hr
jaargang -23 - laatste artikel 27-4 12:00 - 74457 artikelen - nu online 24 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Consumenten Forum, met welk bedrijf moet je wel/niet zaken doen


1 2 3 4 .... 55 56 57 [58]

Blog van HoLaHu

12-07-23 02:39:05 - Quote! - @Mamsie
Mamsie
Oudgediende


WMRindex: 45.640
OTindex: 94.622
@HoLaHu: Wat fijn dat het allemaal zo goed geneest. En dat het zelfs ook nog een aanleiding is voor een hoop gezelligheid!
Doe jouw Lief de hartelijke groeten van mij!

13-07-23 01:06:35 - Quote! - @HoLaHu
HoLaHu
Oudgediende


WMRindex: 6.261
OTindex: 2.475
@Mamsie: Dat zal ik doen Lieverd! (L)

Laatste edit 13-07-2023 01:06

27-07-23 02:12:07 - Quote! - @HoLaHu
HoLaHu
Oudgediende


WMRindex: 6.261
OTindex: 2.475
Gisteren zijn we naar het ziekenhuis geweest voor een laatste wondcontrole. De wond is op een haar na dicht, er heeft zich geen wild vlees gevormd en de chirurg is méér dan tevreden! Meer dan een pleister hoeft er niet meer op en vrijdag komt de Thuiszorg voor de allerlaatste keer om de wond te verzorgen. Maandag komen ze de hulpmiddelen, looprek, rolstoel en douchestoel, weer ophalen. De rolstoel is door ons nooit gebruikt, was alleen maar een sta-in-de-weg. Dat kwam natuurlijk omdat mijn lief een post-operatieve schoen had gekregen, waardoor hij gewoon zelf kon lopen. Met behulp van een looprek of krukken, dat dan weer wel. De douchestoel is wel veelvuldig gebruikt. Maar nou mag mijn lief weer helemaal gewoon onder de douche, de wond mag ook gewoon meedouchen, zolang hij op het eind maar helemaal schoon gespoeld wordt. Dus geen zeepresten en zo..
Maandag komt er een uur extra werktijd bij per dag, dus drie uur in plaats van twee uur. Als de wond helemaal dicht is, dan wordt dat weer langzaam opgebouwd totdat mijn Lief weer volledig mee kan draaien in het arbeidsproces.
Waarschijnlijk moet hij wel aangepaste schoenen gaan dragen, sowieso op het werk. Dus aangepaste werkschoenen met stalen neus. Daarvoor heeft hij binnenkort een afspraak met een revalidatie-arts. Het komt weer helemaal goed! :)

08-09-23 07:50:25 - Quote! - @venzje
venzje
Oudgediende


WMRindex: 22.593
OTindex: 7.907
Nou, dat heeft nog aardig wat voeten in de aarde gehad. Hoe staat het er inmiddels voor?
En wat voor soort aanpassing heeft zo'n schoen nodig wanneer je de tweede teen mist?

Ik las ergens dat er soms ook teenprotheses worden toegepast, omdat de naastgelegen tenen scheef kunnen gaan staan wanneer ze de ondersteuning missen. En vooral bij verminderd gevoel in je voeten zal ook dat misschien pas laat worden opgemerkt. (In dit geval zou het vooral om steun voor de derde teen gaan, denk ik. De grote teen kan zich wel zelfstandig redden.)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 55 56 57 [58]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven