en dus niet de afzender.
2) Op de website van Selekt Vracht staat dat ze een pakje vier keer aanbieden op het adres maar de eerste beste keer de buren ervoor laten tekenen
3) De chauffeur het natuurlijk fout gedaan kan hebben maar de serviceafdeling blijft bij het standpunt dat de buren ervoor getekend hebben en dat het mijn probleem is. Ik zou via track en trace kunnen achterhalen wie getekend heeft. Ja, hoe schuif je een probleem door.
Wat me vooral steekt is dat Select Vracht elke verantwoording van de hand wijst en het normaal vind dat andere mensen in de straat zomaar voor iemand anders kunnen tekenen. Belachelijk hoe hier gehandeld wordt. Het pakje kwam uit Duitsland koste me even 13 euro met dank aan Selekt Vracht.

03-02-14 12:42:42 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Je kunt er een rechtszaak tegen beginnen, tenslotte staat niet jouw handtekening erop en laten ze zomaar iemand ervoor tekenen.
Dat mag volgens mij niet eens als het een persoonlijk pakje betreft8O

Is ook wel dom van die buurvrouw om iets te ondertekenen wat niet voor haar bedoelt was. Zou ik nooit doen.:nee

03-02-14 19:33:31 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Je schrijft: Wat me vooral steekt is dat Select Vracht elke verantwoording van de hand wijst en het normaal vind dat andere mensen in de straat zomaar voor iemand anders kunnen tekenen.
--------------------------

Wast me niet duidelijk is: kennelijk is het iets dat door iemand van jullie besteld is.
Zo nee - dan hoef je het niet eens terug te sturen.
Zo ja - waarom wil je het dan niet, zonder dat je het in handen hebt gehad om erover te oordelen?

Volgens mij staat Selekt daarbuiten en is het iets tussen de afzender en jou.
Bij het ene Postorderbedrijf moet je zelf de retourkosten betalen en bij een ander nemen zij het voor hun rekening.
Onafhankelijk of het via PostNL, SanDD of Selekt verstuurd wordt.

Succes ermee. :ja

Overigens rare reden om daarvoor lid te worden van WMR. Er zijn betere groepen voor, zoals "Kassa" .
Laatste edit 03-02-2014 19:40

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven